Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull87

Wishfull87 Nieuw lid

17 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik wil graag ook met jullie meeschrijven. Eind augustus gestopt met de pil om mijn cyclus weer normaal te krijgen om er rond oktober voor te gaan. Precies een maand later werd ik ongesteld, maar dat was echter eenmalig, mijn cyclussen werden daarna alleen maar langer (34, 38, 41, 73). Inmiddels in de cyclus van 41 dagen naar de huisarts gegaan, ze raadde me aan om ovulatietesten te gaan gebruiken om te kijken of ik eisprong heb. Echter op dag 53 van mijn volgende cyclus nog geen menstruatie te bekennen en ook geen positieve ovulatietest gehad. Gelukkig doorverwijzing voor het ziekenhuis gekregen. Vorige week maandag eerst gesprek gehad en inwendig onderzoek. Alles zag er goed uit. Meteen bloedonderzoek gehad en vriendlief moest paar dagen erna zijn sperma inleveren. Afgelopen maandag terug, uitslagen waren goed. Eiblaasje was iets gegroeid maar baarmoederslijm was nog erg dun, woensdag weer terug geweest: eiblaasje was niet veel meer gegroeid (nu 14mm) maar baarmoederslijm was wel mooi qua dikte. Nu moeten we morgen weer terug voor nog een echo.
    Ik merk dat al die onderzoeken me alleen nog maar meer onzeker maken. Heb het gevoel dat ik voor niks die echo's onderga omdat voor mijn gevoel mijn ei toch niet springt. Hopelijk krijg ik morgen meer antwoorden, want als mijn eiblaasje niet meer doorgegroeid is wil ik wel weten wat ze dan gaan doen.
    Al met al een lang verhaal. Ik vind het fijn om met meiden die in hetzelfde schuitje zitten te kunnen praten. Ouders weten het wel en een paar vriendinnen maar die zijn allemaal redelijk snel zwanger geworden dus kunnen er eigenlijk niet over meepraten, al zijn ze echt wel een steun voor me.

2. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Misses, ik heb alleen maar gebeld om de echo afspraak te maken, wilde wel vragen, maar soms gaat het allemaal zo snel dat het al gedaan was voor ik er erg in had.
    Wilde nu vanmiddag bellen maar er nam niemand op.

Gister met ML nog erover gehad, hij vind het vreemd dat er telkens echo's gemaakt moeten worden, want we weten na de afgelopen 2 maanden toch dat de eitjes groeien en ik een eisprong heb, dus waarom zou het nu weer moeten.
    Hij denkt dan ook even praktisch aan de verzekering en het eigen risico wat er op deze manier snel doorheen gaat natuurlijk.
    Verder vind hij het ook niet erg spontaan meer, wat het natuurlijk ook niet is, en dat vind ik ook.
    Zelf heb ik weinig problemen met de echo's, leuk is anders, maar het is voor mij 1 van de minst erge onderzoeken.
    Maar goed, nu nemen ze dus niet op, dus dan morgen maar proberen.

Kan natuurlijk vragen of ik gesprek kan krijgen met de gyn zelf (want heb nu telkens de secretaresse natuurlijk) en dan overleg wil, want ik heb de gyn zelf al heel lang niet gezien.

Ik denk er nog even over en bel morgen nog een keer.

M'n ongi is dit keer vreemd, gister echt wel doorgebroken, maar vandaag is het zomaar weinig, terwijl ik normaal gesproken wel 3 tot 4 dagen echt wel wat verlies zeg maar.
    Maar goed, ook wel weer prettig, tis natuurlijk allemaal maar niks, haha.

Gelukkig weinig last van buikpijn en krampen dus daar ben ik wel blij om.

Nou dames en nieuwe dames, we horen weer van elkaar!

3. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, vanmiddag weer bij de fertiliteitsarts geweest voor uitslagen.
    Vl. had goede uitslag van zijn sperma, hij voelt zich nu Superman.
    Mijn bloedwaarden waren niet heel verontrustend, wel disbalans in de hormonen. Het positieve was dat ik wonder boven wonder waarschijnlijk een eisprong heb gehad rond 8 april. Dus als het goed is wordt ik komende dinsdag of woensdag ongesteld of ik ben zwanger. Alsnog spannend.
    Mocht mijn menstruatie komen dan moet ik na 3 dgn starten met clomid.
    Het is een fijn gevoel om de uitslagen te weten

4. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Wishfull. Spannend ook voor jou. Weet je inmiddels al wat meer? Heb je al een eisprong gehad?

En jij misses? Ben je ongesteld geworden? Ik hoop het niet!

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we volgende maand mogen beginnen met iui met hormoon stimulatie. Op zich positief bericht, maar ook weer niet omdat er bij werd gezegd dat het kan dat ik door mijn hoge fsh misschien niet goed reageer op de hormoon stimulatie. Als dat zo is kunnen ze ons waarschijnlijk helemaal niet meer helpen. Omdat ivf dan ook niet zal werken.
    Wordt dus ook spannend.

5. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Claudia, da's idd spannend. Ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan. Wanneer ga je precies starten?
    Ik ga voor je duimen.

6. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Claudia wat heftig en spannend!

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Het blijft even afwachten:(.

7. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Ik denk dat ik eind mei ongeveer zal beginnen. Gelukkig best wel snel. Bedankt voor het meeduimen :)

8. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    en misses hopelijk is het een goed teken! Ook nog geen voortekenen dat het eraan zit te komen?

Ik moet zelf maandag ongesteld worden. Hopelijk blijft het ook weg en hoef ik helemaal niet te beginnen met iui.

9. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vind het lastig qua voortekenen. Ik ben dus maand geleden wel ongesteld geweest maar echt heel weinig.

De maandag daarvoor ook niet denderend en totaal geen duidelijke cyclus dus was het sowieso lastig om je klachten te koppelen.
    Vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Vandaag maar weer afwachten.

Ik hoop ook dat je de behandeling niet meer nodig hebt!!

10. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Spannende tijden voor jullie!
    @laura, hoe is je operatie gegaan??

11. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandra, de operatie viel mee. Heb geen last van de narcose gehad en was snel weer goed wakker. Meteen gegeten. Heb foto's van de operatie gezien. Ze hebben in 1 eierstok gaatjes gebrand en de eileiders doorgespoten. Over zes weken moet ik voor controle terug komen. En nu eerst drie maanden zonder medicatie zwanger proberen te worden.
    Toen ik gister een tijdje thuis was en de pijnstillers uitgewerkt waren kreeg ik wel meer last. Heb gistermiddag en avond op de bank gelegen. Toen weer 2 paracetamol genomen. Daarna ging het wel weer. Lig nu nog in bed. Net naar toilet geweest. Nu weer meer last, dus zo maar weer paracetamol nemen voordat ik ga douchen.
    Vandaag belt er nog een verpleegkundige op om te vragen hoe het gaat.
    Hopelijk maandag weer werken.

12. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Fijn dat het meegevallen is....hoop voor je dat je nu gewoon spontaan zwanger mag worden.! Sterkte en rustig aan!

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wat fijn dat de pijn meevalt, hopelijk raak je nu gewoon spontaan zwanger en kan je weer gaan werken.

Sandra Hoe is het met jou? Hoever ben je nu?

Hier gaat alles goed..
    Druk aan het klussen in onze nieuwe woning..
    Gisteren de 2e GUO gehad van ons meisje alles zag er weer goed uit, nog 6 weken wekelijks de GUO,S maar heb er vertrouwen in want alle organen en het hartje zijn helemaal in orde verder geen afwijkingen gelukkig!
    Vanmorgen heeft me vriend ook de kleine erkend dat moest voor de 24weken.

Xx

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Heb weer hele mooie foto's in mn album staan voor diegene die willen spieken ;)

15. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    @Knvs, ik ben vandaag 9 weken, en voel me super.
    Wij zijn ook druk nog met klussen. Aanstaande vrijdag krijg ik een uitgebreide echo om te zien of het amnionvlies tussen beide kindjes zit. Als dat er nl niet zit kan het problemen bij 1 van de 2 geven met voeding. Maar dat komt maar bij 1 op de 100 voor.

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Spannend Sandra!
    Schelen we precies 10 weekjes :)

17. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi nou ik heb net voor het eerst in mijn leven een positieve test gehad, het voelt echt gek.
    Ik zal nog een uurtje wachten voordat ik mijn vriend ga bellen. Hij komt vanmiddag weer thuis.
    Ik had ook nog twee digitale clearblue testen maar deze gaven beide een foutmelding aan. Ik heb vast door de zenuwen iets fout gedaan al zal ik niet weten wat.
    Het is nu 4.15 uur en lig hyper wakker. Ik was half 2 al klaar wakker en kom uiteindelijk wachten tot 3.45 uur.
    Het voelt erg onwerkelijk, nu de weken afwachten hoe het verloopt. Ik zal vanochtend bellen met de poli hoe en wat.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      5
  18. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Wow misses, wat super! gefeliciteerd en geniet ervan!

19. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Super misses! Gefeliciteerd!

20. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268