Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft ofzo, want ik weet echt even niet wat ik er mee aan moet! 19 dagen geleden heb ik helaas een miskraam gehad. Bij de 1e echo kwamen we erachter dat het hartje al een week niet meer klopte helaas.. Pillen gehad, maar de miskraam is uiteindelijk vanzelf op gang gekomen. Alles ging zoals het hoorde, en ik was helemaal schoon bij de controle echo. Alle symptomen verdwenen ook weer. Alleen nu, 19 dagen later.. Komt alles weer terug! Heb erg het gevoel dat ik zwanger ben, heb ook weer last van vreetbuien, pukkeltjes, mn buik is weer groter geworden, ik ben weer wat aangekomen, m'n borsten zijn weer gegroeid, ben weer erg moe, en kan soms boos worden om helemaal niks! Precies dezelfde dingen als toen ik zwanger was. Had toen alleen wat pijnlijke borsten, en nu niet. Ik had trouwens ook nog iets raars vanavond.. Was een broodje met leverpastei aan het eten, iets waar ik helemaal gek op ben, en werd echt kotsmisselijk er van en heb toen mn broodje ook maar weg gegooid! Ging gewoon bijna over mn nek! Toen liep ik de keuken in, waar mn vriend een frikandel en mexicano aan het eten was, en van die lucht werd ik ook ontzettend misselijk van! (dit had ik niet bij mn 1e zwangerschap) Ik kan me niet voorstellen dat ik al zo snel weer zwanger ben! En als het dan al wel zo is, is het misschien net een paar dagen, dus dan kun je er toch niet al zoveel last van hebben? Durf ook geen test te doen, want wie weet zegt ie nog wel positief omdat alle zwangerschaps hormonen nog niet uit mn lichaam zijn.. Dus wie o wie weet wat dit te betekenen heeft? Houd m'n lichaam me zwaar voor de gek, of zou ik echt weer zwanger kunnen zijn? We hebben trouwens al wel weer seks gehad na de miskraam
Hmm ik herken dit wel van na mijn miskraam. Na een aantal weken dat het bekent was dat ik een miskraam had gehad. Kreeg ik een opgezwollen buik, was ik vaker misselijk enz. Helaas was ik toch echt niet zwanger. Ik had ook na de miskraam gelijk weer een omowitte test. Ik kreeg toen ook van de verloskundige te horen dat ondanks ik schoon was ze toch wou dat ik bleef testen tot ik een witte test had (dit was gelukkig heel snel). Maar jij hebt dit dus niet gedaan begrijp ik?! Ik zou toch als ik jou was eens een test er tegen aan gooien nu. Als hij wit is weet je tenminste waar je aan toe bent. En anders toch nog even contact opnemen met je verloskundige. Hoop voor je dat je weer zwanger bent. Maar je lichaam kan je ook echt nog goed voor de gek houden hoor. Ondanks dat ik het hormoon niet meer in me had heb ik me echt nog wel 1-2 maanden zwanger gevoeld.
Hoi Littleangel, Helaas had ik dit na mijn miskraam ook, alle symptomen waren weer terug. Ik voelde me zooo zwanger maar helaas was dit echt niet zo. Ik weet ook niet of je na 19 dagen al weer zwanger kan zijn, lijkt me best snel. Dan zou je direct na je mk je ei hebben gehad. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Veel suc6! Groetjes, Angie
Poeh, moeilijk. Na mijn 4 miskramen bleven de zwangerschapstesten nog vrij lang positief. Na de eerste miskraam was ik helemaal blij en heb ik meerdere malen bloed laten prikken in de hoop dat HCG zou stijgen. Maar het daalde héél langzaam en ook heel langzaam werden de testen minder positief. Ik hoop echt dat het een nieuwe zwangerschap is, maar je zou dan wel heel snel eisprong hebben gehad en ook heel snel symptomen. Dus mijn verstand zegt dat het (helaas) nog van je vorige zwangerschap is. Sterkte.
Ik ben wel meteen na mijn miskraam weer zwanger geworden. Als je een cyclus van 28 dagen hebt zou je dus nu 5 dagen zwanger kunnen zijn. Want de dag waarop de miskraam begon telt weer als eerste dag van laatste "menstruatie". Ik zou over een week even testen. Succes
Ik zou een test doen en dan een paar dagen of een week later nogmaals. Zo kun je zien of je nog HCG hebt van de mk of van een nieuwe zwangerschaps. Als je nog hcg hebt van de mk is het ook wel fijn om te weten wanneer deze uit je lichaam is.
ik was wel direct zwanger na mijn miskraam (24 dagen later had ik een positieve test in mijn handen). Ik zou voor de zekerheid over een paar dagen toch testen.
