hallo allemaal, wie van jullie zijn ook gestopt deze maand (juli) en wil dat ook graag delen met anderen? ik ben 24jaar en sinds vorige week gestopt met de pil heb al ruim 5jaar verkering en we wonen al 2,5jaar samen en nu zijn we op het punt om voor ons eerste kleintje te gaan.. groetjes yaney
hoi hoi.. eind vorige maand implanon laten verwijderen.... we zullen zien hoe het verloopt ben 27.. heb al een zoontje.. van nu 2. spannen hoor yaney.. je eerste
NOD 25 juli: Lelymupske ( ronde 1, 2e kindje, 27 jaar) 13 aug: Yaney ( ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 27 juli: Yaney Zwanger - eisprong weet ik niet.. weet niet of ik die uberhaupt wel heb gehad deze maand.. ben heel benieuwd hoe het gaat lopen nu de implanon eruit is... ik voel me wel zwanger.. maar tja... kan ook bedrog zijn.. opgeblazen.. pijnlijke borsten..
hey lelymupske, hopen voor je dat het raak is.... ik hoop het ook maar heb nog effe te gaan voor ik me NOD krijg ben er net vanaf we zien wel hoe het loopt als het meteen raak is is het helemaal mooi meegenomen... ik duim voor je xxx
we zullen zien zou wel grappig zijn.. bij mijn vorige duurde het 2 jaar.. uiteindelijk met een beetje hulp van medicatie is het gelukt.. maar we blijven goede hoop houden !!!!
idd hoop houden is altijd goed.... waar kom je eigenlijk vandaan als ik vragen mag? ik kom uit brabant. groetjes
pff wat is het toch warm..... nog een paar uurtjes werken en dan mogen we weer eindelijk naar huis.... ben de laatste tijd gruwelijk moe maar waarvan?(geen idee) deze aankomende 1,5wkn word het effe flink klussen en dan is het afwachten of het in 1 ronde meteen raak mag zijn.. ik heb wel door enkele mensen laten pendelen en die geven aan september en december maar ik weet het zonet allemaal nog niet zou dat pendelen een fabel zijn.... of toch min of meer waarheid... we weten het pas wanneer het raak is.... xxx
pendelen doe ik ook niet zo aan.. vind dat maar vaag... ik ben ook erg moe.. ik gooi het op de warmte van t weer... flink klussen.. het scheelt dat dat het leuke werk is
ja hahaha idd flink klussen en hopen op een klein wondertje... en het kan goed dat het warme weer invloed heeft op me lichaam.. maar als ik terug kijk is het pas begonnen toen ik net met foliumzuurtabletten ben begonnen dus weet niet helemaal zeker of het daarvan komt... ach misschien een keer meer rust is ook wel goed....
foliumzuur.. ben ik gister ook mee begonnen... het zat niet helemaal in de planning zeg maar.. de 2de.. maar nu we condooms etc te veel moeite vinden.. gaan we er gewoon voor dus tja.. dan toch maar aan de foliumzuur beginnen he.. maar als ik niet zwanger ben.. en de menstruatie niet op gang komt.. trek ik wel gelijk aan de bel hoor.. ga niet weer een hele tijd aanklooien..
ik denk dat ik eerst maar even af moet wachten heb nog geen eigen ms gehad dus weet ook niet hoelang me cycles is
@Yaney: Ik kwam jullie alleen ff geluk wensen ik ben zelf namelijk actief in t onderwerp: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/153136-gestopt-de-pil-juli-wie-meer-155.html#post7824138 Ben al een jaartje verder dan jullie namelijk Maar alsnog super veel suc6! Hopelijk is het jullie sneller gegunt en makkelijker gegunt dan bij mij