Ja misschien ga ik dat wel proberen. Vind dat wel moeilijk als zij helemaal in de wolken is. Dat was ook zo toen ze mij vertelde dat ze zwanger was. We zaten toen in de auto. Gingen twee dagen weg. Ze vroeg onder het eten (toen een andere vriendin, die niet van mijn mmm weet, naar het toilet was) of ik het al zat was dat we het over zwangerschap en babies hadden. Ik zei ja best wel, maar nadat die vriendin terug kwam ging het nog een hele tijd over babies enzo. Ik denk dat zij misschien door de hormonen minder door heeft hoeveel pijn het mij doet.
Begrijp je helemaal....maar als je het niet uitspreekt gaat het tussen jullie instaan en kan het misschien wel je vriendschap kosten...is ook zonde. Wees blij voor hun, maar deel ook je angsten en verdriet als je kan. Sterkte!x
Hee meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Vandaag voor het eerst naar de gyn geweest, het gaat dus nu echt beginnen! Ik heb normaal 'n cyclus van 5 weken, nu al niet meer ongesteld sinds februari... Wel 2 bloedingen gehad dus tijd voor een bezoekje aan de gyn. M'n hormoonwaardes waren goed en er was verder weinig verontrustends te zien. Wel had ik erg veel eiblaasjes op m'n eierstokken wat dus past bij pcos maar de gyn zei dat ze, aangezien m'n hormoonwaardes en verder geen symptomen, niet denkt dat ik pcos heb... Vind het wel een beetje vreemd en vraag me af hoe je anders aan zoveel eiblaasjes komt?! Iemand een idee of ervaring? Er is voor de zekerheid wel een uitstrijkje afgenomen dus nu is het wachten op de uitslag die ik over 2 weken krijg. Daarna misschien beginnen met primolut. Ook moet ik volgende week naar de huisarts om m'n ondergewicht te bespreken, ben ineens van 48 kg naar 41.6 kg gegaan dus ze denken dat dat de reden is dat m'n menstruatie uit blijft... Wel spannend allemaal!!
Hoi jennii, welkom! Ik heb zelf geen ervaring met eiblaasjes. Bij mij ziet alles er oke uit, vl heeft iets minder zwemmers dan normaal maar zou geen probleem moeten opleveren. Het zou op de normale manier moeten lukken maar helaas na ruim 2,5 jr is dat nog niet gebeurd. Tot nu toe 2x een iui behandeling gehad maar dat ging mis bij het opwerken in het lab. Ik ga straks naar een vriendin, ze wilde me opeens "dringend" spreken. Ik ben een beetje zenuwachtig, ben bang dat ze gaat vertellen dat zij wel zwanger is. Weet ook niet waarom.. Het slaat nergens op..
Ooh jeetje, 2,5 jaar en dat terwijl er niks bijzonders te vinden is... Lastig zeg! Hmm, moeilijk is dat heh! Ik ben nog steeds erg blij als me vriendinnetjes zwanger zijn, heb daar persoonlijk nog niet zo'n moeite mee. Wat ik wel echt moeilijk vind is de mensen die erover praten alsof het niks is en het allemaal vanzelf gaat... Ook heb ik nooit echt het gevoel begrepen te worden door m'n vriendinnen op dit gebied. Ook wel logisch want hun hebben hun eerste kindje allemaal door 'n "ongelukje" gekregen... Eigenlijk wil ik het niet zo noemen, elk kindje is een wondertje! Succes bij je vriendin Madeline!
Welkom Jenni Dacht dat eiblaasjes idd bij pcos hoorde, maar idd je menstruatie kan uitblijven bij overgewicht of ondergewicht zover ik weet?! Heb je zelf enig idee waarom.je zoveel bent afgevallen? Hopelijk word je snel geholpen, altijd lastig als het zwanger worden niet 123 lukt! Madeline veel plezier bij je vriendin, benieuwd wat ze te vertellen heeft. @Hier. Ik slaap zo slecht laatste week gek word ik ervan, continue last van mn buik maar volgens de gyn hoort dat erbij wel bekende bandenpijn.. Moet ook tot het einde van de zwangerschap de GUO blijven krijgen wekelijks terwijl voorheen was gezegd tot de 25 weken! Best wel vermoeiend zovaak op en neer en zeker nu me vriend ook weer gaat werken na bijna 2jaar ziektewet, Ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer.. Maar mag verder niet klagen haha.. super mooi weer! Fijn weekend meiden.. x
Ja, dat dacht ik ook van die eiblaasjes.. Nu eerst beginnen aan m'n ondergewicht, hopen dat het dan weer allemaal z'n werk gaat doen! Ik heb geen idee waarom ik afgevallen ben, we hebben wel een stress periode gehad en ik weet sinds een jaar dat ik lactose intollerant ben dus misschien heeft het iets te maken met m'n lactose-vrij dieet... Vervelend dat je steeds terug moet knvs! Maar het is voor 'n goed doel!!! Ik vind vooral het wachten op uitslagen en onderzoeken zo lang duren, zit elke keer weken tussen... Maarja, dat is niet anders. Ook vind ik echt dat je slecht begeleid wordt, er wordt weinig uitgelegd of gerustgesteld. Het wekt bij mij vaak alleen maar meer onzekerheid op. Herkennen jullie dit? Liefs
Ja dat heb ik ook gehad Jenni duurt allemaal best lang en bij mij konden ze niks vinden.. Gelukkig raakte ik precies zwanger voor het vervolg gesprek na 16 maanden
Hoi Jenni, Welkom! En ja dat wachten....dat duurt lang! en dat lijkt steeds langer te duren. We werden weg gestuurd om na 3 maanden terug te komen voor kijkoperatie, kon niet eerder en toen bleek ook ik spontaan zwanger! En scheel nu precies 10 weken met knvs Snap je ook wel knvs dat het best vermoeiend is elke week echo, ook wel fijn die bevestiging iedere keer toch. Wel fijn dat je man weer aan het werk kon. Wel heftig 2 jaar ziek! Succes en vergeet niet te genieten hé! Ik kan sinds van de week eindelijk genieten, bloeden is gestopt en 12 weken echo was helemaal goed! Ga woensdag met mn dochter paar daagjes samen weg ze heeft eindexamen gedaan en heeft het dus wel verdiend!
