Zijn er nog meer jonge vrouwen hier, waarbij het niet lukt om een kindje te krijgen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Deniseje3, 8 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh sorry ik zie dat je al geantwoord had. Tjonge heftig zeg. Maar ik begrijp zeker wel dat je die grens wilt hanteren..... hopelijk is t snel raak!!!
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Vleesbomen, dermate hoeveelheid dat t zwangerschap belet en baarmoeders verwijderd werden. Ze kunnen er nu wel veel aan doen, baarmoederverwijdering is veelal te voorkomen tegenwoordig en ik sta onder controles en nog geen rode vlaggen ofzo maar ik weet sinds mn 11e, wordt zwanger voor je 35e, daarna lukt t niet meer. Artsen waarschuwden, met de dossiers van vrouwen in mijn familie dat met die mate ik ook nu met de huidige technieken nog verwijdering riskeer. Als t opkomt gaat t echt los. En ik moet zeggen, mn lijf vindt dat hele zwanger zijn ook niet zo heel denderend, heb een goede conditie ben prima gebouwd maar t is wel een aanslag op mn lijf, dus ik vind t een mooie deadline. Man laat knipje zetten, hij vindt t dan zijn beurt, de schat.
     
  3. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    ❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  4. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Hey,

    Onze verwachting was ook dat we er vanuit gingen dat het sowieso wel een jaar ging duren, maar toch iedere x maand heb ik hoop en spanning eraan vooraf, is normaal ook denk :)
    Zeker ook omdat mijn beste vriendinnetje binnen 1 maand zwanger raakte, nu al bijna uitgerekend is, werd het voor mij steeds spannender. Het leek mij zo leuk om deze ervaring samen te kunnen delen. Iedere maand vraagt ze hoe het er bij mij voorstaat, merk ik dat ze meer afstandig word om haar ervaringen te delen, omdat ze bang is om mij te kwetsen. Ik ben natuurlijk dolgelukkig voor haar, dat weet zij ook.

    Ik wens iedereen heel veel geluk en liefde toe!
     
  5. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Toen wij begonnen met de MMM raakte mijn beste vriendin ook na 1 x wippen zwanger. Ik vond dat ook fijn voor haar, maar voor mezelf was er alleen verdriet na 3 jaar proberen. Maar dat was na 3 jaar en niet na een paar maanden.
    Ik begrijp echt wel heel goed hoe intens de wens kan zijn en hoe de hoop iedere maand voelt, maar ik denk dat het heel belangrijk is om ook realistisch te blijven. En sommigen lukt dat beter dan anderen.

    Ik heb mijn zwangerschappen nooit met mijn beste vriendin kunnen delen, zij was tot twee keer toe eerder zwanger dan ik. En deze zwangerschap kan ik wél delen met een vriendin, maar dat is ook in de praktijk helemaal niet wat ik ervan verwacht had. Voor mij toch weer een bevestiging dat we ons niet zo met anderen moeten vergelijken. We hebben allemaal ons eigen pad te begaan. En dat van sommigen is héél hobbelig en dan van anderen lijkt wel vlak te zijn.

    Maar ik hoop dat uiteindelijk ieders pad hen lijdt naar de uitkomst die zij wensen...
     
    Kangerootje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina