Gewoon pech Sandra.. Ze hebben er niet echt een verklaring voor. Er werd gezegd dat het aan de techniek lag die ze in het vorige zkh gebruikten. (niet dat die fout was, maar niet passend voor ons) maar de manier van opwerken in het umc werkt voor ons dus ook niet. Hoe was Barcelona?
Hoop dat je snel met ivf mag beginnen dan en dat jullie wens dan in vervulling mag gaan! En nu gaan genieten van het vooruitzicht van de bruiloft! Barcelona was super! Mn dochter heeft ook genoten, ze had examen gedaan en dit was een heerlijke afsluiting!
Balen zeg madeline! Hoop dat je een beetje kunt genieten in de aanloop en de bruiloft zelf! Heerlijk even weg met je dochter Sandra! Lekker genoten dus? Het is inderdaad spannend en zie er ook best een beetje tegenop. Maar we houden hoop! Woensdag even lekker naar Berlijn met schoonmams!
Leuk Berlijn! Ik ben er afgelopen zomer geweest. We genieten zeker wel van de voorbereidingen voor onze bruiloft. Ik kan niet wachten tot het zover is! Ik weet alleen nog niet wat ik met mijn haar wil.... Heb blond haar tot net over mn schouders en een lange sluier. Iemand tips ?
Leuk nonchalant met beetje wetlook ofzo? Misschien beetje met een kleine losse vlecht? Volgens mij kun je wel hele leuke dingen vinden op internet! Heb er ook echt zin in!
Ja ik heb op internet verschillende plaatjes opgezocht en meegenomen naar de kapper. Ik had het aan 1kant ingevlochten en andere kant opgestoken. Maar ik had geen sluier. Oww lijkt allweer zolang geleden.... Geniet meis!
ja heb ook wat plaatjes van internet gehaald, volgende week komt de kapper voor een proefkapsel. Zij heeft vast ook nog wel wat ideeen
Jipje had jij na de iui ook last van buikkrampen? De vorige keren had ik er weinig last van maar na die van gisteren heb ik er best wel last van, nu nog steeds..
Hier even een update; Ik ben vandaag op controle geweest. M'n bms is dikker geworden. Nu ongeveer 1 cm. Volgens de gyn zit er een menstruatie aan te komen. Heb ook al wat buikpijn. Wanneer de menstruatie begint moet ik gaan temperaturen en na de eisprong (die hopelijk komt) twee keer bloed laten prikken om het progesterongehalte te laten bepalen om te zien of het een goede eisprong was.
@madeline, ik heb pds (prikkelbare darm). Hierdoor voel ik elke dag wat en is het lastig te zeggen wat waarbij hoort. Dus sorry heb ik geen antwoord op. Hier gisteren weer ongesteld geworden. Dus op naar ronde 25. Ook vandaag de uitslag gekregen van het bevolkingsonderzoek. Alles was goed. Nog even 1 dagje werken en dan naar Berlijn. Heerlijk!
@laura, kun je niet ook ovulatietesten gebruiken? Heb hier zelf hele goeie ervaringen mee. Zal eens kijken hoeveel ik er nog heb liggen....zonde om weg te gooien.
Dank je wel Sandra. Ik heb ze al wel eens eerder gebruikt, maar nooit intensief, omdat ik geen idee had wanneer ik zou moeten testen. Omdat ik geen cyclus had was dat toen ook eigenlijk niet zinvol. Wanneer ik nu wel een spontane menstruatie krijg, zou ik dan vanaf cyclusdag 12 of zo ongeveer moeten gaan testen? Deed jij dat 1 x per dag? En op welk tijdstip?
Volgens mijn echo afgelopen dinsdag zat het er al aan te komen. Had de afgelopen dagen al buikpijn en sinds gister ook hoofdpijn. En jawel, vanmorgen begon MIJN EIGEN menstruatie! Woehoe!
Hoi Laura, in het begin begon ik op dag 10 met testen, als hij helemaal wit was wachtte ik 2 dagen. Bij licht positief dag erop weer tot hij positief was. Had apje van mijn kalender waar je ook je ovulatie test in kan vullen. Heb er helaas nog maar 2 liggen. Wil ze best opsturen hoor als je ze eens wil proberen. Ik teste trouwens voor het slapen gaan, enige is dat jr niet extreem moet drinken omdat dat de test kan beinvloeden. Fijn weekend!
Ok dan ga ik vanaf dag 10 beginnen met testen. Ben ook aan het temperaturen. Op dag 5 en dag 8 na de temperatuur daling (en daarna weer stijging) moet ik bloed laten prikken. Dus als er een ei komt zou ik die toch moeten kunnen vinden, ha ha.
Laura ik testen altijd vanaf dag 10 en deed hem smorgens en savonds zo weet je zeker dat je hem niet kan missen! Zou gewoon de dipsticks online bestellen is het voordeligst!
Heb de dipsticks besteld. En meteen ook een thermometer met twee decimalen ipv 1. Hoop dat het pakje morgen wordt bezorgd.