Gefeliciteerd misses! Ik lees hier wel mee, maar meld weinig. Kan ook niet zo goed bijhouden wie wat ook al weer had, sorry dames. Laura, operatie gelukkig goed gegaan... Spannend nu 3 maanden zelf proberen. Hier vanmorgen weer voor follikelmeting geweest, nu de 3e ronde na de operatie in gegaan. Had alleen met ML het erover gehad dat die echo's ons wat tegen gaan staan. Dus overleg gehad met de gyn donderdag, en ze zei dat het inderdaad niet iedere ronde hoefde, maar omdat ik nog 1 x een samenlevingstest wilde proberen na 2 mislukte, zei ze dat we het zo beter konden opsporen. Ipv mijn idee met ovutesten, want dan moet je binnen zoveel tijd gemeenschap hebben en nog langs kunnen komen. Maar goed, dus dit zou de laatste echo worden, maar we moesten wel gemeenschap hebben gisteravond, zodat we dan de test konden doen. Nu hebben we de 3 nachten ervoor al geklust, en toen lukte het prima. En aangezien ik ML een beetje ken, wilde ik eerst eigenlijk niets zeggen, omdat hij dan dwang voelt en het dan niet lukt. Maar toch gezegd, want achterhouden is ook zowat. Nou, wel begonnen gister, maar ML kreeg het niet voor elkaar om tot een hoogtepunt te komen. Dus toen was ik kwaad (heel slecht en gelijk sorry geroepen natuurlijk) maar ook verdrietig, omdat ik de kans alweer voorbij zag gaan. Toen tot 2 uur vannacht gepraat, gehuild en uiteindelijk besloten om geen echo's meer te willen en voorlopig ook geen onderzoeken. Om weer de lol erin te krijgen, ipv het moeten omdat je een test hebt. Daarna kon ik natuurlijk niet slapen, dus het was half 3 ofzo dat ik in slaap viel. Vanmorgen weer om 7 uur wakker omdat ML moest gaan werken, en ik dacht alleen maar aan de kans die er nog was, maar dat het toch niet zou lukken. Ik moest uiteindelijk om half 11 er zijn dus ben maar gaan strijken omdat ik toch niet slapen kon. Nou, de echo was prima, had een ei van 22 mm die op springen stond. Of ik gemeenschap had gehad.... Euhm, ja, maar.... En toen kwamen de tranen weer. Toch nog gevraagd of ik dan ipv de test een gesprek met de gyn kon krijgen, dit kon gelukkig. De test laten we nu voor wat het is, die doen ze in sommige klinieken niet eens, dus moesten we geen waarde aan hechten. Het zaad was in september/oktober goed getest en dat hoefde dus niet nog eens, dat zat goed. Dan zei ze dat ik dan nog een hsg kon krijgen, dus kijken of de eileiders open zijn. Dit kon in de volgende cyclus al, en dan daarna zouden we een half jaar (alweer) zelf mogen proberen, of we konden nu een half jaar nog proberen (terwijl ze in januari al een half jaar zei, dus er zijn al 2 maanden voorbij) en dan na een half jaar die foto, maar dan zouden we na de foto ook weer een half jaar moeten proberen. Dan zijn we dus een jaar verder! Toen zei ze dat het soms wel 3 jaar kan duren..... *knal!* duidelijke boodschap.... Dus met ML gebeld en die zei gelukkig dat we dan nu die hsg maar moesten doen, omdat we anders inderdaad weer een half jaar verder zijn. Wel het advies gekregen om vanavond nog te klussen, omdat m'n ei echt op springen staat, dus dit weekend en vanavond toch echt maar aan de bak. Hopen dat ie dan wel gewoon kan presteren, en geen dwang voelt. Nou, meiden, allemaal succes met alles en voor de zwangeren, lekker genieten!
