Hallo Mama`s Ik ben een jonge moeder van bijna 23jr! Ik heb een prachtzoontje van 5jr! En ben dus op mijn 17e al moeder geworden! Het was niet gepland, maaaaaaar..... ik heb er BEWUST voor gekozen om hem te houden!!! Nu weet ik sinds 3dagen dat ik weer in verwachting ben! En ik vind het zo ontzettend spannend..... Aangezien ik 2jr geleden een miskraam heb gehad en ik een curritage(sorry als ik het verkeerd schrijf) heb gehad aan mijn eierstokken. vind ik het allemaal ontzettend eng en heb ik meteen naar het ziekenhuis gebeld omdat ik cker wil weten dat alles goed is... Helaas kan ik pas volgende week vrijdag terecht pfffff en de dagen gaan dan zo langzaam. Ik hoop echt zo dat alles goed gaat! Ik zou het ontzettend leuk vinden om met jonge mama`s uit deze omgeving in contact te komen! Ook ga ik hier met de wethouder bezig voor een jonge/tienermoeder groep in Lochem waar we leuke maar ook informatieve dingen en activiteiten gaan doen! Dus wie weet Liefs
Ik woon in borculo, maar voldoe niet aan je tweede eis, ben een oudje Volgens mij komen er niet veel uit deze omgeving..
Ik heb ook in de achterhoek gewoont.. Ben 21, maar nog geen mama ! Woon nu trouwens in Brabant, dus te ver uit de richting
Hallo! Ik ben nu op dit moment zwanger van mijn 1ste kind. Ik ben 20 jaar en kom uit bodegraven, maar ben heel vaak in Lochem. Dat komt omdat mijn ouders een vakantiehuisje hebben op vakantiepark Ruighenrode. Mijn vriend en ik zijn daar best vaak in het weekend, vandaar dat ik hier op reageer. Groetjes Mercedes
ik kom wel uit de achterhoek, maar ben een gemiddelde mama om het maar even zo te noemen en 11 weken geleden bevallen van mijn 2de kindje