He meiden, Ik klets ook even mee Ons verhaal in het kort: 1.5 jaar verder en nog geen zwangerschap. Bij mij alles goed, bij mijn vriend een verminderde hoeveelheid zaadcellen. Wel verbeterd na 3 maanden vitamines/antioxidanten ect (ging van bijna geen zaadcellen naar VCM van tussen 6 en 12). De eerste keer bij de fertiliteitsarts zei ze dat een VCM van 10 nog niet zo slecht was en dat we nog maar even door moesten proberen, maar nu met VCM van 6.5 miljoen komen we toch uit bij IUI. Maar ja, nu kunnen we pas weer eind deze maand terecht en dat is net na mijn eisprong. WAT KUN JE JEZELF GEK MAKEN! Ik had gister weer een babybezoek en vind het steeds moeilijker. Ook al die vriendinnen met dikke buiken, bleh. Merken jullie dat ook of ben ik inmiddels een ontzettend monster geworden? Dat iedere keer weer ongesteld worden en jezelf daarna weer overeind helpen.. pff moeilijk hoor. Maar dat lijkt me nog moeilijker als het gebeurt na de IUI. Heeft iemand daar ervaring mee? Nou iedereen hier een hart onder de riem! Hoop dat we voor 2015 allemaal zwanger zijn (altijd positief blijven he liefs Freddie
@Elphaba1981: is de menstruatie doorgekomen? Ik hoop voor je dat dat niet zo is! veel sterkte meis freddie
Wat rot elphaba.. dikke knuff voor jou Frederike ik herken het gevoel, heb laatst het kraambezoek bij een collega over geslagen. Ik kon het gewoon niet opbrengen. We zijn geen monsters, we zijn gewoon verdrietig. Al die dikke buiken en baby's zijn confronterend.
Hi dames, Ook al heb ik wel een zoontje, ik vind het toenemend aantal zwangeren om mij heen niet prettig... het ligt er wel aan bij wie. Een goede vriendin vind ik niet zo erg, maar als ik hoor dat iemand in een zucht en scheet zwanger is geworden en 'het niet zo snel hoefde', denk ik: aaargh! Heb zelf ondertussen hsg gehad en uitslag was goed. Binnenkort inwendige echo om te kijken hoe de eitjeszaak ervoor staat. Zit nog maar op dag 10 dan, dus er zullen wel nog meer echo's komen. Balen voor de meiden met de ongi
Fijn nvbr dat in ieder geval de hsg goed was. Wanneer ga je voor de echo? Ik ben gisteren gestart met spuiten. Spannend weer!
Welkom nieuwe dames hoop dat jullie wens snel mag uitkomen! Hier gaat alles zn gangetje ik ben helemaal hersteld na de keizersnede en ontsteking.. Met chavelly gaat het opzich goed.. Ze spuugt wel veel en huilerig de laatste weken dus vandaag doorverwezen naar de kinderarts om te kijken of er sprake is van reflux. Zo sneu als je ze niet kan troosten.. Vroeg me af of jullie het vervelend vinden dat ik nog mee praat� zo nu en dan? Ben inmiddels natuuelijk bevallen en weet hoe het voelde toen het hier niet lukte.. X
Fijn knvs dat het weer beter gaat met je! Hopen dat je meisje ook snel opknapt, mijn dochter had koemelk allergie toen ze klein was.....inderdaad ook huilen huilen en huilen....zo zielig als ze niet kunnen zeggen wat er is. Ik lig sinds vanmiddag in het ziekenhuis , had een behoorlijke bloeding. En heb nu volledige bedrust. Komt door mijn placenta die laag ligt. Kreeg daarna ook weeën. Heb nu medicijnen voor de longrijping en voor 24 uur weeën remmers. Dus nu hopen dat onze frummel nog even blijft zitten.. ben bijna 35 weken. Hou jullie op de hoogte!
Sterkte Sandra. En hoop idd dat frummel nog ff blijft zitten. Fijn knvs dat het weer wat beter gaat. En van mij mag je gezellig mee blijven kletsen hoor
Hoi dames, Na een aantal berichtjes te hebben gelezen zal ik me ook even voorstellen. Wij zijn inmiddels ruim 2.5 jaar bezig en nog steeds niets. Deze ronde gestart bij gyn. Volgende week bloedonderzoek dan waarschijnlijk baarmoederfoto en dan is het afwachten. Zaad was goed, ben bang dat we weggestuurd zullen worden met ga het nog maar een jaar proberen. Ook ik heb steeds meer moeite met alle dikke buiken om me heen... Hoop dat het uiteindelijk bij iedereen lukt!
Hoi meiden, ja ben gisteren eind van de dag thuis gekomen. Moet rustig aan doen en ze kunnen niet garanderen dat er niet weer een bloeding op gaat treden. Maar goed om nog drie weken in het ziekenhuis te liggen vond ik ook niks. Hoewel je rust daar pakken makkelijker is. Nog een week of drie en dan halen ze de kleine. Datum staat gepland kan natuurlijk zijn.dat het eerder komt, maar dat is geen ramp met deze termijn. Hoe is het met jullie allemaal?
Sandra, fijn dat je naar huis mocht, en nu wel echt rustig doen he! Ik ken mezelf, als ik thuis ben zie ik dingen en ga ik aan de gang... Knvs, zonde van de reflux, is er al naar gekeken? Sportmeisje, het lijkt me niet dat ze je na 2,5 jaar naar huis sturen om het nog eens een jaar te proberen, vind het zowizo al knap dat je zo lang gewacht hebt om de gang naar de gyn te maken, of was daar een reden voor? Hier alles rond en gezond, inmiddels 28 weken onderweg, nog steeds werkloos maar ik vermaak me thuis wel, lekker aan het ruimen, toch handig, die nesteldrang. Er gaat veel weg, wat ik normaal zou bewaren, haha! Kinderkamer staat inmiddels ook in elkaar, moeten alleen het wandplankje boven de commode nog ophangen en het kamertje verder aankleden, een lamp erin enzo. Ook moet alles nog gewassen worden, maar dat wil ik over een paar weekjes pas doen, als we echt alles bij elkaar hebben. Vrijdag gaan ML en ik shoppen in Rotterdam, we moeten nog van die katoenen luiers hebben, zulk soort dingen. Qua kleding hebben we al wel het een en ander en je krijgt ook genoeg dus we kopen niet te veel. Gewoon de standaard dingen die op een lijstje staan, wat je zowizo nodig hebt, maar verder houden we ons in. We weten natuurlijk ook niet wat het wordt dus ik denk dat dat ook wel scheelt. Morgenavond hebben we een 3/4d echo, heel benieuwd hoe hij of zij er nu uit ziet. En dan nog willen we het niet weten hoor! Haha! Laatste keer met 20 weken een gewone echo gehad natuurlijk dus het zal wel heel veel gegroeid zijn.
Wat grappig hope dat jullie het ook niet willen weten wat het gaat worden. Afgelopen dagen in het ziekenhuis vond het personeel het helemaal leuk dat we het niet wisten. Schijnt nog maar heel weinig voor te komen. En dan iedereen die gaat speculeren en alle bakerpraatjes die boven komen
Ja klopt sandra, tegenwoordig ben je een bijzonder geval als je het niet weet. Ik heb het altijd al gezegd dat ik het niet wilde weten, nog voor ik maar dacht aan kinderen, en ML wilde het eigenlijk wel weten. Dus ik was al bijna overstag gegaan, zaten in de wachtkamer voor de 20 weken echo, en toen op het laatst gezegd dat ik het toch niet wilde weten. Wat hij wilde mocht ie zelf bepalen, op een briefje bijvoorbeeld, maar hij koos toen ook voor niet weten. En het moment dat de kleine in beeld kwam dacht ik er al niet meer aan, ik zag alleen maar onze mini... Ik zei altijd, als je het weet is de verassing eraf, dat is het enige wat nog verassend is zeg maar. Laatst hoorde ik iemand zeggen: als je het weet ben je zwanger, als je het niet weet ben je in verwachting. Die vond ik wel heel goed.
