Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hoi meiden, thnks allemaal. Nu gewoon hopen dat. IVF niet nodig zal zijn en dat het deze ronde raak mag zijn!

Super Sandra! Gefeliciteerd! Ik ben ook heel benieuwd naar de test!
    Ga lekker genieten...

2. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Thnx allemaal!
    Hoop dat jullie snel volgen!
    heb foto in mn album gezet.

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Sandra gefeliciteerd!! Zal zo de test gaan bekijken.

Jipje hopelijk is ivf niet nodig.

Ik heb afgelopen zaterdag de uitgangsecho gehad. Had aan de linkerkant een cyste van 25mm. Nu a.s vrijdag weer een echo. Mocht wel gewoon starten met gonal-f. Heeft iemand er ervaring mee?

4. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Thnx wondertje, heb geen ervaring met medicijnen gebruiken, maar heb wel een ronde ook een cyste gehad. Weet niet hoe groot hij was. Volgende ronde was hij weg.
    Mijn.arts vertelde me wel aan de plek ligt waar hij zit.

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    De echo was niet door de gyn gemaakt zou wel maar dat ging niet ivm weekend.
    Hoop zelf dat hij weg is vrijdag. We zullen het zien.

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Gisteren in het umc geweest. Ivf gaat het voorlopig nog niet worden.
    Ze willen weer iui gaan proberen. De gyn vertelde dat het zaad voldoende is maar dat het door het opwerken het vcm daalde en dat kan weer komen door de techniek die het lab gebruikt. De techniek die ze in het umc gebruiken is anders dan in het vorige zkh. Het is mogelijk dat het zaad op deze techniek wel goed reageert.
    Bij de laatste iui die ze gedaan hebben waren er 50 miljoen zwemmers na het opwerken zijn er minder dan 1 miljoen over gebleven.
    Tot nu toe had hadden ze me steeds verteld over die 1 miljoen maar er is er nooit bij verteld dat het door het opwerken kwam.
    Ook weer een inwendige echo gehad, dat zag er allemaal goed uit. Mocht het toch ivf worden dan liggen de follikels er goed bij voor de punctie.
    Bmi is berekend en bloeddruk opgemeten, ik ben helemaal goed gekeurd:D
    Verder nog een gesprekje gehad met die persoonlijke gids. Bij haar kan ik met al mn vragen terecht, of als ik even niet lekker in mn vel zit kan ik bij haar mijn verhaal kwijt. En als het nodig is pleegt zij overleg met de gyn hoe ze mij ergens bij kunnen helpen.

@ Jipje ik ga voor je duimen. Ik hoop dat ivf niet nodig zal zijn.
    @ Wondertje ik heb geen ervaring met gonal, zo ver is het niet gekomen. Ook niet met een cyste.
    @ Sandra ik ga zo even in je fotoalbum kijken hoor!

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Madeline doen ze dat vaker bloeddruk enzo op meten? Hebben ze bij mij nog nooit gedaan. Bmi wel berekend maar ben nooit door hun gewogen, gaf zelf aan wat ik woog en dat was goed.

Wel fijn dat er een stuk ik opgehelderd met het zaad. Weet je in elkgeval hoe het komt. Hopelijk slaat deze poging gewoon aan.
    Jij heb dan iui in eigen cyclus?

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Mocht 2x in mn eigen cyclus iui doen ik kreeg alleen een injectie om de eisprong te bepalen.
    3e keer zou ik gonal krijgen. Zover is het niet gekomen omdat het opwerken van het zaad mislukte.
    In het umc werken ze weer anders, daar mag ik dmv ovulatie testen mn eisprong bepalen dus geen follikelmetingen meer en geen hormonen. Bij een positieve test maak ik direct een afspraak.
    BMI hadden ze bij mij nog nooit berekend, ook mn bloeddruk was nog nooit opgemeten. Weet niet precies waarvoor het nu wel moest.

9. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Sorry dat ik nog niet gereageerd heb op alles. De afgelopen weken erg druk geweest. Vanaf nu ga ik weer reageren!

Vandaag fm gehad. Twee follikels. Maandag IUI 6. Donderdag een afspraak voor hoe verder behandeltraject als deze poging niet lukt, want dan zitten in principe onze IUI pogingen erop. Nu dit weekend eerst genieten van twee dagen Brugge. Even lekker ontspannen na een paar drukke weken.