Hee meiden, Jennii, welkom hier! Wachten is het meest vervelende wat er is, maar ondertussen gaat de tijd zo snel voorbij... Hoop dat het voor jou ook snel raak is. Hier is van het weekend even wat stress geweest, zondag had ik ineens buikkrampen zoals bij een ongesteldheid, en had een klein beetje bruin/rozig verlies. Was heel bang dat het mis zou gaan, maar maandag getest en die knalde er na 10 seconden al vanaf. Maandag nog een klein beetje bruin in inlegkruisje, maar vanaf vandaag niks meer. Vandaag is moeders voor moeders geweest, die hebben ook getest, en die knalde ook gelijk. Ik ben nu 5 weken en normaal ga je pas verzamelen bij 6 weken, maar omdat mijn test zo duidelijk was en ik dus heel veel hcg heb, mag ik nu al gaan verzamelen. Dus een weekje extra om dit goeie doel te steunen. Heb ook een hele zachte wikkeldeken gekregen omdat ik meedoe. Verder voel ik me prima, heb nergens last van (wat het soms ook wel spannend maakt) maar aan de andere kant moet ik daar maar blij mee zijn denk ik, hihi. Nou, ik ga nog wat relaxen en vanmiddag werken. Fijne dag allemaal en tot snel!
Klopt hope, heb ik ook gehad en zelfs tood bloedverlies. En heb en had ook weinig klachten. Zit nu in Barcelona met mn dochter....
Knvs & sandra, het is ook bij dat van zondag en maandag gebleven, nu helemaal nergens last van, geen krampjes of bruine boel meer. Ik ben zwanger, maar zo voelt het niet. Ik weet het, maar heb totaal geen symptomen. Komt allemaal misschien nog, maar aan de ene kant denk ik, geef me maar wat klachtjes, dan weet ik het tenminste, en aan de andere kant is het ook wel fijn. Beter als alles tegelijk
Jenni, welkom! Wachten duurt inderdaad heel lang. Wij zijn nu twee jaar bezig en helaas nog geen resultaat. 6x iui gehad, maar helaas. Hier even een berichtje weer eens. Ik lees wel mee maar de afgelopen weken had ik even een dipje dus niet gereageerd. 3 weken geleden dus naar het Radboud geweest. Nieuwe onderzoeken gehad en kennismaking met ons behandelend gn. Gisteren mochten we terugkomen voor de uitslagen. Gelukkig was alles goed. Zaad van ml ook waardoor we met IVF mogen beginnen. Wel nog een inwendige echo gehad omdat de vorige keer ondanks dat ik op dag 24 van mijn cyclus zat nog eitjes te zien waren. Gisteren dus ook weer, terwijl ik op dag 20 zat. Het zou een cyste kunnen zijn. Daarom gaan we als we beginnen met IVF een extra follikelmeting doen om te kijken of ze doorgroeien of dat ze weg zijn. Nu nog wel wachten op het uitstrijkje. Kan nog 2 tot 4 weken duren. Krijgen nu binnen een week/2 weken een oproep voor de voorlichting. Als we die hebben gehad mogen we officieel beginnen met IVF.
Jipje spannend allemaal.. hopelijk kunnen jullie gauw starten. Hope wees maar blij.. Ik ben de eerste 12 weken goed ziek geweest en dat is geen pretje! Lekker genieten..
Jipje, spannend allemaal. Hoe sta je erin, beetje positief hoop ik. En weer wachten.... frustrerend, maar het komt goed. Knvs, ja, ik ben inderdaad wel blij dat ik niks heb. Alleen vanmorgen even misselijk en ik kan geen kaas ruiken want dat vind ik echt een vreselijke geur nu... haha! verder stiekem genieten en nog 3 weken tot de echo... spannend!
Vanmorgen in het umc geweest de iui behandeling. Ik kan alleen nu al zeggen dat het mislukt is. Het opwerken is weer mis gegaan. 2 weken geleden hebben de gyn en embryoloog me er nog van overtuigd dat het daar wel zou lukken. Voel me echt een sukkel dat ik daarin getrapt ben. Ik had beter naar mijn eigen gevoel moeten luisteren. We kijken het nu maar even aan, na de bruiloft zien we weer verder.