Ledenkorting van de Rabobank

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Shaddixxx, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil graag via de Rabobank 2 kaarten met korting bestellen (scheelt 8 euro per persoon!) voor de Floriade.. Nu heb ik zelf (gelukkig :D) geen rekening meer bij de Rabobank, maar mijn zusje wel. Zij wil de kaarten nu wel voor me bestellen met haar gegevens, maar kunnen wij de kaarten dan gewoon gebruiken? In de voorwaarden staat wel dat je de kaarten niet door mag verkopen, maar niets over 'weggeven'. Het lijkt mij vrij sterk dat je je bij de Floriade moet legitimeren ofzo, maar is er iemand die weet hoe dit precies zit?

2. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Zou je als er mogelijkheid is en als je er heen gaat, bij de wereldshow misschien foto's willen maken? Er spelen namelijk vrienden van mij uit kenya mee :) kan zelf denk pas ergens na augustus gaan als ik bevallen ben, haha...en dan kan ik evt foto's weer naar vrienden door sturen...Veel plezier, maar verder weet ik niet veel over de floriade en die rabobank dingen haha...oeps...

3. Oh ik wil wel iets proberen hoor! Geen idee of ik de tijd neem om daar heen te gaan, want ik kom echt voor de dingen buiten, en mensen-fotografie heeft totaaaal mijn interesse niet, maar ik zal aan je denken! ;) Als ik er iets van heb kunnen maken PB ik je wel!

4. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Hey thanx, haha... zal ze zelf ook binnenkort zien,maar dan gewoon waar ze op hun vrije dag zitten...

5. Nou, ik ben vandaag geweest maar heb er niets van kunnen maken voor je.. Heb ze niet eens gezien! Het viel zoooo ontzettend tegen, en toen we 3 keer drijfnat waren geregend en al onze kleding echt doorweekt was zijn we na 2 uurtjes maar weer naar huis gegaan ;)

Echt zó jammer! 10 jaar geleden ben ik met school geweest, en als ik m'n dagboek van toen moet geloven was het helemaal geweldig.. :p Nu vond ik het doodsaai!

Deel Deze Pagina