Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Bn vanmorgen geweest en na overleg met een hele goeie vriend van me die in dit wereldje zit zei tie, zeg maar gewoon dat je zwanger bent, anders voelen ze zich genaaid.
    Dus gedaan, maar niet aangenomen hoorde ik vanmiddag al. Was niet eens om het zwanger zijn zeiden ze, maar omdat het inwerken en de uren die ik zou gaan werken niet in verhouding staan. En het was maar tot januari, dus schoot niet op ook.

Ach ja....

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Oh dat is wel erg jammer!
    Hoop dat je toch nog iets zal vinden :)

3. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Vandaag weer bij de gyn geweest. We gaan over op icsi. We gaan ook gelijk starten. Heb een hele waslijst aan recepten opgehaald bij de apotheek, nieuwe echo's gepland, weer bloed laten prikken en donderdag nog een gesprek voor extra informatie. Komt ineens heel veel op me af...

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Spannend madeline!
    Hopelijk is dit de oplossing voor jullie..

5. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hopeforyou: wat vervelend dat je contract niet verlengd is. Ga voor je duimen dat je snel wat vind!

Madeline:wat spannend. Hoop dat het snel raak is!

Hier net weer ongesteld geworden. Had ook niet zoveel hoop. Hebben maar 1 keer geklust omdat ik vanaf de eisprong veel last heb gehad van mijn baarmoeder. Vorige week daarvoor naar het zh geweest. Naast mijn cystes, die er nog steeds zaten zat er nu op 2 plekken vocht. Waarschijnlijk van 1 eitje gekomen die heel groot was. Gelukkig werd het de afgelopen dagen veel minder met de pijn. Nu nog een paar daagjes en dan lekker even op vakantie. Na onze vakantie beginnen we dan echt met de ivf pogingen.

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Fijne vakantie jipje!
    Spannend de ivf, suc6

7. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Zo meiden, er gebeurd hier weinig.

Ik heb gister de vierdaagse van Nijmegen uitgelopen, 4 x 40 kilometer. Zwaar maar het was een ervaring.

Qua werk nog steeds niks gehoord van degene die een referentie wilden nabellen vorige week al. Beetje apart dus zal ik wel niks meer van horen.

De zwangerschap gaat prima, nergens last van en m'n buik begint nu wel echt dikker te worden. Nu bijna 14 weken alweer. Maandag naar de verloskundige dus ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Controle afspraak volgens mij.

Jipje, fijne vakantie en succes met de ivf daarna... Hoop dat het snel raak is.

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hope

Wow wat knap dat je hem hebt uitgelopen, dat met het warme weer!
    Wat fijn dat het verder goed gaat met je zwangerschap.

@Hier.

Ik weet niet waar ik het zoeken moet met die hitte pfff.. Geen combi hoogzwanger zijn en dan zo warm..

Hier een toeter van een buik en nu zon 12 kg aangekomen..
    Verder gaat alles wel goed, heb zo nu en dan al wat oefenweeen dus doe het rustig aan verder.. We zn aan het aftellen :D

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ps. Heb nog wat echo fotos geplaatst voor de meiden die het leuk vinden om te kijken!

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Mooie foto's knvs!
    Wow hope 4x 40km knap hoor, mag je best trots op zijn!

Vandaag ga ik starten met prikken.. zie er als een berg tegen op. Ml zit voor zn werk in het buitenland, baal ervan dat het net nu is :(

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Madeline. Wat vervelend dat precies nu je vriend er niet is!
    You can do this meid xx

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Man he, knvs we zijn al een hele maand getrouwd :p

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat is het stil hier.. Iedereen met vakantie?? Zijn er al nieuwe zwangeren?
    Vrijdag weer voor een echo naar het zkh, dan horen we of de medicatie is aangeslagen en de punctie door kan gaan of dat ik anders ingesteld moet worden. Erg spannend..

14. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Inderdaad stil hier,

Ik geen vakantie maar nog steeds werkloos helaas...
    Begint nu wel saai te worden, in het begin is het even lekker dat je niets hoeft, maar nu een maand verder heb ik het huis wel gepoetst en de stad wel gezien...

Gelukkig heeft ML over een kleine 3 weken vakantie, dus kunnen we samen leuke dingen gaan doen. Zoals een babykamer maken en alles gaan kopen.

