Mag iedereen de codes gebruiken? Of zijn ze persoongebnden? maw; ben ik aan t frauderen als ik ze gebruik
Hoi hoi, Weet iemand nog actuele codes die werken? Ik wil zo wat bestellen en dan zijn ze erg welkom! Alvast heel erg bedankt!
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/302331-h-and-m.html hier staat die van 5 euro en 50% op babyartikel.. fijne is dat totaal bestelbedrag geen 19 maar nog maar 7 euro is
de code van jou Limmeke heb ik helaas niks aan Wil kleren voor mijn zoon bestellen en die zit in maat 116. 1304 doet het altijd wel maar verder??
heb je hier weleens gekeken Kortingscode - H en M Kortingscodes, Aanbiedingen en Informatie over de Online Shop! Ik heb daar laatste (dacht rond 11 sept) een 2 tal codes vandaan gehaald weet alleen die 1304 maar die andere wist ik ff niet meer, ging wel 25% van het duurste product af.
alleen jammer dat het zooo lang duurt voor het bezorgd word.. ben alweer 1.5 week verder en nog niks.. staat alweer 3 dagen op aangemeld, en 2 dagen geleden versprong die bij HM op verzonden.. maar bij TNT verder nog niets bekend...
Jup idd, laatst was het hier 2 weken later pas bezorgd. Ik ga er standaard van uit dat het pas een week later wordt bezorgd. Maar die 2 weken, dat vond ik wel bizar. Bij jou komt het ook daarop aan denk ik. Hier stond de zending dus bijna 2 weken op zending voorgemeld! Weet niet wat het nou uiteindelijk was??
Dankjewel Snoetje86, heb net weer wat besteld en deze code gebruikt plus de 1304 code. Scheelt toch weer best wat!
probeer al dagen op tijd te zijn bij de Sale online, hoorde dat het ergens vroeg in de ochtend online wordt aangevuld... maar als ik in de sale kijk, is het altijd weer half uitverkocht!
Je kunt idd max 2 coded per bestelling gebruiken. Voorheen werd er 's ochtends aangevuld maar dit is niet meer zo, ze vullen nu gedurende de dag bij. Niet meer op een vast tijdstip helaas!
ok, kwestie van geluk dus... nou, zie vandaag nog geen nieuwe dingen in de Sale! Ik hou het in de gaten..
Ik heb zelfs 3 codes gebruikt. Had net een bestelling gedaan toen er een code van 50% korting op 1 artikel volgens mij kwam. Toen nog een jas erbij gedaan (daar nog een code voor gebruikt)die al was afgeprijsd. de code voor 50% is 9536