Hier ook de afgelopen weken erg druk geweest dus weinig hier gereageerd. Dat niet natuurlijke herken ik heel erg hopeforyou! Constant het verplicht moeten klussen op bepaalde momenten maakt het er niet altijd even leuk op. Hopelijk heb je snel na de HSG een positieve test! Wij hebben laatst een gesprek gehad in het ziekenhuis. Aankomende donderdag hebben we de intake in het Radboud in Nijmegen. Spannend weer. Eigenlijk nooit echt over gesproken wat we wel en niet wilden. Voor leeft de wens zo dat we alles eruit proberen te halen wat erin zit. Aankomende donderdag heb ik ook mijn NOD. Ik hoop dat deze uitblijft. Vrijdags hebben we vriendenweekend met allemaal mama's. Baal ontzettend dat ik daar best wel tegenop zie, terwijl ze weten dat we met IVF gaan starten. Toch zal er echt gesproken worden over de kleine hummels. Voor nu even genieten van een weekje vakantie!
Hier een dubbele dag, prachtige echo gehad, alleen was er nog maar 1 kindje op te zien die was wel goed gegroeid en bewoog ook al. Dus blij en verdrietig tegelijk even hier...
@hope, wat naar is die mmm toch ook! Tot nu toe hebben wij nog niet echt 'verplicht' hoeven klussen. Maar het is wel waar ik tegenop zie. Ik hoop voor jullie dat het nu raak mag zijn. @sandra, wat verdrietig. Ik begrijp dat het een dubbel gevoel geeft.
Het is voor mij ook al even geleden dat ik hier geschreven heb. Ik krijg geen meldingen binnen dat er een reactie is op het forum dus dan kijk je ook minder snel. Ten eerste Misses gefeliciteerd met je zwangerschap! knvs90 wat goed om te lezen dat alles goed was bij de GUO, zal straks eens een kijkje nemen in je album (ben wel nieuwsgierig ) Hopeforyou ik kan helemaal begrijpen dat je die onderzoeken etc wel zat bent en als je dan ook nog op commando seks moet hebben staat dat je helemaal tegen. Dat is wel even een klap ja als ze zegt dat het 3 jaar kan duren. Hoop voor jullie dat de zaadjes van je man in de aanslag lagen toen je ei gesprongen is! Jipje84 jullie hebben ook al een heel traject doorlopen zeg. Volgens mij ga je steeds je grenzen verleggen omdat de wens voor een kindje nou eenmaal groot is. Hoop voor je dat je menstruatie uit blijft donderdag! In ieder geval een fijne vakantie deze week! Dat is wel even schrikken Sandra73. Natuurlijk ben je blij dat het andere kindje bewoog en het goed doet maar het doet wel zeer dat het andere kindje het niet gehaald heeft. Hopelijk lukt het om het een mooi plekje te geven. Clau1983 wat fijn dat je volgende maand kan beginnen met IUI. Zal voor je duimen dat de medicatie goed aan slaat en dat jullie een kans krijgen op een mooi wondertje! Ik ben de vrijdag na mijn berichtje weer terug geweest naar het ziekenhuis voor een echo. Daar bleek mijn eitje ineens een groeispurt te hebben gemaakt en zij de gyn dat hij mogelijk dat weekend zou knappen. Wel zag ze in mijn andere eierstok vele eiblaasjes wat kan duiden op PCOS, het was dus puur toeval dat mijn eitje doorgegroeid was. Meteen bloedprikken en diezelfde middag de uitslag: idd mijn eisprong kwam eraan. Maar geprobeerd het zoveel mogelijk gezellig te maken dat weekend (eieren zoeken met pasen ) Afgelopen donderdag weer bloed laten prikken om te kijken of ei inderdaad gesprongen is waarvan ik vanmiddag de uitslag krijg, spannend! Al heb ik denk ik afgelopen maandag mijn eisprong zelf gevoeld, had een uurtje/2 uurtjes steken in mijn linker eierstok en ineens was dat over. Vanmorgen alleen wat bloedverlies gehad, dit dus nog week voor NOD dus menstruatie lijkt me wat onwaarschijnlijk. Hopelijk is het een innesteling geweest. Heeft iemand hier ervaring mee?