@ hopeforyou het heel lang aangekeken en toen we uiteindelijk besloten om naar de dokter te gaan liep het allemaal nog veel vertraging op. Het eerste wat ze vertelden tijdens ons gesprek is dat je een aantal 'punten' scoort. Hoe meer punten hoe kleiner de kans om zelf zwanger te raken. Ik moet niet teveel op de zaken vooruit lopen, maar heb zo'n gevoel dat we dus met weinig punten zullen eindigen. Wat opzich alleen maar goed is omdat er weinig aan ons mankeert maar dan ook dat zo onze kans het grootst zou moeten zijn......... Nog een paar weken dan weten we hoop ik meer.
@ sportmeisje. Welkom! Ik heb dat vorig jaar ook gehad. Bij mij hebben ze ook gekeken hoeveel kans er was om spontaan zwanger te worden. Dit lag vrij hoog omdat er weinig aantoonbare redenen waren waardoor het niet zou kunnen lukken. @ sandra, hopen dat de uk nog even blijft zitten @hopeforyou ook jij kunt aftellen, fijn! Hoop dat ik niemand ben vergeten. Na onze eerste mislukte ivf poging hebben we een rustmaand gehad. We mochten wel thuis klussen. Hebben dit dan ook maar gedaan. Afgelopen zondag had ik mijn NOD. Vandaag is mijn menstruatie pas begonnen. Vier dagen later. Stiekem toch een beetje hoop gehouden. Heb wel de afgelopen weken nagedacht hoe ik er nu in sta. Vind het erg zwaar. Weer een vriendin van mij zwanger binnen een "poep en een scheet". Dit heeft mij veel verdriet gedaan, ondanks dat ik ze het gun. Volgens mij voor vele herkenbaar. Ik heb lichamelijk veel last van alle hormonen die mijn lichaam binnendringen. Af en toe denk ik dan: pff wil ik dit allemaal nog wel? Wil ik elke maand weer een teleurstelling ondergaan. Aan de andere kant hebben we nog vier cryo's en dan nog twee IVF pogingen. Dus er zijn nog kansen. Maar zie het steeds somberder in. Ik heb toch besloten om gewoon maar door te gaan... De kinderwens is dus sterker nog steeds dan de teleurstelling en de lichamelijke klachten. Net een afspraak gemaakt voor een echo. Over 13 dagen weer naar het ziekenhuis. Voor nu: weer de medicijnkast opentrekken en mijn lichaam weer "verblijden" met hormonen. Madeline hoe gaat het met jou?
Hoi hoi dames, Ik heb ook even wat berichtjes gelezen! Wij zijn in december 3 jaar bezig! 2weken geleden 2e i.u.i poging gehad. Nu nog steeds niet ongesteld en stiekem net een test gedaan maar deze was negatief, mag eigenlijk,pas dinsdag testen maar kon echt niet meer wachten.bij de eerste poging was ik na 12 dagen ongesteld. De tweede inseminatie is niet doorgegaan i.v.m slecht zaad omdat mn partner koorts had gehad! Gebruik tot morgenochtend ook nog utrogestan wat de test kan beïnvloeden. Ik heb trouwens een zoontje van 7,5 jaar oud. Bij hem was ik gewoon binnen een half jaar zwanger. Groetjes dushi mama
@ dushi mama, spannend, altijd weer vervelend wachten! @ jipje 84, ben je toen ook weer met de boodschap naar huis gestuurd dat jullie het nog een poosje moesten proberen. En hoelang duurde dat voordat je verder werd geholpen?