Zijn er nog dames die ook naar de gyn zijn gestapt afgelopen maandjes?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wondertjeinmaak, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cblos

cblos Lid

5 nov 2013
    69
    14
    8
    @hopeforyou. Wat een vervelend nieuws, ik hoop voor je dat je snel geopereerd kan worden. En dat het nieuws dan wat positiever van aard is dan nu. Sterkte!

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hopeforyou Jeetje wat een rotnieuws zeg... Hoop op het beste liefs

Cblos ik zit 4 dagen voor NOD voel me niet anders als anders ik test ook pas eventueel als ik een week overtijd ben!

3. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @hopeforyou wat vervelend... Nu hopen dat hij mag blijven zitten

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Jipje dat is wel een duidelijke aanpak dan.
    Wij hebben alleen gehoord dat we het nog een half jaar moesten gaan proberen en daarna terug komen. Nog niet duidelijk te horen gekregen wat ze dan gaan doen.

Cblos gezellig dat je mee komt praten met ons.

Madeline fijn dat je vriend weer thuis is, de tijd gaat idd dan veel te langzaam voorbij.

Hopefor you wat vervelend nieuws, hopelijk kan je eierstok blijven zitten.

Laura hoe gaat het bij jullie??

KNVS had bij jou in het andere topic al gereageerd de vorige keer ;)

Wij zitten weer in de klusdagen en wat ik al dacht deze ronde weer vroeg een ei!! Waarschijnlijk gaat hij vannacht springen. Dus wij gaan vanavond weer klussen. Hopelijk brengt deze ronde nummer 13 geluk Wij zitten nu in ronde 13, dag 13 een ei op 13 november. Zou het? hihi.

5. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wondertjeinmaak
    Heel veel succes!

Wij zijn vanmiddag bij de gyn geweest. Heb de eerste ronde clomid achter de rug. Helaas zonder resultaat. Op de echo zagen de follikels er nog precies hetzelfde uit. Nog steeds even klein allemaal.
    Ik heb ook geen menstruatie gehad. Dus moet ik nu eerst weer een week primolut slikken. :( en daarna clomid 100 mg.
    De volgende afspraak bij de gyn zal in de 1e wek van 2014 zijn.
    Dan zijn we dus een jaar verder...

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    duim voor je wim!!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Balen laura :(
    Hoop in 2014 beter nieuws!

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Bedankt meiden.

Hopelijk doet 100 clomid wel wat voor jullie Laura! Zal voor je duimen.

9. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @wondertjeindemaak ik ga voor je duimen... Is inderdaad een duidelijke aanpak. Vind het ook wel erg spannend. Vanavond onze laatste klusavond voor we het iui traject starten (ronde 17) toch erg spannend!

@laura, jammer dat het zonder resultaat was. Hopen dat 2014 goed nieuws brengt, voor iedereen in dit clubje!

Hier weer ups en downs. Een aantal weken geleden was het erg down (ml had bedacht het leven niet meer zo te trekken, als jullie begrijpen wat ik bedoel). Dat hele mm gedoe gaat ook niet in de koude kleren zitten dus zou heel graag 2013 af willen sluiten en me richten op 2014 met hopelijk een mooi vooruitzicht.

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Jipje, zeker spannend de volgende ronde iui. Hopelijk sluiten jullie 2013 af met heel goed nieuws.

Ik hoop snel dat we allemaal zwanger zijn van dit clubje. Liefst allemaal met iets moois 2014 in gaan.

11. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Ik sluit mij helemaal aan bij wondertje in de maak!

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hey meiden
    In januari ga ik ook starten met iui. We gaan eerst in eigen cyclus proberen zodat ik niet gelijk aan de hormonen hoef. Als dat na 2x nog niet is gelukt dan krijg ik alsnog hormoon injecties.

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Madeline spannend ook in Januari iui. Hoop voor je dat het van te voren al gelukt is.

14. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hey!

Wij zijn vorige week voor het eerst naar het ziekenhuis geweest.
    We zijn nog niet heel lang bezig, maar ivm met mijn leeftijd en een hele schommelende cyclus heeft de huisarts ons toch doorverwezen.
    Ik zat op dag 5 van mn cyclus en normaal beginnen ze met volgen op dag 3. Maar ze zijn gelukkig al meteen begonnen met volgen :)
    Eerste echo zag er goed uit voor mn leeftijd, en bloed wezen prikken, ml een zaadonderzoek gehad.
    Gisteren terug voor vervolg echo, en er was een eitje te zien van 15 mm, ze hopen dat die nu verder gaat groeien en zaterdag opnieuw echo.
    Bloeduitslagen waren allemaal goed gelukkig en zaad was van superkwaliteit....dus hoop nu eigenlijk dat het zonder verder ingrijpen vanzelf gaat lukken....

15. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Spannend madeline

Succes Sandra!

16. cblos

cblos Lid

5 nov 2013
    69
    14
    8
    Spannend meiden ik duim met jullie mee!!

17. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hey...hier minder nieuws.
    Eisprong is geweest en baarmoedslijmvlies is aan het groeien, maar er zit vocht in mnbaarmoeder :). Dit komt doordat ik twee keer een keizersnee gehad heb en er nu een soort kuiltje in zit waar vocht in gaat zitten tijdens je cyclus. Weet nog niet wat zr gaan doen. Mn eigen arts was er niet en moet vrijdag terug. Ga proberen woensdag al te gaan als ml vrij kan krijgen.
    Heb gegoogeld en is niet veel info over te vinden, komt wel vaker voor.
    Heb in ieder geval gezien dat een operatie een optie is...dus we houden hoop. Maar voor deze maand zal het er niet in zitten ben ik bang...in water blijft ie niet plakken...
    De rest sterkte en succes!

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben de 29ste voor het eerst geweest naar de gyn. Ben in dec2010 gestopt en in sept voor doorverwijzing naar ha gegaan. Heb bij de gyn eerst inwendige echo gehad bloedonderzoek en Vl moest zijn zaad laten onderzoeken. Bij hem was alles prima. Niet super snel maar wel beweeglijk. Helaas mijn progesteron te laag, dus geen goede eisprong hoewel ik wel regelmatige cyclus heb. Afgelopen maandag hsg gehad en was best pijnlijk. Ze hadden twee spuiten nodig maar daarna was alles open. Nu de 27ste nov terug voor vervolg

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mag hier weer op rood!
    Ben benieuwd wat er 6december uitkomt!

Nieuwe meiden succes!

20. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Spannend voor allemaal....zou mooi zijn als we zwanger het nieuwe jaar in mogen gaan met zn allen....

Deel Deze Pagina