Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @ laura sommige mensen vinden het idd moeilijk om er over te beginnen.
    Een vriendin van mij die durfde niet meer te vragen hoe het met mij ging. Toen ze zwanger raakte durfde ze het ook niet te vertellen, ik kreeg uiteindelijk een foto van de echo onder mn neus gedrukt.
    Ik ben er zelf over begonnen, het was niet zo dat zij het er niet over wilde hebben maar ze niet wist of ik het vervelend vond en daarom niet durfde. Het zou zonde zijn als dit jullie vriendschap kost.

@ jipje hoe gaat het nu met jou meid? ik wil je even een knuffel geven!

@ Sandra gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je weten hoe de echo was?

@knvs fijn dat alles met het kindje goed is, hoe gaat het met jou? Geen last van zwangerschapskwaaltjes?

@hope wat lastig dat je niet ongeveer weet wanneer je nod is.. Hoop voor je natuurlijk dat het echt nod is, laat die ongi maar weg blijven.

Zondag is mijn nod, heb nog geen voortekenen dat mn ongi eraan zit te komen. Meestal heb ik dat wel 2-3 dagen van te voren. Dus wie weet;)
    Mocht mn ongi toch komen, maandag heb ik een afspraak in het umc, dan horen we wat er verder gaat gebeuren.

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier Gaat het goed..
    Op de rugpijn en bandenpijn na heb ik nergens meer last van, de meeste kwaaltjes waren de eerste 12 weken..
    Mn buik is goed aan het groeien en onze meid ook, vorige week is ze geschat op 354 gram en 28cm en voel en zie haar dagelijks bewegen.. zo speciaal..

Hoe is het met derest?

3. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Thnx Madeline,
    Echo was goed. Was mooi gegroeid. Donderdag wel op de huisartsenpost gezeten. Had buikpijn en veel plassen, blaasonsteking dus,maar al richting nieren. Dus nu aan de ab. Gyn had wat vocht gezien achter vruchtzakje en kon van het andere kindje zijn. Kon ook nog wel wat bloed verliezen af en toe zei ze,maar was niks om me zorgen over te maken. En ja hoor..thuis weer bloed. Wel oud gelukkig. Dus maar op de bank gedoken...en ga beetje rustiger aan.doen.
    Sterkte met afwachten madeline.
    Fijn weekend verder allemaal.

4. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Sandra en knvs, fijn dat het bij jullie goed gaat.

Hier is het afwachten. Ik verwacht dit weekend m'n ongi, maar heb eigenlijk geen idee.
    Heb ook nog weinig voortekenen die ik normaal gesproken wel zou hebben. Heb nu wel dagelijks kleine beetjes bruin verlies, maar niet veel en alleen in inlegkruisje.
    Normaal gesproken ook bij afvegen.

Ook heb ik deze keer geen bloedverlies bij ontlasting (sorry, klinkt smerig maar komt door de endometriose, die daar waarschijnlijk ook zit, want heb het alleen als ik ongi moet worden)

Verder heb ik al een paar dagen steekjes links en rechts in m'n buik, boven m'n liezen.

Dit heb ik nooit eerder gehad en ik vind het dus ook best spannend ineens. Stel nou dat het raak is....
    Maar wanneer moet ik dan testen, zo lastig dit.
    Liefst zou ik morgen testen, om een hele stomme reden: we gaan 's avonds naar een 90's party en wil nog wel eens een jilzzje drinken....
    Maar stel nou dat, hahahah!

Nou, ik ga zo maar eens slapen, net late dienst gehad tot 23 dus nu nog lekker even drinken en chippie eten.

Meiden, fijn weekend!

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hope Ik zou vandaag gewoon testje wagen.. en anders toch je jillz laten staan haha.

Sandra wat vervelend blaasontsteking en dat bloed verlies, lekker je rust pakken meid!

6. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    En hope,weet je al wat??

7. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Haha, neee...

Het feestje gister had geen jilzz, dus kwam mooi uit.

Vandaag nog steeds geen tekenen van beginnende ongi...

Wel nu 2 x gedroomd dat ik zwanger was...

Vanmorgen zelfs gedroomd over dat we er vandaag achter kwamen, op moederdag...
    De testen liggen in m'n nachtkastje, wel gepakt, maar durf nog steeds niet.
    Omdat al m'n appjes rond woensdag/vrijdag m'n NOD aangeven...

Wil dus nog afwachten en als ik het volhou volgend weekend testen....
    Nog steeds wel steekjes links en rechts en heel af en toe een vlaag dat ik denk, ben ik nou misselijk?
    Maar zal tussen m'n oren zitten misschien....
    Je gaat overal op letten...

Ik zal kijken hoe lang ik het volhou om niet te testen.... Hihi...

Duimduimduim!

8. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Duim met je mee meis!!

9. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Spannend hope!
    Beterschap Sandra.

Ik heb helaas negatief getest.. Maar ook nog geen tekenen van mn ongi.

10. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hope, ik duim voor je!

11. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Nou dames, vanavond getest, kon me niet meer inhouden, tenminste, ik wilde weten of die krampen goed of slecht waren en of ik dus me kon voorbereiden op een naderende ongi...

Niks is minder waar, ik ben zwanger!!!!!

Volgens berekeningen al 4 weken, maar weet niet zeker.
    Ik stuiter er helemaal van!

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw hope, wat super!! Gefeliciteerd!

13. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Wauw super hope! Gefeliciteerd! Gaat nu mooi snel met alle mooie testen!

14. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw super hope!!! Wat fijn!!

15. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Wowwww hope, wat geweldig!!
    Nu hopen dat de rest maar snel mag volgen.
    Geniet ervan x

16. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik ben maandag weer in het zkh geweest. We gaan weer starten met iui. Ik was niet gelijk enthousiast maar volgens de embryoloog moet het opwerken bij hun wel goed gaan. Ik mag dmv ovulatietesten mn eisprong bepalen, dus geen echo's en hormonen meer. In ieder geval, deze ronde niet.
    Ook heb ik een afspraak gemaakt met een maatschappelijkwerker. Hopelijk kan ik dan straks wat beter omgaan met elke keer die teleurstelling.

17. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Ow madeline, hoop zo dat het voor jullie ook mag lukken. Wel fijn geen echo s rn hormonen even.
    Dikke knuf!

18. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    gefeliciteerd Hope!!

19. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag komt m'n vriendin met haar vriend bij ons eten. Ik ga haar eindelijk (na zes weken ofzo) weer zien. Nu met een buikje. Zag er tegen op om haar uit te nodigen. Toch gedaan. Sterk zijn dacht ik. Het komt wel goed....
    Lees ik net dat ze zaterdag de 20 weken echo hebben en dan ook weten of het een meisje of een jongen is.
    Dus ik weet al waar het de hele avond over zal gaan. Ik baal er van. En ik baal er van dat ik er van baal.

20. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Hope! Super gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina