weinig ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ha ik heb ook op dit moment een hele weinig ongi... zo weinig dat als het moet, ik denk ik met een tampon normaal wel een hele dag kan doen.... :(
    Heb alleen een beetje zere gevoelige borsten gehad van te voren en anders helemaal niks.
    Zelfs geen buikkrampen!? Terwijl dit eigenlijk bij mij wel een traditie is, hele erge bandenpijn. :rolleyes:
    Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand een advies?

Kus Swiggy ;)

2. Niet meer actief

ha ik heb ook op dit moment een hele weinig ongi... zo weinig dat als het moet, ik denk ik met een tampon normaal wel een hele dag kan doen.... :(
    Heb alleen een beetje zere gevoelige borsten gehad van te voren en anders helemaal niks.
    Zelfs geen buikkrampen!? Terwijl dit eigenlijk bij mij wel een traditie is, hele erge bandenpijn. :rolleyes:
    Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand een advies?

Kus Swiggy ;)

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Swiggy heb ik wat gemist? Jij was toch al zover?

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik had dat afgelopen dagen ook... eerst twijfelde ik ook of ik het wel ongi kon noemen... heb daarom voor mijn nieuwe cyclus maar ongeveer het midden genomen. Maar was echt heel weinig en kon denk ik ook wel een hele dag met 1 tampon... Maar goed ik ben net een maand gestopt met de pil dus dat kan bij mij nog de oorzaak zijn

5. Niet meer actief

even ter info (mocht het niet bekend zijn) moet je je tampon minimaal elke 4 uur vervangen vanwege de "tamponziekte" of was het maar een uitdrukking van "ik zou" de hele dag met een tampon kunnen doen haha ik vroeg me even af...

Een tante van mijn werd trouwens gewoon licht ongesteld tijdens de eerste maanden van haar zwangerschap (balen he?)

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Ponyville: bij mij was het ik zou .. natuurlijk doe ik dat niet maar het was zo weinig dat het wel in 1 tampon per dag zou passen (en dan ook nog de kleinste soort... hihi). Dus je tante nog wel wat ongesteld... nou wie weet ... hihihi... heb gisteren getest (ongeveer 6 dagen overtijd) maar die was nog vetnegatief... ga nu dus gewoon lekker door met klussen en zie wel....

7. Niet meer actief

klusses is altijd leuk maar het is wel raar als je opeens minder ongesteld bent inderdaad...

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Ponyville: ben net gestopt met de pil een maand geleden dus misschien ligt het daaraan. Weet wel bijna zeker dat ik op dag 14 een eisprong gehad heb dus alles is mogelijk... ik kijk het gewoon even aan en anders testen we over een tijdje nog eens....

9. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou, m'n laatste ongi heeft maar 1 dag geduurd en ik ben sinds oktober van de pil af. Denk dat het nog allemaal goed op gang moet komen.

Deel Deze Pagina