Gefeliciteerd hope ! En jipje ook gefeliciteerd! mag ik met jullie mee kletsen ... ik ben een maand geleden naar de huisarts gestapt omdat ik niet meer ongesteld word ben in mei met de pil gestopt. en heb cyclussen tussen die 60 dagen zijn of zelfs 90 dagen morgen heb ik mijn tweede afspraak bij de gynaecoloog erg nerveus !
10 dagen het gaat om primolut en als ik bloed dan 5 dagen clomid 50mg ben alleen bam de primolut best wel misselijk helaas
Dat is minder jezzebel. Hopen dat je snel aan de clomid kan beginnen dan en van de misselijkheid af bent
Hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag de eerste echo gehad met een kloppend hartje! Echt heel bijzonder. Doordat de kleine erg in een hoekje lag was de kleine hummel erg moeilijk op te meten. Ik mocht kiezen of ik nog een extra echo wilde. Daar zeg ik geen nee tegen! Dus dinsdag weer een echo!
Nog steeds aan het wachten op de uitslag Jipje.. Het wachten valt me erg zwaar. Maar verder valt er dus niet zoveel te melden.
Pff ik zie het staan madeline.... kan me voorstellen dat dat wachten een eeuwigheid duurt. Ik ga heel hard voor je duimen!!
We hebben onze afspraak kunnen verzetten Ipv 18 mei kunnen we nu 3 april terecht!! Daar ben ik erg blij mee maar vind het ook dood eng wat de uitslag zal zijn. Er hangt zoveel vanaf..
Goed zal de uitslag niet zijn maar in het gunstigste geval ligt het bij ml dan hebben we de meeste opties.
Nee zit. Nog te wachten op menstruatie na rustmaand zodat ik weer kan beginnen. Soms kan maand na punctie langer duren. Verwacht niet zwanger te zijn. We hebben deze maand niet cht geklust