nou, eerlijk...smeren smeren smeren...zolang ik niet vergeet te smeren met vette creme is er niet veel aan de hand...maar niet 1 dag vergeten hoor want dan moet de hormoon creme weer uit de kast. dus voor nu als het niet erger word geen extra dingen erbij. Hij gaat eens per 2 weken in bad...toevallig vandaag, en dat is geen pretje....kind is namelijk doodsbang van water... zijn zus ook....hoe zou het toch komen dat hij nu ook bang is...\ gezellig hoor hier douche avond.....
Ik zie dat onze dochters naamgenoten zijn . Dat zien we over 20 jaar wel weer. Het gaat nu al zo snel, laat staan over 20 jaar.
leuk! hoor de naam niet zo vaak laat staan dat ik hem vaak goed uitgesproken hoor worden, heb jij dat nu ook?
Er wordt standaard Alicia tegen haar gezegd. Enkele keer gaat het goed. Mijn oudste heet Jenna en dat gaat ook fout. Zo moeilijk zijn de namen niet .
Ja hier ook een roodharige al ging het meer de kant op van oranje (gelukkig is het al flink vervaagt). Mijn broer ook en verder niemand in de familie. Niets ten nadele van de andere hier maar zelf persoonlijk hoopte ik echt dat mijn zoon geen rode haren zou hebben. Toen hij geboren was zei de verloskundige hij heeft een rode gloed over zijn haren maar het is gelukkig gewoon blond. Ik kan niet tegen de zon kan met de hoogste factor smeren en zal dan alsnog verbranden. En als de zo'n schijnt komen de sproeten te voorschijn.
Mijn zoon en man zijn roodharig. Wel blauwe ogen, maar geen extreem lichte huid. Ze worden zelfs bruik in de zomer . Dat is dan wel weer fijn.
Onze jongste dochter heeft rode haartjes! Wij zijn er enorm trots op, ze heeft het van haar overleden oma.
Mijn vader en zijn broer hadden rood haar tot hun tienerjaren. Hierna ging het bij beide opeens krullen en werd het donkerblond. (Ja, zijn echte krullenbollen nu, waar ze eerst echt stijl haar hadden.) Mijn broer en ik hebben ook donkerblond haar, maar ik heb wel sproetjes. Zeker in de zomer komen die altijd snel opzetten. Mijn haar verkleurd ook altijd heel erg. In de winter is het meer bruin, en in de zomer is het blond. Wel allemaal blauwe ogen. Mijn moeder heeft dan weer groene ogen. en die is nooit rood geweest. Verbranden doen we allemaal niet. Zonnebrand is hier al jaren niet in huis geweest.
Een vriendin van mij heeft rood haar en zij is ook altijd aan het smeren! En krijgt enorm veel sproetjes van de zon. Zelf was ik vroeger enorm licht blond, wit blond. En groene ogen, mijn haar kleur is wel donkerder geworden. Maar ik verbrand ook ontzettend snel. Dus ook altijd smeren
Mijn dochter heeft rood (meer oranje/goud-achtig eigenlijk) haar. Het was best een verrassing toen ze geboren werd (verder geen roodharigen in de familie, alleen een tante van mijn moeder), maar ik vind het erg mooi staan bij d'r. Ze verbrandt ook niet snel ofzo, dus ik merk er verder weinig van. Behalve dan de vele opmerkingen die worden gemaakt. Ik heb nog nooit ergens zoveel complimentjes over gehad als over het haar van Isabelle.
Mijn twee meiden zijn beide rood. Emma de oudste verbrand snel. Ze heeft ook een echt witte huid. Julia heeft een iets bruinere huid. Die verbrand wat minder snel. Hier veel positieve reacties. Dat ze zo'n mooi meisje is met prachtig haar. Ze reageren er al niet eens meer altijd op. kletsen dan wel lekker met die mensen 1x een hele domme reactie gehad. Of ik het haar verfde (had toen alleen Emma mee naar de stad). Dat kan je toch niet serieus menen denk ik dan? Ik ben zelf nep rood helaas. Had ook wel echt rood willen zijn. Hier een foto van mijn oudste Email
Mooi hoor al die roodharige! Toch wel paar die niet verbranden, dus rood staat niet gelijk aan witte huid. Mooie meiden ellen!
Mijn broertje is rood en ik ben rossig. Ik verbrand levend in de zon en mijn huid neemt warmte niet goed op dus ik zit altijd en always in de schaduw. Grappig is dat ik ben getrouwd met een donkere man en mijn halfbloed/getinte zoon vorig jaar echt een oranje gloed in zn haar was. Was echt opvallend, vader zwart kroeshaar en getinte zoon met roodblonde zachte krulletjes
Ik ben een beetje donker rossig maar verf het vaak blond. Daar stop ik nu mee. Er komt nauwelijks rood voor bij ons alleen een tante heeft hetzelfde haar als mij. Mijn overgrootoma was echt vuurrood en een oudtante (haar zus) ook.
Dat is puur facisme/racisme. verzonnen door racisten. Oh ja,dat rood haar uitsterft is trouwens ook niet waar.
Er is trouwens 1 keer per jaar, geloof in september, roodharigendag in Breda. Ben er zelf nog nooit geweest.
Klopt. Twee jaar geleden zijn we geweest. Toen mocht Emma meelopen met de modeshow. Erg leuk om te zien al die roodharigen bij elkaar