Spannend wish zal duimen! Vanmorgen nog er korte guo gehad voor het hartje en daarna mocht ik meedoen aan een examen heb daar een 20weken echo gehad.. alles ziet er super uit! Zijn zo blij
Wat een spannende tijden weer hier...duim voor jullie allemaal voor een positieve test. Moet hier ff mn hart luchten... Gisteren een behoorlijke bloeding gehad en dacht dus dat het voorbij was. Ziekenhuis gebeld om half 4 en die zei doodleuk, kom morgenochtend maar!! Ik werd behoorlijk boos...ga toch niet zo een nacht in...zegt die poli muts..ja maar mevrouw het is al half 4! Grrrr.. Uiteindelijk verloskundige die in ziekenhuis verbonden is gesproken en die is gaan overleggen met de gyn. Mocht toen meteen komen. En meteen echo gehad, binnen een minuut zag ze een kloppend hartje!! Heb wel ff liggen janken daar... Gyn vond het heel normaal dat ik nog langs kwam, tuurlijk zie ze laten we je zo de nacht niet ingaan. Ga er dus ook zeker nog achteraan. Maar goed, schrik zit er goed in en doe ff rustig aan. 9 mei weer echo, die stond al gepland. Is dan ook mn verjaardag....dus mooie echo al kadootje zou welkom zijn! Meiden allemaal sterkte! Fijn weekend x
Hier even kort een berichtje. Vanochtend helaas weer ongesteld geworden. Dus op naar ronde 25... nu dus alweer twee jaar verder en emotioneel echt even op. Afgelopen donderdag naar Radboud geweest. Lange dag met 2 afspraken en bbloedprikken op van alles en nog wat. Over 3 weken weer terug. Ben alleen vanochtend gaan twijfelen over of ik nu wel gelijk verder wil met IVF of eerst even rust. Nu op vriendenweekend met veel mama's. Liefst wil ik lekker in mijn bed duiken en even helemaal niets. Jeetje Sandra, das wel heftig... wel fijn dat het toch goed is!
Ahh jipje.. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen ;( Heel veel sterkte lieverd dikke knuffel! Sandra oh dat was vast schrikken, gelukkig is alles goed.. Bij ons in het september topic heeft een meid ook regelmatig bloedverlies en alles is goed met de beeb zij moet alleen complete rust houden! Hopelijk is het maar 1x bij jou..
Jeetje sandra, schrikken zeg... En belachelijk dat ze zeggen dat je de volgende dag pas mocht komen. Gelukkig kon je wel terecht en is alles goed... Jipje, klote meid... Hoop dat je toch een beetje leuk weekend hebt, maar ik snap wel dat je het liefst gewoon lekker thuis bent met even niks en niemand om je heen. @hier is het wachten wachten wachten, ik heb totaal geen idee meer wanneer m'n NOD zou moeten zijn, vorige week vrijdag natuurlijk goede echo, maar thuis had ik ovutest gedaan (wilde weten of die ook zou knallen dan met een ei van 22 mm) maar die was dus niet zoals ik dacht. Verder niet meer getest maar gewoon geklust die vrijdag, de zaterdag mislukte het weer eens omdat ML, tja, geen idee eigenlijk... En zondag is het er niet meer van gekomen, dinsdag pas weer... Dus we zullen het moeten afwachten, ik ga uit van volgend weekend dan maar. Fijn weekend allemaal, ik moet werken, dus zo voorbij...
Jeetje Sandra, wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig is alles goed! Jipje, ik hoop voor je dat je gezellig weekend hebt. Ik begrijp je gevoel. Ik zou ook het liefst thuis zijn. Sinds ik terug ben van vakantie (en geopereerd ben) heb ik m'n beste vriendin niet meer gesproken... Die vriendin die in de 1e ronde zwanger werd. Ik heb haar dus nog niet met een buik(je) gezien. Ik zie er erg tegen op om haar te gaan zien. Ze heeft me via whatsapp wel sterkte gewenst voor de operatie, maar heb daarna niets meer van haar gehoord. Misschien vind zij het ook moeilijk hoe ze nu met mij om moet gaan. Zij is natuurlijk super blij en zit op een roze wolk en ik ben met vlagen somber...
@laura...heb hier beetje zelfde meegemaakt, mn beste vriendin is was zwanger en wij gingen net daarna het ziekenhuis in voor alle onderzoeken. Al die tijd nooit een keer gevraagd hoe het ging. Pas toen ze hoorde dat ik zwanger was kwam er een reactie van haar kant dat ze het lastig vond om er over te beginnen. Maar goed, nu ook al weer 2 weken niks gehoord...soms lopen dingen zo maar tis wel triest! Groetjes!