hoi dames, goed nieuws hier! heb 6 goede follikels dus as dinsdag de punctie! Nu hopen op een paar mooie embryo's, vrijdag de terugplaatsing!
Zo madeline, dat is supernieuws! En wat gaat dat snel dan ineens... Dus vrijdag terugplaatsing houdt in dat je dan in principe zwanger bent, maar dan af moet wachten of het zich gaat hechten? (Sorry, ben er niet thuis in) Spannend allemaal, en succes met de behandelingen!
Hoi Madeline, spannend zeg! Hoop dat je je snel bij ons kan aansluiten!! Hoi is het trouwens met jou Laura? Hier niet veel te melden....ml weer aan het werk na de vakantie en kids allemaal logeren. Dus het rijk alleen. Ga met de wiegbekleding verder. Zal wel een foto maken als ik klaar ben Is de kleine al gedraaid bij jou knus?
Hoi Sandra, met mij gaat het goed. Zie mijn temperatuurkaartje! Misschien voor het eerst (sinds jaren) een eisprong gehad. Woensdag ga ik naar de gyn. En die ochtend ga ik thuis testen. Dat is wel vier dagen voor m'n nod, maar dat kan even niet anders, omdat ik komend weekend op vakantie ga. Mocht hij negatief zijn dan test ik later gewoon opnieuw. En wordt ik uit mezelf ongesteld dan ga ik in de vakantie door met clomid. Zo niet dan wacht ik tot na m'n vakantie om met primolut te starten. In het beste geval gaan we met z'n drieën op vakantie!
Wow spannend Laura! Zal voor jullie duimen. Advies....haal of bestel een extra gevoelige test als je dat nog niet hebt... Die kun je nl al voor je nod gebruiken.
Ik heb drie dipstick zwangerschapstesten van sensitest liggen. Die kun je vanaf 4 dagen voor je nod gebruiken staat er op. Alleen las ik gister op internet dat die testen minder goed zijn dan de kruitvat testen van 2 voor 5,- Iemand ervaring?
De kruitvat testen heb ik niet in huis. Vl wilde ze vandaag kopen, maar zag een bekende in de winkel, dus heeft ze niet gekocht. Ha ha Ik kan eigenlijk niet wachten om te testen. Zou morgen wel alvast willen testen, maar dat is echt te vroeg. 5 dagen voor m'n nod Nog even geduld hebben maar. Hopelijk is m'n temp morgen nog hoog.
Spannend laura! Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Over 2,5week gaan wij naar Frankrijk. Vanmorgen de punctie gehad, ze hebben niet zes maar 10 (!!!) eitjes weg kunnen halen! Helemaal super! Ben wel een beetje suf nog van de morfine..
Madeline, wat goed zeg! Viel het mee de punctie? Hoop het wel voor je... nu op naar vrijdag, spannend hoor. succes!
Jee Madeline, wat een goed nieuws. Hopelijk gaan we straks allebei met z'n drieën op vakantie ipv met z'n tweeën.
Spannend madeline. Ik duim voor je Duim voor jou ook Laura en dat jullie straks met zijn drieën op vakantie gaan Hier gister toch ongi geworden dus nu IUI traject in. Volgende week vrijdag mijn eerste echo.
@ Hope, nee die punctie viel vies tegen, dus laten we die maar snel vergeten @ Elphaba wat duurt het bij jullie al lang.. hoop voor jullie dat het snel raak is met de iui. @laura hoe was je test? en bij de gyn? Met zijn drietjes op vakantie zou leuk zijn! Best gek idee dat ik vanaf vrijdag zwanger kan zijn.
@madeline, ik duim voor je dat alles goed gaat en jij vanaf vrijdag ook zwanger bent. Idd ik had vanmorgen een positieve test. Joehoe! Het is wel nog voor m'n nod, die is zondag pas. Op de echo was dus ook alleen een dikker baarmoederslijmvlies te zien. Verder nog niets. Over ongeveer 5 weken moet ik terug komen voor een volgende echo. Hopelijk is dan het hartje te horen. Kan het nog niet helemaal bevatten.