Wat een veranderring van een lief ventje die heel veel leuk vind naar een manneke wat boos is en niet veel goed meer vind. Sinds een kleine 3 weken kan hij nu los lopen en wil dat ook de hele tijd, inde wagen zetten gaat niet zonder drama. Eten ja leuk om te kl**e maar niet om het te eten. Hij krijgt sinds een paar dgn geen voeding meer na 7.00 uur dus dat is ook niet leuk veel huilen en moe zijn. Overdag wil hij nog wel af en toe de borst maar krijgt die ook niet meer iedere keer en papa of ik mogen niet bij hem weglopen want dan wordt het krijsen Overdag is hij daardoor weer ook moe, want ze ritme is veranderd. We hopen snel onze lieve vrolijk manneke terug te krijgen. groet snoet
Wat bizar!! T lijkt wel of je t over mijn zoontje hebt!! Bahalve de kinderwagen.. Dat gaat nog goed.. Maar Ook met eten.. Maakt niet uit welke maaltijd.. Gevoerd wil hijniet worden.. Zelf eten kan hij niet.. Loopt alleen maar te klote met ze eten.. Dus hij krijgt amper wat binnen.. Aleen zijn wil hij niet gelijk huilen als je de kamer uitloopt.. Is gelijk heel boos als hij ze zin niet krijgt.. Ect..ook heel veel moe.. Ik herken je verhaal.. Hij is nu meer boos als vrolijk! En t was echt een super vrolijk ventje.. Echt heel rot! Vooral voor de kindjes!! Ik heb nog een zoontje.. 3 en een half.. T komt echt goed.. maar t blijft gewoon klote! Leef met je mee! Xx bloem