Jee heb ff wat gemist hier. Zat ff niet lekker in mn vel. Maar fijn dat er datums bekend zijn voor de operatie en het umc! Geeft toch wel rust lijkt me. En 24 maart schiet al op. En Laura, misschien als je het je collega's wel verteld voor je operatie, misschien is er begrip voor je en kan het ook steun geven. Kan natuurlijk niet zien wat voor collega's je hebt knvs, balen van je kies zeg! Hoop dat het snel over is en dat je weer lekker kunt genieten! Hope, dikke knuffel en hoop voor je dat de laatste test goed is geweest! Jipje, wat veel zwemmers zeg! Bizar ook dat het zoveel kan schelen per keer. Ben vrijdag niet veel wijzer geworden, achteraf had ik inderdaad misschien niks moeten zeggen van die vroege mk, maar goed. Ik was toen zo blij. Het plan is nu om 2 maanden te wachten en dan als het nodig is in mei een kijkoperatie te doen en meteen via contrast mn eileiders bekijken. Ze willen dan kijken of er verklevingen zijn in mijn buik. Tevens kunnen ze dan misschien het litteken afvlakken. En toen zei ze wel meteen, als er verklevingen zitten heb je meteen je indicatie voor ivf. Zucht...wel weer 2 maanden wachten, ben dan dus 41 en merk elke keer dat ik mijn grens verleg. Mijn grens was 40, maar je dan zegt mijn man dat ene jaar merkt een kind ook niet. Maar goed, ik heb een andere vraag aan jullie. Hoe gaan jullie in die laatste wachtweek om met jullie gevoelens? Ik merk dat ik die laatste dagen voor mn nod er vooral in bed veel mee bezig ben. Verstandelijk weet ik dat de kans vrij klein is....maar dat stemmetje in mn hoofd dat roept...misschien is het toch wel gelukt. Dinsdag is mijn nod, maar ben de laatste tijd elke keer 1 of 2 dagen ervoor al ongesteld. Mijn man stelde al voor om met een psycholoog te gaan praten omdat er nog heel veel speelt hier, maar ik voel daar niet veel voor. Die kunnen toch niet zorgen dat de problemen hier opgelost worden. Sterkte allemaal en geniet van het mooie weer!
@sandra, ik pas 3 x een wacht week gehad. De eerste twee keer vond ik het spannend en kon ik niet wachtten om te testen, maar de derde keer (dat was met clomid 150 Mg) had ik er toch al geen vertrouwen in dat het iets zou hebben gedaan. Maar idd ergens in je hoofd zit altijd dat stemmetje, misschien is het toch gelukt. Een psycholoog kan je probleem idd niet oplossen, maar er misschien wel voor zorgen dat je er beter mee om kunt gaan en je je beter voelt. Dikke knuffel
Thnx laura, in het begin had ik er minder moeite mee dan de laatste tijd. Probeer overdag mn afleiding te zoeken, maar die nachten hé haha Hoe lang moet je trouwens herstellen van die leo operatie?
@sandra, ik heb ook lange tijd slecht kunnen slapen. Dan bleef ik maar informatie op internet opzoeken en was ik onrustig. Nu ik moet wachten op de operatie en in de tussentijd er toch niets aan kan doen heb ik wat meer rust. Ik hoop dat de operatie op de 22 ste kan blijven staan. Voor het herstel moet ik uit gaan van tenminste 1 week zei de gyn. Dat zou betekenen dat ik de eerste dagen van de meivakantie nog niet kan werken. Ik hoop maar dat dat geen problemen geeft op m'n werk.
