Zijn er nog meer roodharigen hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat een prachtige kindjes!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank je wel:)

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een rooie! Mijn man heeft sinds kort een baardje,met een beetje rood, dus wie weet een rood kindje straks!

Vroeger werd ik er wel om gepest vond dat echt niet leuk. Mijn haar is in de jaren minder rood geworden, nu wat meer kastanje bruin en blond er door heen. Mijn vader(inmiddels grijs, had een rode baard, En tante en oom ook roodharig) broertje en zusje zijn blond, even als moeder)

Trouwens in het dorp waar ik nu woon zijn er heel veel roodharigen, ik ben dus niet bang dat als mijn kindjes roodharig worden dat ze worden gepest.

Roodhaar is via de mannelijke gen vaak overheersend en het klopt dat het met uitsterven Wordt bedreigd, vandaar altijd die roodharige n dag ( waar ik altijd te laat achter kom dat ie is geweest en elk jaar graag heen wil)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
  5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zet maar vast in je agenda: 7 september :p :D
    Roodharigendag Breda | 7 september 2014 |
    Ik wil er graag heen, maar mijn man vind het stom :( hij is erg gepest om zijn rode haren en snapt niet waarom er zoiets is als een roodharigendag en wil helemaal niet in de belangstelling staan.
    Toch nog maar eens proberen dit jaar of hij echt niet wil, 't lijkt me juist zo leuk! Roodharige mensen zijn zo mooi!

6. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18

Ohhh wat een mooi manneke...hij ziet er ook zo lekker vrolijk uit!!!!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De roodharigendag is een samenzwering. Een complot!
    Dan komen alle roodharigen bij elkaar om een plan te verzinnen om de wereld te overheersen.

Wees er bij aanwezig! ;)

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Proest!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ze zien er ook zo onschuldig en lief uit he die roodharigen.......

Mijn kindjes vind iedereen altijd zoooo schattig en lief en goed gemanierd! Hummmmm......ff hier thuis komen kijken??

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Mijn jongste zoon en ik zijn beide rossig. Niet echt heel erg rood dus.
    We verbranden beide heel snel. dus flink insmeren.
    Ik ga zelf al sinds maart geregeld onder de zonnebank. Alleen al om een beetje voor te bruinen en zodat ik niet zo snel rood word. Ik heb wel t idee dat dat helpt.

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    #91 Kiwi1405, 31 mei 2014
    Laatst bewerkt: 31 mei 2014
    Jaaaaaaaaaa, ik heb ook rood haar!

Wat leuk een topic over roodharigen! ;) sinds een jaartje mama van een zoontje, waarvan we het niet helemaal zeker weten haha..

Ik ben zelf al een aantal keren bij de Roodharigendag geweest. Zowel meegeholpen en ook als gast. Heel gezellig.

Vroeger nooit met m'n rode haren gepest. Waardoor ik t nu ook super zou vinden als ons zoontje toch wel rood haar zou krijgen. Onze huid is wel helemaal hetzelfde. Licht, bijna lichtgevend haha en veeeel insmeren!

Dit zijn wij:
    Weer verwijderd!

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Die heb je wel heel snel weggehaald haha

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hihi.. Ik zal hem er morgen nog even neerzetten. Weet niet of iemand m herkend ;)

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook een roodharige.
    Als kind heel rood en een lichte huid, maar verbrande niet snel gelukkig.
    Nu word ik wel bruin en is mijn haar meer kastanje kleur met rode/oranje gloed.

En we hebben een roodharige dochter :D
    Echt zooo leuk, daar hoopte we stiekem wel op.

Mijn man is donkerblond en heeft een roodharige zus, en in zijn familie komen roodharige neven en nichten voor.

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier een foto van mijn meisje.
    Je ziet het niet heel duidelijk want ze heeft nog niet heel veel haar. Begint een beetje te groeien weer. :D

16. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Zelf heb ik van nature knalrood haar, mijn oudste heeft rood bruin kroeshaar, mijn ex-man komt uit Nigeria, dus ik verwachtte een kind met zwart haar , maar zijn haar kleur is dus heel mooi geworden, roestbruin. Mijn huidige man is Nederlands, met bruin haar, dus ik verwachtte kinderen met rood haar, maar de middelste heeft blond haar en de jongste ook, met een piepklein vleugje rossig er in. De bleke huidskleur hebben ze wel weer van mij.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ssssstttt dat is toch geheim:p

18. linde90

linde90 Niet meer actief

zelf ben ik rood en heb 2 rooie broers en 1 donkere zus.
    ons dochtertje is heel blond, ons zoontje is knalrood geboren en ons andere zoontje is bijna zwart geboren en heeft nu blond haar met een rode gloed

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hallo rode dames ,

Ook ik heb rood haar net als 1 van mijn zusjes de ander is blond , mijn ouders hadden zwart en blond haar . Mijn vriend is donker blond en heeft een rossige baard (als hij hem zou laten staan ) zijn moeder was ook rossig. Ik heb een aantal rode ooms en tantes net als vriend lief. Onze dochter heeft ook prachtig rood haar, ben. Benieuwd of ons 2de meisje net als ik en haar zus ook rood is maar dat is nog even afwachten.

Mijn meisje en ik verbranden alle 2 erg snel , ik alleen niet op mijn onderarmen omdat die het meeste zonlicht gehad hebben in mijn leven en vol zitten met sproetjes, in de zomer wordt het in mijn gezicht ook erger . Als ik een paar uur buiten geweest ben zie ik zelf echt een verschil van ervoor en erna.

Mooie rooie kindjes zie ik hier trouwens voorbij komen op de foto.
    Hier onze trots ons meisje
    image.jpg

20. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

haha het leven is inderdaad een verrassing. Mijn vader zijn ogen zijn bruin/heel donkergroen en die van mijn broer ook. De mijne helaas echt bruin. Moeder blauwe ogen. Mijn oma had bruine ogen en opa blauw en heel veel tantes en ooms van mij (hun kinderen) hebben knalgroene ogen wat ook niet zou kunnen.

Deel Deze Pagina