Bedankt voor alle reacties! Mij is helaas niet verteld te testen tot je een echt een nega test hebt.. Heb dit dus ook niet gedaan helaas! Ik ga er idd toch maar een testje tegen aan gooien volgende week. Heb ik iig een beetje zekerheid! Hoop natuurlijk wel heel erg dat het gelijk al weer raak is
Zou nu dan ook even een testje doen. Dan kan je vergelijken of hij donkerder of lichter zal worden. (nu als in een dezer dagen )
Dat is wel slim idd! Heb er toevallig nog 1 liggen, dus ga het morgen gelijk even doen Weet ik idd iig hoe of wat.. Die onzekerheid wordt ik echt gek van! (en er is altijd al zoveel onzekerheid op dit gebied )
Ik had bewezen geen HCG meer (bloedtest bij gyn 0 bij nacontrole), maar 3 weken na de miskraam kreeg ik opnieuw precies dezelfde klachten. Spugen, misselijk, doodmoe, opgezette buik, verstopping, lustte geen koffie meer,etc, etc... Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer zwanger was, ik had me tenslotte nog nooit zo gevoeld, tenzij ik ook echt zwanger was. Helaas testjes bleven omo-wit en ik voelde het zo sterk dat ik zelf bij huisarts een bloedtest heb afgedwongen , deze was ook weer 0. Een paar dagen later kwam 36 dagen na miskraam weer menstruatie, pijnlijker en korter dan normaal en toen verdwenen mijn klachten als sneeuw voor de zon. Gevalletje zeer, zeer ernstige PMS dus , wat dus vaker voorkomt na miskraam. Nu nog heb ik iedere maand veel klachten, maar het lijkt iedere cyclus ietsje minder te worden. Het is in ieder geval niet meer zo heftig geweest als die eerste keer... Ik hoop voor je dat het toch net dat andere is! Succes!
@ Felina - wauw super zeg!! Gefeliciteerd!! Hoop dat ik ook zo gelukkig mag zijn @Kache - jeetje bizar zeg! Hoe erg kan je lichaam je voor de gek houden he.. Vervelend voor je zeg! Hoop ook heel erg dat het net het andere is En dat het voor jou snel over is!! Heb nog geen test gedaan.. Durf t nog niet aan, geen idee waarom. Hoop het morgen echt te gaan doen!
En, al nieuws? Ik hoop echt voor je dat het een goede positieve test is. Op welke cyclusdag zit je inmiddels? Het moet natuurlijk wel reeel zijn dat je ook al eisprong gehad zou kunnen hebben en dat een eventuele zwangerschap al detecteerbaar is.
Nee nog niet.. had me verslapen vanochtend Maar morgen ben ik vrij, dus dan ga ik testen! Zit inmiddels op dag 23, dus als er een licht streepje is, is dat of door nog "oud"zwangerschaps hormoon, of een vroege test bij een nieuwe zwangerschap Lekker onduidelijk dus eigenlijk nog,, Maar mocht er een licht streepje zijn haal ik een CB, dan weet ik gelijk hoe het zit
Vanochtend een test gedaan, en hij was wit. Ene kant blij, want als die nu positief is, dan is hij echt positief. Maar ook wel een beetje teleurgesteld..
he vervelend meis, ik weet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden.. maar je weet iig dat hij de volgende keer echt positief is als je een streep krijgt.
@ tulip - nou zeg dat wel.. Borsten en buik zijn weer gegroeid, en heb momenten op de dag dat ik honger blijf houden! Ben ook vreselijk moe, en doe zelfs een middag dutje als ik vrij ben. En slaap dan 's avonds ook gewoon. Terwijl ik normaal als ik een uutrtje slaap tussen door ik de halve nachte wakker lig. Maar er is nog een beetje hoop.. Zit nu pas op 24 dagen, dus het zou evt nog zo kunnen zijn dat ik te vroeg getest heb Hoop t maar! @ Patrijs - ja ik hoop het ook!
vroeg me net in ander topic hoe het met je was maar hier beetje gelezen hoop dat je snel weer beetje cyclus krijgt en ervoor kan gaan dikke knufff.