Hi dames, ik ben nu een getrouwde vrouw! We hebben een geweldige bruiloft gehad. Over 2 uurtjes gaan we op vakantie, als ik terug ben ga ik weer even bij lezen want daar is de laatste tijd niet zoveel van gekomen.
Gefeliciteerd madeline, en fijne vakantie! Hier 2 kanten, aan de ene kant gaat het goed met de zwangerschap, hebben we de 1e echo gehad 12 juni met een kloppend hartje, en 27 juni mogen we weer voor de 10 weken en intake. Dus dat gaat allemaal goed, familie weet het en de beste vrienden, dus alleen nog de echo afwachten en dan helemaal openbaar zodat ook vrienden en kennissen en collega's het weten. Aan de andere kant ben ik per 1 juli straks mijn baan kwijt. In tegenstelling tot een paar weken geleden waar ik in een gesprek een toezegging had dat mijn contract verlengd werd voor weer een half jaar, is er een incident geweest, waarbij men vind dat ik het verkeerd ingeschat heb en dus de verkeerde beslissing heb genomen en dus vonden ze dat mijn contract niet verlengd kon worden. Tis allemaal belachelijk, maar ik kan er weinig mee, omdat het om een tijdelijk contract gaat, dus je kan er wel tegenin gaan, maar heeft weinig nut. Dus vandaag maar een uitkering aanvragen en sollicitatiebrieven schrijven en hopen dat er nog wat positiefs uitkomt. En anders is het na verlof beter om verder te kijken. Dus het is hier een beetje rommelig in m'n hoofd.... Wel fijn dat ML me super steunt, en zich ook niet al te druk maakt. En ook zegt, dat als het nu niet lukt, dan maar na verlof. Verder beetje aan het orienteren op kinderwagens, en babykamers. Erg leuk... Hihi.. Nou, hoop dat er snel weer een paar zwangeren volgen!
Dat is wel even een baalmoment hope. Hoop dat je snel een baan hebt en zoiezo lekker genieten van je zwangerschap. Fijn dat ml je zo goed steunt
Hope, balen zeg van je baan. Fijn dat jullie je er niet te druk om maken. Dan kan je lekker genieten van je zwangerschap en alle voorbereidingen!
Hope wat vervelend zeg.. Je hebt sws recht op een uitkering of iets dergelijks! Niet teveel stressen en fijn dat je man je goed steunt Leuk he babyspullen kijken, wij zijn helemaal klaar! De babykamer is sinds afgelopen week helemaal klaar en nu wachten op de kinderwagen
Ha meiden! madeline gefeliciteerd en geniet van je vakantie. Hope wat naar van je baan zeg...hoop voor je dat je het beetje kan loslaten en gaan genieten. Hier net babykamer binnen...staat nog in dozen dus mogen nog aan de klus. Kinderwagen hebben we tweedehands gekocht...maar is pas 1,5 jaar oud en reiswieg gewoon nog nieuw! en heb al een hoop leuke dingetjes gekregen....zo leuk! Hoe gaat het verder met jou elphaba??
Hey dames daar ben ik weer! Thnx voor de felicitaties Af gelopen ronde het klussen maar even over geslagen, mn ei was precies op mn bruiloft. Voor die huwelijksnacht hadden we echt geen puf meer haha. Vandaag weer aan het werk, daarna afscheidsfeestje gehad van de teamleidster. Ze is wegbezuinigd.. Was een lange eerste dag om mee te beginnen 6.30-17.30u.
Volgens mij ben ik je nog vergeten te feliciteren. Dus bij deze madeline! Kan me voorstellen dat je dan geen puf meee hebt! Wel een mooie dag gehad?
Spannend elphaba.. Jipje voor jou ook spannend na je vakantie, hopelijk gelijk de 1e poging raak! Duimmmmmmmm.. Madeline hopelijk idd wel een super mooie dag gehad?! Snap dat je geen puf meer had Hier vanmorgen weer een guo gehad.. Alles was weer goed met onze meid, ze ligt alleen in stuit sinds week 17/18 waarschijnlijk een voorkeurs houding, hopelijk draait ze nog en gaat ze langzaam aan indalen.. Zo niet dan over 5 weken bespreken over eventuele keizersnede. Het komt steeds dichterbij nog 11weken te gaan!
Haha, madeline, klinkt bekend, geen puf meer voor de "huwelijksnacht". Bij ons heeft ie bestaan uit geld tellen en slapen! Jipje, hopelijk is het zomaar raak voor je aan ivf gaat beginnen... Duim voor je! Elphaba, wachten duurt lang he? Hopelijk is het raak dit keer. Knvs, spannend of ze nog gaat draaien, hoop van wel voor je. Gaan ze nog een draaipoging doen mocht het niet vanzelf gaan? @hier: sinds 2 weken gehoord dat m'n contract niet verlengd werd, dus per vandaag ben ik werkloos... Morgen een sollicitatiegesprek, maar ben nog in twijfel of ik vertel over zwangerschap. Officieel hoef ik niks te zeggen, maar ja... Ik vind het lastig. Aan de andere kant, ik heb het wel even gehad met al dat gedoe op het werk. Ben vorig jaar al ontslagen om een kulreden, en nu was het weer gedoe. Dus eigenlijk ben ik er wel even klaar mee, maar ja, alleen een uitkering red je het ook niet. Maar mocht ik nu nog aangenomen worden, ben ik over een half jaar met verlof, dus is het ook klaar. (Gok ik) Zit te denken of ik niet gewoon lekker wat anders ga doen, zit nu al 13 jaar in de zorg aan het bed, en het is ook wel eens tijd voor verandering. Dus wie weet wat het wordt. Qua zwangerschap gaat het hier prima, ben nu 11 weken, heb afgelopen vrijdag weer een echo gehad en 3 daagjes naar voren gezet. Het was een erg leuke echo, flink beweeglijk kindje al met lange benen. Zo bijzonder om te zien... Heb nergens last van alleen superveel honger, maar als dat het enige is, hoor je mij niet klagen.
Hope snap je dubio.. Ik zou niks vertellen over je zwangerschap als je gaat solliciteren. Ik wil geen draaipoging doen, de kans is 30 % en ook weer zoveel procent dat ze weer terug draait dus laat de natuur zn werk doen.. draait ze niet dan kz, draait ze wel dan ben ik natuurlijk happy Wel grappig jij moet nog 29 weken en ik nog 11 haha precies omgedraaid!
Succes met je sollicitatie Hope! Ik werk zelf ook in de zorg, heb een vast contract maar heb momenteel ook geen baangarantie. Er moeten binnen de stichting heel wat mensen uit. In september hoor ik of ik mag blijven. Thnx Jipje we hebben zeker een mooie dag gehad. Van het begin tot het einde genoten. Ik heb een foto in mn album gezet. Hoop voor jullie dat het klussen een mooi resultaat oplevert, zou fijn zijn als die ivf toch geschrapt kan worden. Elphaba zal ook voor jullie duimen! Vandaag is mn ongi weer begonnen, dag voor mn nod. Zou mn ei nu precies optijd moeten hebben voordat ml voor een paar weken naar het buitenland gaat. En as maandag naar de gyn om ivf te gaan bespreken.