159, 500 k.k. Tussenwoning 6+ maanden te koop Woonopp. 90m2 Perceelopp. 166m2 Geheel geïsoleerd en dubbel glas Badkamer in 2011 gerenoveerd en in 2011 is er nog schilderwerk verricht. In 2006 is een dakkapel geplaatst De woning is in het geheel goed onderhouden en de keuken is ook compleet met al het apparatuur. Wat zouden jullie bieden? Ben benieuwd.
Je kunt bij het kadaster tegen betaling de verkoopprijzen uit de straat /buurt opvragen. Dan kan je een beetje vergelijken wat de rest heeft gedaan (als je weet of de huizen qua onderhoud vergelijkbaar zijn uiteraard).
Geen flauw idee. Want wat is de woning waard? Hoeveel vindt jij 'm waard? Hoe scherp is de woning geprijsd?
Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie, maar ik denk dat de meeste mensen in deze tijd niet zomaar meer een bod afslaan omdat het te laag is. Ze zullen dan denk ik gewoon met een (veel hoger) tegenbod komen.
Ik zou 139 bieden. Wie weet zeggen ze dan 155, dan zeggen jullie 143, en koop je voor 147 Zo deden wij het met onze opknap pandjes
Ligt eraan wat je zelf kwijt wil eraan.. Deze was ook 159,500 en boden toen 145.000 en daar gingen ze mee akkoord wat wij hadden gedaan gewoon naar de buren met de brutale vraag hoeveel heb je voor het huis betaald.. 2 ton allemaal hier.. Naar deze woning was ban executie veiling dat scheelt misschien een hoop..
Ik zou lekker laag gaan zitten. .. je weet maar nooit hoe snel ze er van af willen en welk tegenbod ze doen. Hier was het een al extreem goedkope woning (rijtjeshuis met tuintje en 3 slaapkamers wel voor de professionele klusser) 87, 500 wij bod van 69.000 en gekregen voor 71, 000! Was aangezien de oude eigenaar in dr schuldsanering is komen te zitten en ze er zo snel mogelijk van af wilde. Ik bedoel maar. Je weet de reden niet en proberen kan altijd!