Fijn inderdaad dat ze dossiers lezen hopeforyou. Nu weer dat wachten, erg frustrerend. Hier vandaag naar de klinisch psycholoog geweest. Erg prettig gesprek gehad. Volgende week donderdag vervolgafspraak. Kan het aanraden! Geeft mij nu al handvaten en wat meer rust!
@hope, wat vervelend dat die echoscopiste niet op de hoogte was. @jipje, fijn dat het gesprek je helpt. Als je nog tips hebt hoor ik ze graag.
@ Hope dat vind ik behoorlijk onprofessioneel... @ Laura hoe zit het bij jou, in je banner staat dat je overtijd bent? Hier het bericht gekregen dat verder gaan met iui geen zin heeft omdat er te weinig zaad is. Ik word nu verwezen naar een ander ziekenhuis.
Ja, ik vond het ook nogal vreemd overkomen. Het was zelfs dezelfde vrouw die vorige keer de cyste ontdekte. Dat wist ze dan nog wel... Nou begrijp ik best dat je heel veel vrouwen ziet, maar lees je dan van te voren even in wie er komt. Ze vroeg zelfs toen ik daar met dat echo-apparaat in m'n muts lag of ik een kinderwens had?!?! Euhm.... JA! Anders lag ik hier nu niet he? Pffff..... Trouwens, de gyn vroeg de laatste keer dat we voor de uitslag van het biopt kwamen ook: wat kan ik voor jullie doen..... ???? Ik dacht echt van, weet je wel wie er voor je zit, of heb je geen dossier gelezen van te voren wie er binnen komt? Toen ik zei dat we voor de uitslag kwamen, moest ze die zelfs nog opzoeken! Verder gaat het allemaal wel goed en ze zijn erg aardig, maar dat soort dingen merk je toch weer dat je ook zomaar een nummertje bent.... Madeline, waarom moet je naar een ander ziekenhuis voor de volgende opties? Wel erg balen dat iui niet gewerkt heeft. Wat wordt nu het plan? In je banner staar ivf?
Tenminste ik ga nu uit van ivf, kan zijn dat ze eerst nog verder gaan onderzoeken. Weet het allemaal niet precies. Het overviel me gisteren toch een soort, ook al hadden ze me er de vorige keer al op voorbereid. Maar daar door gisteren niet meer door gevraagd.
Ja, vervelend is dat, dat je door zulke berichten een beetje uit je doen bent, en dan pas thuis weer wat kunt nadenken en je vragen komen... Heb ik ook altijd. Hoop dat dit voor jullie gaat werken. Als er bij ons deze keer met alle controles die ik krijg iets niet goed is wordt het hier ook ivf. Omdat iui geen extra kansen geeft bij mij... Ze heeft het wel uitgelegd maar waarom dat was weet ik niet meer.
@madeline, mijn test gister was negatief. Ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad. Nu wachten tot afspraak bij de gyn op 5 maart @hope, echt ongelofelijk dat die artsen/ verpleegkundigen zich niet even inlezen voordat je binnenkomt. En dan ook die vraag of je een kinderwens heb, echt bizar
Hier weer helaas opnieuw beginnen...had zo veel goede hoop deze maand, maar helaas. Nu komende week gesprek plannen hoe nu verder. Of door sturen naar het VU of nog andere opties bekijken, hebben het over IVF gehad,maar weet niet of ze dat al willen. Maar goed, we gaan door! Heb mezelf bij elkaar geraapt vanmorgen en besloten door te pakken. De rest veel sterkte!!
@laura, ik moet echt van dag tot dag gaan leven. Zitten nu bij poging 4. Hierna nog maar 2 te gaan en dan zouden we voor ivf moeten. Met mijn hoofd zit ik daar al omdat ik dan denk: eerste 3 pogingen niet gelukt, dus waarom zou het dan nu wel lukken. Onzin natuurlijk. We wandelen nu heel veel en proberen veel leuke dingen te doen. Dit helpt echt. De wachtweken voelen nu wat positiever en minder lang. @madeline, echt balen... @sandra knuffel voor jou. Nog weinig goed nieuws dus hier. Behalve voor knsv. Duim nog steeds dat we allemaal binnenkort goed nieuws kunnen melden!
AHHH DIKKE KNUFF SANDRA Hoop echt op goed nieuws hier ZSM!! Morgen heb ik de intake in het Erasmus mc vanwege mijn autoimuumziekte (vorm van lupus) Hopelijk is alles goed anders zal ik daar mijn hoofdbehandelaar krijgen! Heb trouwens vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling op 1april haha.. Leuke datum Sterkte iedereeeen xxxxxxx
@jipje, dat vooruit denken herken ik wel. Ik was vorige maand al aan het bedenken hoe dat dan met de Leo behandeling zal gaan, terwijl ik eerst deze ronde nog moest afwachten. Ik ga proberen om van dag tot dag te leven. Nu het straks weer beter weer zal worden is het ook aantrekkelijker om naar buiten te gaan. Door meer actief buiten te zijn verandert m'n stemming hopelijk ook. @sandra, ik ben deze ronde (clomid 150mg) niet zwanger geworden en ben ook nog niet ongesteld geworden. Dus heb waarschijnlijk nog steeds geen eisprong gehad. Nu wacht ik op m'n volgende afspraak bij de gyn op 5 maart. Waarschijnlijk gaan we dan de Leo behandeling verder bespreken.
@Jipje balen! Hier ook voor mn nod, maar moet zeggen liever 1 of 2 dagen eerder dan later. Dan krijg je toch hoop. @Laura wat houdt die leo behandeling in? zegt me ff niks...sorry en hier ff goed de balen, moet voor een gesprek terug wat nu de stappen zijn. Of door naar het VU of andere opties hier in het ziekenhuis. Bel ik vanmorgen kan ik pas 14 maart terecht. Is alweer aan het eind van mn volgende cyclus bijna. Ga nu maar een belafspraak maken en daar de meest dringende dingen bespreken. Wil weten wat voor meerwaarde hun zien aan doorsturen. Dat was vanwege mn litteken in mn baarmoeder, maar het leegzuigen heeft zo goed geholpen dat ik een operatie eigenlijk dan niet zie zitten. Dan doen ze dat maar iedere maand. Een eisprong heb ik, laatste 2 maanden zelfs elke keer 2, enige wat we dus niet weten of er een bevruchting is. Dus...ik weet het ff niet meer en trek het ff niet meer. Gisteren hele dag ruzie gehad met mn mannetje...leuk hé hormonen
@sandra, balen! De ruzies zijn erg herkenbaar. Gelukkig nu wat minder dan in de eerste ronde. Hier heel even een beetje hoop gehad vandaag nog. De ongi zette niet door. Vanochtend begonnen heel minimaal en net om 17.00 pas doorgezet. Nu maar weer focussen op de volgende ronde!
Hier ging het vandaag boven verwachting. Kon aardig rustig blijven, totdat we weer babynieuws hoorden. Weer iemand in de omgeving zwanger. Voelt elke keer als een dolk.... en steeds erger naarmate je langer bezig bent...
Jipje balen zeg Logisch dat het zo voelt toch je wilt ook zo graag. . Voor de meiden die willen spieken in mn album heb weer een echofoto geplaatst. Moet trouwens derest van de zwangerschap in het erasmus blijven dus donderdag na de echo mag ik de verloskundige afzeggen, krijg nu extra veel controles in het ziekenhuis en beval onder medische indicatie.. Verder gaat het hier wel goed..