Dat is idd wel een lange tijd Madeline Hier vandaag beginnen met hormonen voor ivf, volgende week eerste echo
Jeetje madeline, dat duurt lang inderdaad.. Waarom is dat? Elphaba, succes met de hormonen... Slikken of spuiten? @hier: nog steeds aan het wachten op de mini... As zondag 40 weken, maar gok dat ik eroverheen ga.
Ik moet gonal f spuiten. Dus hopen op veel eitjes voor de ivf. Spannend hope duurt in ieder geval niet lang meer voor je je wondertje in je armen houd
Nee helaas nog niks... We wachten maar af, begin het nu wel beu te raken en verveel me flink, want kan niet zo lekker meer lopen, dus beetje aan huis gekluisterd. Nu 3 dagen overtijd, afgelopen maandag weer controle gehad, maar afgezien van een iets hogere bloeddruk als normaal (maar niet schokkend hoog) was alles nog rustig. Ook nog geen ontsluiting te voelen dus ze kon ook niet strippen, wat ze wilde proberen, dus helaas, afwachten maar. Nu voor maandag weer een controleafspraak en als er dan nog niks is heb ik woensdag een ctg, omdat ik dan 10 dagen overtijd ben. Sorry, kan dus nog geen babynieuws melden hier...
Echo was goed. Had ongeveer 15 follikels. Twee van 14 2 van 13mm paar van 12 en wat kleintjes. Maandag terug. Zoals nu uitziet woensdag punctie
De punctie viel mee. Nu nog wel een gevoelige buik. Had 17 eitjes. Morgen hoor ik hoeveel bevrucht en krijg ik tijd van terugplaatsing
Hoe is het met iedereen? Hier 20 jan terugplaatsing gehad. De 7 cryos hebben de vriezer helaas niet overleefd. Ik mocht gisteren testen maar durfde het niet. Was bang voor een teleurstelling. Heb net getest en na 3 jaar mag ik eindelijk zeggen: ik ben ZWANGER. Sta nog steeds een beetje te shaken, zo ongelofelijk! Vanavond ga ik het manlief zeggen.
Gefeliciteerd jipje! Hier 31 januari bevallen van een dochtertje Philly. Ingeleid op vrijdag en zaterdagochtend dus bevallen. Heel heftig geweest, wee op wee op wee, inclusief infuus met pijnstillers en ruggenprik, maar ze is er dan eindelijk. Nu al weer 11 dagen oud, en het gaat goed. Ik moet erg wennen aan het ritme, maar komt goed. Ook last van kraamtranen, maar vandaag merk ik dat het beter gaat.