Ooh, laura, wat super! Hoop dat alles goed blijft gaan! Duimen draaien hoor! Madeline, balen dat de punctie zo tegenviel, hopelijk is maar 1 keer nodig. Nog even tot vrijdag en dan hopen dat jij ook zwanger bent en vooral blijft! @hier: nog steeds geen grote klachten, wel een buik die flink aan het groeien is. Af en toe maagzuur wat omhoog komt maar is meestal alleen in de avond. Gister en vandaag een kast uitgeruimd waar voornamelijk boeken, foto albums en mappen met papieren in stonden, en die kast staat nu sinds vanavond op onze slaapkamer. Onze "officiƫle" slaapkamerkast past niet in de slaapkamer (in ons vorige huis grotere kamers) en die staat dus nu op de toekomstige babykamer. Die kast gaat naar mijn ouders, en als die weg is kunnen we verder met de babykamer. Hoeft weinig aan te gebeuren, vloer ligt er net 3 jaar in en er zit net behang op. Maar misschien krijg ik ML nog zover om toch 1 wandje anders te doen, nu is het niet echt baby-ig... Dan vanaf 25 aug heeft ML vakantie, dus dan zullen we de babykamer gaan bestellen. Zat ongeveer 6 weken levertijd op, dus das nog wel te doen. Nu lekker lui op de bank, want die buik zegt soms wel dat ik rustig moet doen, dan doet ie zeer...
Hier spannend nieuws! Wegens vermoeden zwangerschaps-cholastase word ik mis ingeleid over 2 weken.. Even wachten op de waardes van het bloedonderzoek ect! Het irritante aan cholastase is de jeukkkk grrr
Hoi knvs,spannend. Maar wat is dat nog nooit van gehoord. En kan het kwaad voor jou of de kleine? Sterkte in ieder geval! X
Het is voor mij alleen de jeuk! Maar voor de kleine kan het gevaarlijk zijn na de 38 weken en zeker ivm met de antistoffen die ik al heb!
Jeetje knsv spannend zeg.... Succes met de laatste loodjes. Madeline, balen dat de punctie zo tegenviel. Nu hopen inderdaad dat het niet meer nodig is en dat je snel mag aankondigen dat jullie zwanger zijn! Heb wel meegelezen maar niet gereageerd. Zijn alweer even terug van een heerlijke vakantie in Thailand. We hebben enorm genoten van een hele bijzondere vakantie. Een paar dagen nadat ik terug kwam van de vakantie werd ik ongesteld. Helaas de allerlaatste poging voor de IVF helaas ook niet gelukt. Gelijk begonnen met de pil. Doen nl. het lange protocol. Is best wel apart dat als je zwanger wil worden je moet beginnen met de anticonceptie. Heb al zolang geen pil meer geslikt en heb hier veel last van. Stemmingswisselingen, niet lekker in orde en voor mij doen lang ongesteld: 8 dagen in plaats van 4. De brief van het zh is binnen. Volgende week beginnen met spuiten en 4 sept uitgangsecho ivm cystes. Spannend dus hier weer...
Jeetje Jip, het zit jullie ook niet mee zeg! Hoop toch dat het voor jullie ook binnenkort zover mag zijn dat je hier mag melden dat je zwanger bent. Wel fijn dat je zo n super vakantie hebt gehad. Geweldig om daar heen te kunnen zeg. Sterkte meis!
Was een uitslag waar ik totaal niet op gerekend had laura... Er zijn 10 eitjes weg gehaald waarvan 9 rijp. Er zijn er maar 3 bevrucht waarvan er 2 vroegtijdig zijn gestopt met delen, dus maar 1 embryo. Het is echt een hele grote domper voor me, ben zo teleur gesteld dat alle optimisme momenteel totaal verdwenen is. En iedereen die maar tegen me zegt dat ik er maar 1tje nodig heb... word er echt zo boos/ verdrietig van..
Madeline, dat is echt balen. Het is inderdaad zo dat je er maar 1 nodig hebt maar meer voelt altijd beter. Dan heb je er nog wat achter de hand en kan er nog gekozen worden.
