o vlekkengek echt na 3wk alweer??? toen was ik blij dat ik weer een beetje fatsoenlijk kon zitten! hahaha.... ik hoop dat dat deze keer beter gaat!
hier vandaag ook weer even bezig geweest met mijn verzorg paardje een haflinger ik wil er eigenlijk nog op voordat ik zwanger ben. aangezien ik hem eigenlijk nog niet vertrouw heb er vandaag al opgehangen en dat ging super. eigenlijk zijn er nog wel veel mensen hier die ook met paarden bezig zijn.
Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap gereden tot ik een week of 26 zwanger was en nu bij deze zwangerschap tot 23 weken. Ik ben gestopt, omdat veel last van mijn bekken had na het rijden en dus niet meer prettig voelde. Sally is een, voor mij, voorspelbaar paard dat eerder op haar plaats gaat staan dansen, dan een gekke bokkensprong maakt of weg schiet.
Ik stap lang niet meer op elk paard nu.. Ik beleerde voorheen vaak paarden, maar daar begin ik helemaal niet meer aan nu. En wie weet nooit weer. Ik heb zelf nog een jaarling staan (KWPN) en die wil ik wel zelf doen. En ik verwacht voor as jaar ook 3 veulens, als daar wat moois uitkomt, kan het wel eens zijn dat ik die ook aanhoudt. Behalve de ene, dat is een fries, die gaat sowieso weg Mijn verloskundige rijd ook paard Vind ik toch wel leuk! @ Nense, jij bent al een lekker eindje op weg!
welkom vlekkengek! leuk nog een tinker eigenaar! leuk dat je westrijden rijd met je ruin! Ook via stamboek? misschien heb ik je wel eens geizen (ik rijd zelf geen wedstrijden maar heb wel keuringen gedaan) Toetie lekker bezig geweest met haflinger, zou wel gaaf zijn als je er zelf nog ff op kunt! Godinn dat is idd leuk je evrloskundige die ook paard rijd! Ik ga vanmiddag nog even, ik hoop dat het droog blijft, tis heir nogal behoorlijk wisselvallig qua regen en zon vandaag
hoop dat jullie het droog houde allemaal vandaag. ik heb er vandaag opgezeten wel met iemand er langs maar hij heeft zelfs gedraaft haha voelde weer super heb al lang niet meer op een haflinger gezeten. maar moet zeggen hij lijkt zo groot als je erop zit.
O leuk Toetie, zelf even! Ik ben KWPNers gewend, dus voel me juist zo klein op een haf Ook omdat zij hele andere gangen hebben, kleinere pasjes. Vriendin van me heeft haar haf in het M2, daar rijd ik enkel wel eens op. Toch heel ander gevoel dan mijn eigen!
maytje, ben sinds januari lid omdat je dan met de tinkerdagen mee kan doen, rij M2 met hem goddin, wel fijn dat je verloskunde ook paardengek is, snapt ze je tenminste. waarom gaat de fries weg dan ?? wel leuk weer klein spul bij huis , wanneer worden de veulens verwacht ? toetie, hahaha vaak lijken ze kleiner als je ernaast staat idd, maar erbovenop is toch een ander verhaal , wel fijn dat ie voor de eerste keer zo rustig is, als ie dan al gelijk gek begint te doen weet je ook niet wat je aan hem hebt nense, das ook waarom ik langer kan/wil doorrijden, hij is zo koel in z'n hoofd, echt betrouwbaar zeg maar net weer terug van les trouwens, iedere dinsdag les met een instructie die zich in tinkers heeft verdiept, is toch anders rijden/lesgeven dan een kwpn-er
Leuk toetie, dat het zo goed ging gister. Ik zie mezelf ook nog niet op mijn paardje zitten 3 weken na de bevalling. Bij de 1e ben ik bevallen met een keizersnede en moest er na 3 weken ook echt nog niet aan denken. Al kijk ik er nu al naar uit om weer te gaan rijden straks.
@ Vlekkengek; ik vind alle soorten paarden leuk, maar voor mezelf om op te rijden ben ik meer van de KWPNers. Vandaar dat de fries weg gaat. Die houd ik niet aan, puur voor de fok. 3 weken erna alweer rijden! Wauw! Daar doe ik het voor!
Haaai dames! Hier nog een pennymeisje Ik ben net zwanger van de tweede en heb bij de eerste doorgereden tot 27 weken op de manege. Ook lang een eigen pony (haflinger) gehad, maar helaas moeten verkopen wegens tijdgebrek.
Hallo allemaal, hier nog een tinkergek. Ik heb 3 paardjes, tinker, fries en d-pony. De tinker vooral is mijn paardje waar ik het meest op rijd. Ik ben gewoon gek op hem. Gisteren nog lekker gereden. Hopelijk kan ik nog lang blijven rijden. Hij verschiet wel veel en dat is niet zo leuk.
Hoi, Ik ben nu vier en halve week zwanger en ook paardeneigenaar. Heb een leuke, lieve kwpn merrie. Had gehoopt om voor mijn zwangerschap nog een wedstrijd te rijden in de L1. Maar door een blessure hebben we drie maanden stil gestaan. En ik ben bang dat die wedstrijden nu even op zich laten wachten.
Welkom en beide gefeliciteerd met de zwangerschap! Zie dat jullie wel echt een 'cadeautje' hebben gekregen, door zwanger te raken Zowie! Wat voor paard heb jij? L1 starten lukt niet meer?
welkom welkom! leuk hoor al die paardenmeiden! Nou ik heb er straks waarschijnlijk een kwpn jaarling bij... weliswaar samen met mn zus maar toch. Hoop dat we er verstandig aan doen, het is namelijk nogal een kneus nu. heel bangig en broodmager. heeft 2mnd geleden vast gezeten en loopt nog steeds mank... eigenaar is een handelaar die er geen dierenarts bij haalt. Mn zus heeft een jaarling die naar dezelfde stal als mij komt en dit kneusje staat nu bij hem in de wei en wil ze mee als maatje... hij heeft ons doen smelten, je ziet dat hij wil maar niet durft... zo sneu!