Hey meiden, Ben ik ook weer! Vakantie was heerlijk, echt voor herhaling vatbaar. Nu sinds zondag weer thuis, gister weer druk druk met wassen, boodschappen doen en meer van dat soort dingen, gelijk je vakantiegevoel kwijt. Maar goed, vandaag om 14 uur weer werken, dus tis gelijk klaar. Ben helaas niet lekker, verkouden, buikpijn, hoofdpijn en loop continu naar de wc voor m'n darmen die nog steeds niet goed zijn. Heb er wel zakjes voor maar die heb ik ook niet echt goed ingenomen, dus vanaf vandaag maar weer braaf doen. Heb ik ook nog dat er een beetje bloed bij zit, dus wat dat nou weer is?? Dat heb ik overigens alleen als m'n ongi eraan zit te komen, dat kan te maken hebben met de endometriose, omdat het door je darmwand kan gaan... Vreemd, maar het is wel opvallend dat het inderdaad meestal is als ik ongi ben of moet worden. Sinds gister ook lichtbruin verlies in m'n inlegkruisje en bij afvegen, dus ik denk dat ik over een paar dagen gewoon ongesteld word en weer van voren af aan kan beginnen met echo's en de hele mikmak... Enige voordeel is dat ik nu m'n precieze begindag heb, en ze dus beter kunnen beoordelen hoe lang m'n cyclus is. Ik moet het maar weer afwachten... Uitgaande van m'n eisprong die ik denk ik op zaterdag wel gevoeld heb, en omdat ik voor de vakantie die vrijdag nog een echo mét eitjes had, verwacht ik het weekend m'n ongi. Qua bruinverlies kan dat ook wel kloppen, dat is altijd een paar dagen van te voren... Als ik het weekend nog niet ongi ben, wil ik wel eens een testje wagen, heb ze toch liggen. Dat zou dan m'n eerste test zijn ooit! Of ik test zaterdag, omdat (echt hele stomme reden, maar toch) we zaterdagavond gaan stappen, en ik dan meestal wel een drankje doe, en stel nou dat het wel gelukt is..... Dan weet ik dat tenminste... Haha! Hou toch een beetje hoop dat het goed is gegaan en ik zwanger ben...
Meiden ik ben een tijdje hier niet geweest maar nu toch wel het gevoel om hier te gaan kijken omdat we aankomende ronde gaan starten met gonal-f en ovitrelle. We gaan nog geen iui doen maar eerst een paar rondes zelf op deze manier proberen. Zaad was gelukkig een stuk beter ten aanzien van de vorige keer. A.s. zaterdag uitgangsecho.
Hallo meiden, ik gisteravond ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Vanmiddag ziekenhuis maar bellen voor de echo's. Neem aan dat ze me nog een keer gaan volgen omdat vorige keer niet alles gedaan is.
Hoi Hope, balen zeg voor je!! en wondertje, fijn dat je er weer bent! zou fijn zijn als het op die manier mag lukken. Waar in je cyclus zit je nu? Hier spannende dagen, gisteren was mn nod, maar tot op heden nog geen tekenen van een ongesteldheid. Dus ff.flink duimen hier...ga er vrijdag als er nog niets is een test tegenaan gooien.
Sandra vandaag dag 1. Zaterdag op dag 4 en dan uitgangsecho hoor dan ook wanneer ik mag beginnen met spuiten. Sandra spannend meid! Hoop dat je een postieve test mag hebben vrijdag.
Hoi meiden, Hier weer een baalmoment. IUI 5 ook mislukt. Nu volgende week vrijdag fm. 3 april heb ik een gesprek met mijn behandelend gn over hoe hierna verder.
He jipje, wat balen zeg... Sandra, al tekenen van ongi? Spannend! Hier nog geen ziekenhuis gebeld, ga ik nu doen. Gister geen tijd voor gehad.
Nou deze regenachtige dag kan hier mijn humeur niet verpesten. Heb vanmorgen positief getest en geen licht streepje zoals in november, maar een dikke positieve! Nu jullie ook meiden!
He Jipje wat balen weer... knuffel voor jou! Sandra jij gefeliciteerd! Maandag mag ik naar het umc, ik heb ook een gesprek met een persoonlijk begeleider aangevraagd. Ik ben benieuwd, spannend weer. Vandaag een hele mooie trouwjurk uitgezocht! Hij stond zo gaaf, ben er super blij mee. Helaas pas in mei ophalen, wel de sluier en schoenen vast meegenomen
Thnx allemaal! Spannend Laura! en wat doet een persoonlijk begeleider? En gaaf dat je een jurk hebt gevonden. Ben nu een half jaar getrouwd en vond het ook zooo super dat ik mn jurk had gevonden. Succes maandag en geniet van de voorbereidingen!