Madeline, dat is inderdaad flink balen zeg... Maar is deze nu wel teruggeplaatst? Probeer positief te blijven, al is het nu even moeilijk. Wie weet gaat het gelijk goed en had je er echt maar 1tje nodig... Zijn de andere eitjes nu wel bewaard of hoe gaat dat?
Wat een rotnieuws madeline. Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Ik hoop voor jullie dat deze embryo blijft plakken. Het is jullie zo gegund! Dikke knuffel
Spannend knvs, succes met de laatste loodjes, en sterkte met de jeuk.. heb je wel iets wat de jeuk verminderd? Alle eitjes zijn gebruikt voor de icsi behandeling hope, dus die zullen nu wel bij het medisch afval liggen Of ze worden gebruikt voor trainingsdoeleinden. Daar hadden we vooraf toestemming voor gegeven. Het embryo is gisteren terug geplaatst, nu maar hopen dat die blijft zitten.. Ben nu nog heel bang dat het, het zelfde gaat als bij de iui. Vooraf zeggen ze dat alles er goed uitziet, dat het helemaal goed gaat komen en achteraf blijkt dat niet zo te zijn. Kunnen ze er geen verklaring voor geven en zeggen ze doodleuk, dat het domme pech is en we het nog maar een keer moeten proberen.. Laura hele fijne vakantie!
Ja dat is het frustrerende madeline. Bij ons ool idem dito. Zeggen dat het inderdaad domme pech is en geen verklaring kunnen geven waarom we nog steeds niet zwanger zijn. I know the feeling...
Dank je wel Madeline. We varen nu weg uit Rotterdam. Onderweg naar Ierland. Ik zal niet iedere dag op internet kunnen, maar probeer het wel te blijven volgen. Ik duim voor je.
Madeline, wat enorm balen zeg. Ga voor jullie duimen dat die ene lekker blijft zitten. Maar snap je gevoel wel,je denkt er 10 te hebben en blijft er maar 1tje over. Probeer toch ondanks alles positief te blijven. Hou je ons op de hoogte? Laura,fijne vakantie!!
idd Jipje heel frustrerend, opwerken van het zaad gaat keer op keer mis. Daardoor konden we al geen ivf doen. Nu 9 goede eitjes en houden we er maar 1 over. Terwijl van te voren was gezegd dat normaal gesproken 60-80% is. Helaas gaat het lichamelijk ook weer wat minder. Mag nu ff niet meer werken. Als het erger word moet ik weer terug naar het zkh voor een echo. Wanneer ga je beginnen met spuiten Jipje? Begin je ook met decapeptyl en later gonal f erbij? Ik zal jullie zeker op de hoogte houden Sandra, ik kan alleen pas vanaf 2 sept testen en 1 sept ga ik met vakantie. Weet niet of overal wifi hebben. Of misschien test ik een dag eerder.
@madeline, moet vrijdag beginnen met decapeptyl. Mijn man heeft dit weekend een mannenweekend en is er dus niet bij als ik moet spuiten. Dit vind hij erg vervelend omdat de laatste paar keer met het spuiten het niet zo lekker ging. Ik vind het zelf niet zo heel erg en als het echt niet lukt heb ik nog een verpleegkundige naast me wonen. Vervolgens ga ik ook aan de decapeptyl. Heb gisteren nog wel het ziekenhuis gebeld omdat ik veel last heb van de pil. Ik kan overleggen met de gyn. om de volgende ronde geen pil te gebruiken. Ik ga voor je duimen 1 september!!
@Jipje bij mij zat ml 3 weken voor zn werk in het buitenland, was ook zo'n lekkere timing haha. Zelf moest ik de eertste 3x prikken tijdens het werk. Met die 2e x decapeptyl bedoel je zeker gonal f? de pil heb ik ook over geslagen. Dat kon alleen omdat ik goed zat qua cyclus en op de berekende datum nog geen andere puncties gepland stonden. Vervelend dat je er zo'n last van hebt.. Zullen we er gewoon vanuit gaan dat er geen volgende x komt.