Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja vind het ook raar maarja.. Volgens de gyn moet het eerst in het computersysteem worden verwerkt voordat ze er iets over konden zeggen.
    Wat ik ook raar vind is dat ik steeds een andere gyn heb maar voor het telefonisch consult moet bij mn eigen gyn. Anders had ik maandag al de uitslag gekregen.

2. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @madeline, voor onze iui's en fm hebben we ook elke keer een andere gn. Voor het behandelplan hebben we een vaste gn. Ik maak op uit jouw stukje dat er dus geen overleg plaats vindt tussen de gn. Bij ons is dit wel het geval. Ik had van de week bij mijn behandelend arts aangegeven dat ik graag professionele hulp wilde hebben. Mijn gn twijfelde of ze me door zou sturen naar een psycholoog of een maatschappelijke werker. Van de week gevraagd tijdens de iui of er al meer over bekend was. Mijn behandelend gn had dit al kort gesloten met haar. Uiteindelijk werd ik gisteren door de gn ( niet mijn behandelend gn) gebeld dat ik een oproep ga krijgen van de klinisch psycholoog. Dus bij mij in het ziekenhuis wordt er echt samengewerkt.

3. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    De artsen zullen vast wel samenwerken maar vond het gewoon beetje flauwekul. Niet mijn vaste gyn verteld mij maandag dat het zaad afgelopen iui niet goed was en dat bevestigde de volgende gyn mij vandaag ook nog eens maar een telefoontje moet van mijn vaste gyn komen.

4. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wel fijn dat jij psychologische hulp gaat krijgen. Vl vind dat ik dat ook moet gaan doen.

5. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @madeline, blijkbaar niet goed genoeg (in mijn ogen dan). Je moet al telkens wachten en dit helpt niet echt. Ik wil echt eens tukje begeleiding in de emotionele rollercaoster, dus hoop dat het gaat helpen. Mooiste is natuurlijk dat ik het niet nodig heb als deze IUI lukt.

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Dat zou idd nog veel fijner zijn :)

7. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hier redelijk positief gestemd :) vocht wat ze maandag weg gehaald hebben was woensdag nog steeds weg!
    De omstandigheden zijn nu optimaal gelukkig, nu nog een portie geluk!
    We gaan gewoon allemaal voor goud hahaha

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat fijn Sandra!
    Iedereen een leuk weekend gehad?

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden..

Goed nieuws Sandra!

Heb niet alles terug gelezen, hoop dat het met derest ook goed gaat :)
    Hier gaat alles goed, afgelopen weekend te horen gekregen dat mn zus ook zwanger is (ongelukje).. wel heel leuk maar als ik dan zie hoeveel meiden zolang bezig zijn is het toch wel even slikken, kijk ik ook naar mezelf..

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd knvs, ben je al tante of word dit de eerste keer?

11. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Goed nieuws Sandra!

Gefeliciteerd knsv!

Weet jij al meer madeline?

12. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd knvs! Wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent.

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    nog geen nieuws Jipje, donderdag pas ;)

14. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Spannend madeline, ga morgen voor je duimen!

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Best wel kl*te avond gehad. Had avonddienst, aan het begin van mn dienst kwam mn collega vertellen dat ze weer zwanger is. Ben in tranen uitgebarsten, ik heb dr niet eens gefeliciteerd.. Ondanks alles voelde ik me de afgelopen dagen best goed, maar ben nu behoorlijk van slag.

16. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Jeetje madeline. Dat is weer lekker confronterend. Knuffel!

17. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte madeline, knuffel

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Kan ik me wel voorstellen madeline. Sterkte knuffel

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Knuffel madeline!

20. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Hey meiden,

Jee madeline, dat is niet leuk...
    En knvs, gefeliciteerd met je zus. Wel frustrerend dat het daar 'zo' lukt terwijl je zelf lang bezig bent...

Hoe is het verder hier met de iui-tjes?

Ik lees wel mee, maar reageer niet altijd.

Hier vandaag voor follikelmeting geweest, aangezien m'n doorbraakbloeding overging waarschijnlijk in m'n gewone ongi. Afgelopen zondag verschrikkelijke buikpijn gehad (zal de endometriose wel zijn) en 's avonds verloor ik een raar wittig goedje, leek wel weefsel... Geen idee wat het geweest is.
    Maandag ongi ver klaar en ziekenhuis gebeld om af te spreken.
    Vandaag dus meting, maar volgens mij wist ze niet precies hoe en wat, want ze wist niet eens dat m'n eierstok verwijderd is. (Hoezo we lezen geen dossiers...)

Dus ik heb meer uit moeten leggen dan dat zij (de echosopiste) kon vertellen hoe groot m'n eitjes waren.
    Ze heeft wel de baarmoeder opgemeten, en zag wel wat dingen zitten, maar ze kon niet precies zeggen wat het allemaal was... (Hoort er dus niet te zitten dan ofzo? )
    Ook wel eileiders bekeken maar daar was weinig te zien.
    Kon me van de vorige echo nog herinneren hoe die eitjes eruit zagen op dat beeld, dus nu zag ik het zelf wel een beetje (mij leken ze al wel groot maar ja) maar ze zei er niks van.
    Ja, toen ik klaar was, en ze eindelijk een beetje snapte wat ik kwam doen (ze dacht zeker dat ik controle had ofzo... ) maar toen zei ze dus van: oow, dus je kwam voor follikelmeting...
    Duuuuuh!
    Maar toen zei ze dus dat het nog klein was en we hebben even de onduidelijke cyclus bepraat en ze zou het nu met de gyn gaan overleggen, omdat ik een speciaal geval was. Thanks! :D
    Als ik niks hoor moet ik maandag terug voor een nieuwe meting, en anders wordt ik gebeld.

Weer afwachten dus, had eindelijk een beetje hoop dat ik nu door kon, maar lijkt weer een kink in de kabel te zitten. Omdat ik nu weer overlegd moet worden...

Deel Deze Pagina