Hoi meiden Ik vraag even namens mij vriendin of jullie antwoord weten op haar vraag want zij is nog geen lid van deze pagina want ik weet zelf wel dat ik zwanger ben ... Mijn vriendin is 15 februari gestopt met de pil ( halverweg de strip ) en ze as op 17 februari weer ongesteld... Nu zou ze dus rond 15 maart weer ongesteld moeten zijn geworden maar dat is ze dus niet geworden... heeft het zin om nu al te testen ? ik bedoel kan je dan al iets zien? of zeggen jullie ik zou nog heel ffies wachten met testen... Alvast bedankt.... Dikke kus Chantal
Tsja als ze denkt overtijd te zijn, kan ze op zich meteen al testen... Als ze eraan twijfelt zou ze het weekend ook even kunnen afwachten en dan bijv maandag of dinsdag testen. Veel suc6 in ieder geval.
Het kan natuurlijk zijn dat ze zwanger is, maar het kan ook zijn dat ze nog aan het ontpillen is (dit ligt meer voor de hand)
Ik ben ook halverwege e pilstrip gestopt met de pil, maar dit heeft mijn cyclussen wel beinvloed! Alles raakt daardoor extra in de war...