Hallo dames, Ook ik ben een zwangere juf. Ik sta voor groep 8, 4 dagen per week. Ik moet 8 augustus bevallen en werk dus gewoon door tot aan de zomervakantie. Best heftig.. maar ik zou de musical ook niet willen missen! Gelukkig heb ik verlof tot en met de kerstvakantie. Dat is wel lang
Hoi Dames, Hier een juf van groep 7, zwanger van de 3e. Ga na de zomervakantie met verlof en na de kerstvakantie weer beginnen. Formatie is nog niet rond, is al wel geopperd of ik gr.8 zou willen doen. Ik ben er nog niet over uit, gr 7 is wel een heel leuk jaar.
Hoi hoi, hier nog een zwangere juf! Ik sta nu 2 dagen voor groep 8, geef 1 dag rt en vul op 1 dag de adv's in voor groep 4, 6 en de andere groep 8. De formatie voor volgend jaar is bij ons nog niet duidelijk maar ik hoop dat ik volgend jaar in 1 klas kan blijven. Ben in verwachting van de eerste en uitgerekend in september. Dat betekent dat m'n verlof ingaat op de laatste dag van de zomervakantie en eindigd op de laatste dag voor de kerst. Begin pas weer in januari... Ik wil volgend jaar iig 3 dagen gaan werken met 1 dag ouderschapsverlof tot de zomervakantie.