Ik kleur niet, Verbrand te snel en word daarna weer wit : D Ooit 2e Graads verbrand op m'n schouders en nu nog krijg ik een overvloed aan sproeten daar
hahah je valt uit de toon! Maar wat apart drie verschillende kleuren ogen! Mijn zoontje heeft verschrikkelijk eczeem.... die zit echt compleet onder iedere keer..op het moment is het rustig, maar ik smeer me een ongeluk. De huisarts noemde mijn kindjes atopisch huidtype??
Jou zoontje heeft ook fel haar he ? Kinderen met het lichte rood dus het wat falere verbrand sneller , omdat ze weinig pigment hebben is hun haar vaak ook lichter . Als het knal of donker rood is hebben ze meestal meer pigment . Dus verbranden minder snel en zijn minder wit . Mijn zoontje heeft bruine ogen , en verbrand ook niet snel . Hij is wel pas 1,5 dus weet niet of dat nog gaat komen .
het rood met groen? en hoe zit het dan met de andere kleuren ogen? Rood zou uitzonderlijk zijn, maar als ik hier in de omgeving kijk...ze ploppen overal de grond uit! Op de zwemles van min dochter zitten er al 8.......kindjes met rood haar! Van donker naar licht.... En dan de broertjes en zusjes erbij..... hoezo uitzonderlijk!
mijn jongste broertje ook...die krijgt letterlijk een masker van sproeten.... lijkt echt alsof hij een masker op heeft zoveel en zo dik...
ja mijn kindjes zijn rood blond om het zo even te zeggen, ze zullen later denk ik ook minder rood worden maar donkerder blond worden net zoals ikzelf...heb ook een wat rode gloed over mijn haren en schijn vroeger wit harig te zijn geweest en ook altijd die rode gloed...
Ik vind dat ook! Mijn moeder zegt steeds dat ze er bijna niet zijn. Maar als je er op let zijn er echt wel veel roodharigen in mijn buurt!
Ja heb ik ook...eczeem ( atopisch) Ik ben dus rood maar zonder rood haar Last van mijn ogen als er een beetje zon schijnt Word trouwens niet rood in de zon..er gebeurt helemaal niks
nou...lijkt er wel op! Ziet er echt heel vreemd uit, nu blijft hij uit de zon daarom...maar toen hij kleiner was......
nou...wees blij, ik kan al verbranden van 10 minuten in de zon....bah! Maar last van je ogen, is dat typisch? Zie mijn kindjes wel vaak knijpen...maar doe ik zelf ook dus dacht normaal hihihi
Ja leuk he. 1 van papa en 1 van mama haha. Ik ben zelf rood en in de zomer word het nog lichter. Jongste net zo. Heb zelf groene ogen en de rest heeft blauwe ogen. Geen last van eczeem. Maar sproeten in overvloed behalve waar de zon niet schijnt haha. Mijn jongste nog geen sproeten, maar dat zal wel komen. Oudste heeft wel sproeten in haar gezicht.
ja grappig he, ik probeer het steeds op de foto te krijgen, maar op een of andere manier hebben we nooit allemaal onze ogen open oid. Vervelend zeg dat je zoontje zo'n last heeft van eczeem! Hier is mij zoontje vooral voor ontzettend veel allergisch. Ik was hem nu niet meer met zeep, minder in bad, smeer hem in met kokosolie andere luiers en beetje bij beetje gaat het beter. Maar hij heeft altijd jeuk en dan krabt hij zo zijn velletje open. Mijn man heeft ook zo'n kwetsbare huid.
mijn zoontje krabt zichzelf ook kapot....heeft al littekens op zijn armen en buik.... Bij de ha gevraagd vanwege de hoge dosis hormoon creme...wat is erger zei ze, de huidverhoorning van de creme (beetje dikkere laag die je ziet in de zon) of littekens van het krabben en de eczeem...tsjah....
Is zon zijde krabpakje niets ? Heeft m'n neefje voor exeem en werkt als n tierelier zijn alleen duur maar dacht wel dat ze vergoed worden
hahahaha, ach...over jaar of 20 zal hij er twee van zijn geslacht bij krijgen als het goed is...of niet lost zich vanzelf op dan