hoi, nu ja hier gaan de prijzen volgend jaar ook pak opslaan he. wet is normaal goedgekeurd. ik betaal voor 12 d per maand 90 euro ongeveer. als je zoveel voor 1 dag betaald is dat dan geen prive???? ik heb op berekening van inkomen. super dat hij door de dag eens geslapen heeft doet ze hier ook nog maar pas paar weken. hier wel zware dagen. niets is goed voor haar, ze is doodop, maar ja haar nachten zijn te kort. deze morgend iets voor 6 u was ze al klaarwakker. melk drinken wil ze weer niet meer, bh eten ook niet. veel succes dames
Jente de creche's zijn in mijn regio allemaal bommenvol! Dit was de enige waar plaats was. Mijn ouders ( moeder) letten nu op mijn zoontje.
ja, lang leve die ouders hè. Mijn ouders hadden eerst zoiets van "jij wil een kind, dan doe je het ook maar zelf." Maar toen ik zwanger was ging mijn vader wel in de babykamer klussen, nu komt ie bijna elke dag even langs. Meestal verzint ie een klusje (struik snoeien, lampje vervangen, etc)., maar hij is wel teleurgesteld als zijn kleinzoon blijkt te slapen ('s ochtends wil ie nog weleens een uurtje slapen). M'n moeder kwam vorige keer langs, want dan kon ik ff boodschappen doen. Zei dat dat niet nodig was, doe wel boodschappen hier vlakbij, neem ik hem in de wagen mee. Maar oma wilde gewoon even met d'r kleinzoon frutten...
ZO reageerde mijn vader afgelopen weekend toen ik vertelde dat ik over 1 of 2 jaar als BAM verder wil met het donorzaad waarmee ook mijn zoontje verwekt is. Maar komt tijd komt raad Dan gaat mijn ventje alweer bijna naar school als dat kindje er zou komen pff. Lief heh die opa's. Maar straks heeft hij genoeg energie en maak je grapjes: Halen we de batterij er ff uit