Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat fijn Hope dat jij ook eens goed nieuws te vertellen hebt! Laat je ongi maar snel komen dan :)

Jipje wat grappig dat we weer tegelijk lopen, ondanks dat onze ongi niet gelijk was.

2. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Fijn hope dat je weer hoop hebt :)
    Weer positief vooruit kijken zo.

Hier gisteren slecht en goed nieuws gehad...het slechte nieuws was dat er weer vocht in m'n baarmoeder zat. Het goede is dat doordat ik nu ook tussendoor bloedverlies ik waarschijnlijk wel in aanmerking kom voor de operatie om mijn litteken weg te laten halen.
    Woensdag terug voor echo om te kijken hoe het met vocht zit en fm. Eitjes waren nog klein...
    En ze regelen dan waarschijnlijk dat ik op korte termijn naar het VU kan....

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hope jeejh weer wat goed nieuws... super blij voor je!

Sandra ben benieuwd...

Hier gisteren de 2e echo gehad wauww zo bijzonder het gaat zich nu al een beetje vormen en dat kon ik goed zien :)
    27e termijnecho spannend..
    Als iemand interesse heeft in de foto let me know wil niemand verdrietig.maken of een rot gevoel geven dus vandaar dat ik hem hier niet zomaar spam!

Dikke knuffel voor jullie lieverds...

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vind wel leuk om foto te zien. Vooral als iemand al zo lang bezig is geweest heb ik der minder moeite mee dan als iemand met een zyucht en wip zwanger is;)

5. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Leuke woordspeling Elphaba ;) die wip en zwanger hahaha
    En ik sluit me aan bij jou...als iemand zwanger is na zoveel moeite heb ik er ook geen moeite mee hoor!
    Geniet er nou maar van en wij komen je wel achterna!

6. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Sluit me aan bij de rest. Ben juist super blij voor je!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hij staat in mn album...

Aahw lieverds zn jullie ♡♡

8. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Echt super meid! Hoop dat we allemaal mogen volgen!

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja daar duim ik keihard voor♡♡

10. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Dank je wel allemaal, ik ben er ook echt heel blij mee!

Ten eerste met de goede uitslag van de PAPwaarde natuurlijk, maar het meeste nog wel met het stoppen met de pil!

Nu denk ik bij iedere pil die ik inneem 's avonds: waarom nog? Maar dan zie ik hoeveel het er nog maar zijn en dan denk ik, ach, die paar nog... Nog 8 vanaf vandaag!

Hihi!

Dan heel snel ongi hoop ik, en hopelijk niet te pijnlijk, want als ik veel buikpijn kreeg moest ik toch weer beginnen, omdat dan de endometriose aan het groeien is. Maar dat kan ook zomaar weg blijven, dus daar ga ik vanuit. Met al dat goede nieuws mag ik best weer even positief denken toch?

Knvs, je echofoto is mooi, echt geweldig om te zien lijkt me het.
    En ik denk dat niemand er problemen mee heeft dat jij hem laat zien, want we gunnen het elkaar juist allemaal.

Meiden, ik ga genieten van m'n dagje vrij, jammer genoeg moet ik wel om 3 uur naar het werk voor een vergadering... Bleeeeeh! Balen, want ben de verdere week (op maandag na) aan het werk. Morgen t/m zondag mag ik ook weer, dus dan baal ik best van zo'n verplichting... Maar ja, niks aan te doen.

11. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Zucht...hier maandag weer terug naar zh voor fm. Waren nog te klein, wel weer 2 :)
    Zat ook nog te veel vocht in mn baarmoeder, ik opperde het idee om dat vocht weg te laten zuigen. Dat doen ze liever niet omdat ze ook het slijmvlies kunnen beschadigen. Maar goed als er vocht zit kan ik sowieso niet zwanger worden. Dus niet geschoten....nu maandag terug en als er dan vocht zit gaan ze het weg halen. Ben alleen vergeten te vragen hoe het dan zit met alle zaadcellen die we met zorg in gebracht hebben ;) maar goed dat hoor ik maandag, misschien dat het niet nodig is en vocht weer weg is. En anders misschien paar dagen later.....wordt vervolgd.

Hope voor jou nu aftellen!! Super voor je x
    En knvs wat een mooie echo! Gun het je enorm!

12. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    nou dan hebben maandag 3 mensen fm. Ben benieuwd!

13. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Nou heb hier weer wat...heb vrijdag overlegd over dat vocht weg te laten halen. Werd ik vrijdag eind van de middag gebeld, hebben ze overleg gehad met het hoofd fertiliteit en die staat ook achter dit idee.
    Nu gaan ze maandag kijken of het vocht weg is en hoe het met mn eitjes staat, en als het nodig is halen ze dus meteen het vocht weg :)
    Doen ze met een klein slangetje, mijn arts had het al een keer verteld, dat ze het wel eens doen bij mensen met ivf, goed ik heb geen terugplaatsing, maar als er vocht zit is het toch zinloos deze maand....ben heeel erg benieuwd morgen!
    Nou morgen spannende dag voor ons drietjes dan!
    Rest ook succes met wachten...

14. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Follikel en baarmoederslijmvlies zag er weer goed uit.
    Alleen het zaad tijdens de vorige iui was zo dramatisch slecht, dat als het as donderdag weer zo is, ze niet door gaan met iui maar overgaan op ivf.
    Snap er niks van vl is meerdere keren getest en steeds zeiden ze dat het heel iets verminderd was maar wel ruim voldoende, niks om ons zorgen over te maken.
    Ik had dit totaal niet aan zien komen.

15. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Jeetje madeline, da's een domper. Nu wordt het dus heel spannend donderdag. Ga voor je duimen dat het toch goed is.

Hier net terug van fm. 3 follikels in totaal. Baarmoederslijmvlies was goed. Hier vanavond pregnyl zetten en woensdag IUI.

Sandra hoe is het vandaag met jou gedaan?

16. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Madeline, balen zeg!
    Hier mn eisprong gisteren gehad, zijn er 2 gesprongen.
    Baarmoeder slijmvlies zag er goed uit. Zat nog steeds vocht in mn bm, maar dat hebben.ze kunnen wegzuigen. In de baarmoedermond zit een soort holletje waar zich vocht op hoopt en dat loopt terug naar mn bm. Vanuit dat litteken heeft ze 3 keer behoorlijk wat weg kunnen halen en uit mn bm zelf ook een beetje. De laatste echo zag er beter uit. Moet nu woensdag terugkomen om te zien of het weg is gebleven of dat het weer terug is. Mocht er een bevruchting hebben plaats gevonden dan zou de innesteling rond donderdag zijn. Dan id het idee om het woensdag weer weg te halen. Maar dit was voor hun ook nieuw....dus afwachten!
    Jipje succes woensdag!!

17. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Spannend Sandra...

18. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hier zijn de wachtweken weer aangebroken. Iui 4 is een feit.
    De gn zei: we gaan voor olympisch goud! Wel doorverwijzing gevraagd en gekregen voor een klinisch psycholoog om de emotionele roalercoaster te kunnen bespreken.
    Succes madeline voor morgen.
    Sandra hoe was het vandaag?

19. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hier is de 2e iui ook weer achter de rug. Over de zaadkwaliteit kon de gyn nog niks zeggen. Volgende week donderdag pas tijdens een telefonisch consult.

20. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Spannend dus weer Madeline. Blijf het wel raar vinden dat je steeds niets hoort over de zaadkwaliteit tijdens de IUI. Wij krijgen altijd de gegevens mee van het lab. Ben benieuwd volgende week madeline!

Deel Deze Pagina