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Spannend meiden, duim voor jullie!

Wij krijgen trouwens een prinsesje! Zoo blij ♡

11. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Super knsv! Kun je lekker gericht shoppen!

12. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ik ben nieuw hier. Vandaag en gisteren al heel wat gelezen en dacht zal ook even account aanmaken.
    Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst bij de fertiliteitsarts geweest. Ik heb erg lange cyclussen. Op de inwendige echo was een beeld van pco te zien. 7/4 en 14/4 moet ik bloedprikken. 18-4 krijgen we de uitslagen. Mijn vriend moet voor die tijd ook een zaadonderzoek laten doen.
    Erg spannend allemaal. Ik hoop hier af en toe te kunnen ventileren en de ervaringen te kunnen delen.

Wie in jullie omgeving weet van jullie mmm?

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    KNVS super meid!! Lekker gericht shoppen.

Hier had ik afgelopen vrijdag een echo, daarop waren 3 eitjes te zien van 10x12 ong. Nu morgen weer een echo. Ben benieuwd. Heb tot nu toe nog geen last van de hormonen, merk er niets van.

Missie, bij ons weten onze ouders het een goede vriendin, verder niemand.

Spannend de eerste stappen in de mmm.

14. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @misses, welkom! Spannend inderdaad. Wij zijn erg open naar vrienden en familie hierover. Puur dat ik af en toe even kan ventileren. Mijn directe collega's weten er ook van. Af en toe heb ik een behandeling tijdens werktijd. Omdat ik in het onderwijs werk moet er dan gekeken worden naar de lessen die ik dan geef.

@wondertje in de maak, super dat het er 3 waren. Nu hopend at ze vandaag weer goed gegroeid zijn!

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat hopen wij ook, om 9 uur de echo dus lekker vroeg ook.

16. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @ wondertjeindemaak en zijn ze al mooi gegroeid?

Hier vanochtend IUI gehad. De allerlaatste. Best wel apart eigenlijk en ook snel gegaan als je bedenkt dat we in December begonnen zijn en nu er 6 op hebben zitten. In ieder geval was het van manlief erg goed: 17,6 miljoen. Nu donderdag weer terug om IVF alvast te bespreken. Misschien als we ons daar op focussen dat het deze maand raak is. Hope so! Heb die hormonen nu ook wel een beetje gezien.

17. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hey meiden,

Kijk toch af en toe ook even hier mee om te zien hoe het bij jullie gaat!
    Spannend jipje, hopen dat het deze laatste keer "gewoon"raak is!
    Wondertje hoe was je fm?
    Misses welkom! Hier wisten een goede vriendin, en de buren het. Die pasten veel op. En mijn dochter wist het, maar die is ook al 16 :)
    Moest het haar wel vertellen, hoe wil je anders verklaren dat je moeder soms niet te genieten is ;)

En ben sinds kort zwanger! Heb al wel 3 keer ziekenhuis gebeld omdat ik onzeker was. Heb eerst bloed laten prikken. M'n hcg moest voor mijn termijn 1000 zijn, en die was 3000. Dus dat was goed.
    Opeens waren m'n zere borsten weg, ik gebeld en schijnt normaal te zijn...en ze zijn ook weer terug hoor hahaha
    En zondag opeens donkerbruin bloed verlies, schrok me natuurlijk rot.
    Heb gebeld en dat schijnt oud bloed te zijn, waarschijnlijk nog afkomstig van innesteling.
    Zolang het niet rood is en geen krampen zijn niks om me zorgen te maken in ieder geval!
    Vrijdag 11 april de eerste echo....kan niet wachten tot het zover is. Denk dat ik dan pas echt rust heb dat alles goed is!

Knvs, super een meisje! geniet ervan!!

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Helaas moet ik weer overnieuw beginnen. Miskraam gehad. :(:( gisteren gehoord dat hartje niet meer klopte en denk dat mijn lichaam vandaag vruchtje heeft afgestoten. Volgende week terug om te kijken of alles weg is en opties bespreken.

19. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    @Elphaba, wat naar voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd, dikke knuf voor je!

20. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @elphaba, jeetje zeg. Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte gewenst.

@sandra, spannend maar wel super leuk natuurlijk!

Deel Deze Pagina