Wat een domper Jipje, van 4 naar 1 kans.. Zullen we gewoon afspreken dat het morgen bij ons allebei raak is, lijkt me erg leuk om samen op te gaan. Ik verwacht niet dat ik koorts krijg heb verder ook geen klachten die op het blaadje staan. @ knvs wat fijn dat het zo goed gaat! Die gebroken nachten zul je vast niet missen
Lijkt mij een goed plan! Ik ga in ieder geval HEEL hard duimen voor je! Moet je s ochtends of s middags? Ik om 3 uur.
Ik word s ochtends gebeld of er embryo's zijn en dan hoor ik ook hoe laat ik evt s middags in het zkh moet zijn voor terugplaatsing. Als er meerdere embryo's zijn, bellen ze zaterdag hoeveel er geschikt zijn om in te vriezen.
@madeline, wat ontzettend ... En nu? Hier vanmiddag een conclusie embryo teruggeplaatst gekregen. Fingers crossed!
Geen idee jipje... maandag hebben we een gesprek met de gyn. Het ziet er naar uit dat het niet meer gaat lukken.
Jeetje Madeline, Wat ontzettend rot voor jullie. Weet niet wat ik moet zeggen behalve je heel veel sterkte te wensen! @jipje zal voor jullie duimen
We wisten dat het kon gebeuren, maar het komt toch wel heel hard aan Ml kan zich er ook niet bij neerleggen dat er geen verklaringen zijn. Hij is het hele internet aan het afspeuren waar we maandag naar kunnen vragen. Of er nog meer onderzoeken zijn die we nog niet hebben gehad, of we naar Gent kunnen, donorzaad enz.
De gyn wist het niet, ze was zeer verbaasd. In het UMC hadden ze dit nog nooit gezien. Zaad wat er goed uit ziet, eitjes mooi rijp goede kleur en dan toch geen embryo's. De embryoloog gaat onze situatie voorleggen in Gent en vragen of ze iets voor ons kunnen betekenen. We worden volgende week terug gebeld, dan hoopt de gyn antwoord te hebben uit Gent. Daarnaast zijn we op de wachtlijst gezet voor KID. De wachttijd daarvoor 1,5 jr. Dus we hebben in ieder geval lang genoeg de tijd om te bedenken of we voor een donor gaan, adoptie of nog een x icsi. Verder is er bij ml bloed afgenomen voor chromosoom en dna onderzoek.
Ha meiden, hier wat positiever nieuws. Ben afgelopen zaterdag moeder geworden van een zoon. Hij heet Jente en weegt 2730 gram.. Was even heftig en spannend ivm hevig bloedverlies, nog naar AMC gebracht. Maar alles nu goed en misschien vandaag naar huis
Gefeliciteerd! Was net aan het teruglezen want wist dat het een dezer dagen zou gebeuren! Weer beetje bijgekomen?
Hoi, ja weer rustig hier. Sinds dinsdag lekker thuis en nu genieten. Moet alles wel een plekje geven merk ik. Als die maanden met bloedverlies en dan na de bevalling ruim een liter kwijt. Ben met sirenes weggebracht en heeft er best ingehakt merk ik. Hoop voor jullie dat jullie ook het geluk mogen ervaren. Blijf aan jullie denken en natuurlijk af en toe meelezen