Verder gaat qua zwangerschap hier nog steeds alles prima, buik wordt dik, haha. Niet extreem maar het wordt wel een echt zwanger buikje, en geen vetrol meer. Heb ook geen zin meer om hem in te houden, vind het veels te leuk om te laten zien. Kan nog steeds in m'n eigen kleren, maar kan ook niet wachten om eens wat zwangerschapskleren te gaan shoppen. Haha.
    Vrouwen zijn maar rare wezens, normaal gesproken mag er geen kilo bij komen of we staan op dieet en als je zwanger bent kan die buik niet snel genoeg rond zijn... Tenminste, dat heb ik dan.

Spannend madeline, hoe voel je je met de medicatie? Last van of valt het mee?

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Vervelend hope, werkloos zijn lijkt mij ook geen pretje.. Hoop voor je dat je snel weer een leuke baan vind. Leuk dat je een buikje begint te krijgen.
    De bijwerkingen van de hormonen valt me erg mee. Zag meer op tegen de bijwerkingen dan tegen het spuiten zelf.
    Heb wel veel last van mijn buik/darmen en hoofdpijn maar met een paracetamol gaat het prima. Ook iets aangekomen, maar was de laatste tijd best veel afgevallen dus dat er weer wat bij komt is geen ramp.

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier ook niet op vakantie!
    Heb afgelopen zondag mn babyshower gehad en als verrassing hebben ze mn beste vriendin uit Oostenrijk laten komen :D
    Verder de laatste dingen wassen en bezig met mn vluchtkoffer het gaat opschieten...

Madeline fijn dat het allemaal meevalt..

Hope leuk om te showen he.. wacht maar straks kan je er echt niet meer omheen hihi.

17. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Madeline, fijn dat het je meevalt. Nu maar hopen dat het binnenkort raak is.

Knvs, voor jou gaat het nu opschieten, spannend hoor. Erg leuk dat je vriendin uit oostenrijk er was. Flink verwend met je babyshower?

En inderdaad, ik kan niet wachten om m'n echte buik te gaan showen. Trek nu al shirts aan waarin je m'n buik lekker ziet, haha.
    Gister naar een klein muziekfestivalletje geweest hier in de stad (alleen op woensdagavond in de maanden juli en augustus) en daar een paar bekenden tegen gekomen. Die vragen er dan ook naar en zeggen dat het een bescheiden buikje is, haha. M'n broer ook gezien, maar die vroeg er totaal niet naar, erg jammer.
    Kijk, ik hoef echt niet heel de avond over zwanger zijn te praten, maar een klein beetje interesse was wel leuk geweest. Of zeur ik dan heel erg?

18. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Ha meiden, hier net wel terug van vakantie. Was heerlijk!Voot de vakantie mn 20 weken echo gehad en die was helemaal goed.
    Nu druk in huis,krijgen binnenkort nieuwe keuken. Maar klussen en zwanger zijn is geen goeie combi. Kan niet tegen de zooi en overzie het allemaal niet meer :(
    Maat goed...nog een paat weken en dan is het klaar.
    Babykamer is een eind heen klaar. Komt nog een muurschildering en een andere deur.
    En het hemeltje en gordijnen,maat goed heb nog 15 weken.
    Kleine wordt met 39 weken gehaald. Mag niet normaal bevallen omdat ik al 2 keer een keizersnede heb gehad.

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hope heel herkenbaar maar over het algemeen weten mannen gewoon niet waar ze het dan over moeten hebben! Tenminste dat heb ik gemerkt..

Ben flink verwend met de babyshower!

Sandra het klussen en zwanger zijn is ook heel vervelend wij zijn verhuisd toen ik 20 weken was kon ook niet tegen de zooi.

Ze zeggen de laatste loodjes zn het zwaarst dat klopt echt.
    Slaap slecht en gisteren had ik echt een offday pff.. Vanacht ook weer lopen spoken!

20. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Knvs, nee, klopt van die mannen, maar m'n schoonzus was er ook bij dus had misschien van haar wat verwacht. En m'n broer riep altijd dat ie oom wou worden, nou is ie dat wel al van m'n zus, maar nu dus ook van mij dus had echt gedacht dat ie iets zou vragen. Maar helaas...

Deel Deze Pagina