Ik verlies inmiddels ook slijmvlies, het is nog geen echte ongesteldheid.. Stomme hormonen Vanmorgen het zkh weer gebeld, die begonnen al over nieuwe punctie plannen, maar weet nog niet of ik dat wel wil. Ik vond die punctie echt een hel (sorry Jipje, wil je niet bang maken)
Thankz meiden! Ik ga er idd niet vanuit dat ik morgen beval maar eerder zondag of maandag! Ik heb me placenta ook voor en voelde haar rond de 21 weken zoiets.. Sorey als in niet overal op reageer me hoofd loopt een beetje over! Zenuwen hihi
Ons meisje is 1 sept geboren om 23.31 met een spoed keizersnede.. Het is al met al een heftige bevalling geweest, na 17 uur was ik amper 1.5 cm gaan ontsluiten de weeën deden heel weinig had gelukkig wel een ruggenprik genomen smorgens na heftige weeenstorm en ons meisje reageerde er niet goed op ze moesten elke keer bloed van het hoofdje afnemen om te bepalen hoe het met haar ging! Om 23.00 savonds besloten gelijk een kz te doen! Ze heet Chavelly lorena.. Ze weegt 2935 gram ♡
Fijn wat van je te horen! Gefeliciteerd en wat een mooie naam! Jouw verhaal lijkt op mijn eerste bevalling. Gelukkig kun je nu gaan genieten, neem wel de tijd om alles een plekje te geven. Dikke kus Sandra
Hoi meiden! Hoe gaat het met iedereen? Knsv hoe gaat het met het moederschap? Hier vanochtend echo gehad. Normaal gesproken gaat men uit van 8 tot 10 follikels bij IVF en baarmoederslijmvlies zou op ong. 6mm moeten zitten. Bij mij is het slijmvlies al 14 mm en zitten er maar liefst 11 follikels aan beide kanten. In totaal dus 22 follikels. Daarmee zijn de kleintjes niet meegeteld. Waren nog bang voor oversimulatie. Bloed geprikt en de waardes waren hoog, maar niet te hoog. Wel moet ik het rustig aan doen. Mag even niet hardlopen (Hmmm vervelend Vanavond de pregnyl zetten en maandag mag ik de punctie ondergaan. Spannend...
Jeetje jipje dat zijn er een hoop!! Heb je geen last van je buik? Succes morgen! Wat jammer Elphaba hopelijk volgende ronde meer geluk!
Hoi allemaal, Inderdaad heb ik wel wat last van mijn buik, doordat ik tegen oversimulatie aan zit. Daarom moet ik het ook rustig aan doen en mag ik niet sporten omdat mijn eierstokken wat zijn opgezwollen. Vandaag punctie gehad. Zag er erg tegenop. Uiteindelijk viel het best mee. In totaal 17 eitjes van de 22 follikels en zaad van ml was ook goed. Nu horen we woensdag meer over de terugplaatsing.
Ja van de week wordt het nog wel spannend of er een terugplaatsing plaats gaat vinden. Als er teveel hormonen te vinden zijn in het bloed (moet een uur voor terugplaatsing bloed prikken) dan gaat de terugplaatsing niet door en zal er op een later moment een cryo worden teruggeplaatst.
Vandaag telefoontje gehad uit het ziekenhuis. Van de 17 eitjes, 13! bevrucht. Morgenvroeg eerst bloedprikken. Een uur na het bloedprikken horen we of ik een niet te hoge hormoonspiegel heb. Bij een hoge hormoonspiegel gaat de terugplaatsing niet door. Ben benieuwd morgen.