Wie NOD eind november?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loe, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ooooooooooooooooi, ik kan niet wachten hoor. Nee, zeggen de adviezen, er niet zo mee bezig zijn..........nee nee..........doe mijn best. Maar HET LUKT NIET! Heb net mijn eisprong gehad. Luteale fase is beetje wisselend, dus eind november verwacht ik mijn NOD.

Wie doet er mee? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden van de uitkomsten en de zenuwen naar het einde toe!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Loe, dan kan je beter even met de Nov NOD meiden meekletsen. Ontzettend gezellig en daar is het NOD forum voor hihi.

3. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hoi loe,

ik mag ook eind nov testen en ik word gek van het wachten,i heb nog negen dagen te gaan,maar ik wil wachten tot 29 nov met testen.Ik hoop het vol te houden.

liefs melissa

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hier eentje, 30 november. Zie ook de topic in NOD gedeelte. Erg he dat wachten.

5. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    volgens mij ik ook eind november.of net begin december.spannend voor allen.veel succes
    groetjes

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik doe ook mee....nog 13 dagen en dan mag ik testen.....

Volgens de pendel heb ik de 1e week van dec een posi zw.test...hopen dat het eind komt :)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je kunt je aansluiten bij het NOD- topic. Daar is het topic speciaal voor. Deze doe ik dicht!

Deel Deze Pagina