zijn er nog meer rock/hardrock/metal liefhebbende baby's? =D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nathalie88, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hmmm, hier gaat toch de Kuh von Malibu op Youtube kijken boven gezellig headbangen met papa & mama :D

Maareh, als jullie zin hebben om gezellig mee te praten met de metalmama's (zie algemeen deel en dan 'clubs') zou dat erg leuk zijn. Weer eens vers bloed erbij enzo ><

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb nu een drumstel in de huiskamer staan en ook dat kan niet zo boeien....hmm...

Voor leuke babyrock liedjes verwijs ik je door naar Rockabye baby echt leuke cd's! Heb die van Tallica en de Pumpkins.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ga ik eens proberen. gisteren in elk geval op de radio smartlappen achtige muziek, moest ie van huilen hahaha

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    GEWELDIG!!!!:D

Deze mama en papa zijn echte hardrock/metal fans. De kleine is zelfs al naar een 'tallica concert geweest (afgelopen maart, Ahoy) en hij is vernoemd naar hun drummer (Lars dus,;))

Wij hebben idd ook de rockabye baby cd van Metallica, vind er zelf niets aan, maar volgens mij vind Lars het wel okay. Maar eerlijk gezegd, hij is bijna 4 weken en hij kan dus niet aangeven of hij iets wel of niet leuk vind. Maar hij gaat iig niet huilen als hij onze "herrie" hoort;)

Ga ook nog even kijken op de site voor de kleertjes, hij moet wel helemaal stoer worden. Hij heeft al een "my first metallica shirt" in de kast voor over een klein jaartje:D

Leuk dat er zoveel rock-mama's zijn!!!

Gr. Rianne!!!

5. melloncollie

Oh dat shirtje heb ik ook! En staat zo stoer! :D Ik ben zelf met dikke buik naar Pinkpop geweest vorig jaar. Dus Yelena heeft Tallica ook al gehoord :D

Vind die cd zelf wel heel leuk eigenlijk! Staat regelmatig op hier.

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    die maten weet ik niet hoe dat zit maar als het goed is staat er wel ergens een maten tabel.
    zeker leuk dat er zoveel metal mama's zijn, dacht al bijna dat ik 1 van de weinige was haha.

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nee hoor je bent niet de enige hoor ;) Er zijn meer :)

8. melloncollie

nathalie mijn kind is ook een klein duiveltje...zie banner :D

can i get a horns up?!

\m/

jeeeej!

9. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    hahaha super vet!!!
    they are all little devils, de nieuwe generatie word echt super vet!!

10. melloncollie

11. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Leuk onderwerp meiden!!!!

Hier nog een rockbaby, die kleine van ons begint helemaal te hupsen als papa zijn muziek opzet hahaha.
    En zelfs al in mijn buik werd ze van deze muziek rustiger :)

12. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Zuid Holland
    Vraagje, jullie hebben het over een rockabye baby cd van Metallica, waar kan ik die kopen ? Lijkt me een fantastisch cadeau voor mijn man namelijk ;)

13. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Als je in de buurt van Haarlem woont of eens een dagje gaat shoppen, moet je even bij Bink en Betty kijken. Op de krocht.(zo heet die straat. Google maar eens.

14. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik woon daar niet in de buurt, maar misschien een leuk excuus voor een "roadtrip" hahaha

Bedankt voor de tip!!!!!

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zo onwijs gaaf hoor. En ... leuk dat het niet alleen voor baby's is.
    Dank voor de tip.

Zelf ging ik hoog zwanger naar een concert van VOLBEAT in Paradiso in A'dam. Ik moest en zou gaan. En .. ik heb genoten hoor, maar volgende keer zonder zo'n zwaar lijf is toch handiger.

Onze zoon wordt rustig zodra hij VOLBEAT hoort.
    Heel gaaf.

Mama is rocker en lekker ruig en papa is een echte dead metal fan.
    :p

16. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha leuk hoor!
    ja ik hou ook van death metal me neef is ook zanger in een death metal band WHEN ALL LIFE ENDS ( moet je maar eens opzoeken ze hebben ook een website )
    mijn vriend houd er ook heel erg van, maar hij is meer van de rac en nsbm ( ik anders ook wel :p )
    ben 3jaar gothic geweest maar ik hou niet van labels en mijn muziek voorkeur is wijder dan alleen maar gothic.

ps. vind het jammer dat nightwish een andere zangeres hebben, die verkracht echt alle oude nummers!

17. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    @ Shadixxx
    Mijn kleintje heeft zelfs een Papa Roach shirt én een gesigneerd rompertje (door Papa Roach dus) :p

Deze mama sssoooooo jealous!!

Maar idd hartstikke leuk dat er meer 'idioten' zijn hier!! :D

18. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha xD
    zeker, zijn er niet erg veel van ons.
    heb nog niet zoveel geld om allerlij kleertjes te kopen maar hij is wel al een rockstar baby en een lil hooligan ^^
    de andere kleertjes past hij nog niet.

19. Ga je ook naar ze toe 1 oktober? Ik heb VIP kaarten! Ik ga ze eindelijk ontmoeten! :D

Ik lees hier heel veel dat mama's gewoon naar concerten gingen terwijl ze zwanger waren.. Moet me misschien nergens mee bemoeien, maar ik vind dat echt heel onverantwoordelijk ;)

Ik heb 9 maanden lang gehoopt dat Papa Roach niet in mijn zwanger-periode naar Nederland zou komen, maar als ze gekomen waren zou ik toch ook écht niet gegaan zijn..

Het is daar druk, donker, er hoeft maar net 1 iemand met z'n dronken hoofd verkeerd tegen je aan te duwen ;)
    Hoeft dan niet aan jouw oplettendheid te liggen natuurlijk.

Vind m'n kindje toch een stuk belangrijker dan een toffe avond met m'n favoriete band ;)

Deel Deze Pagina