zijn er nog meer ruiters/paardeneigenaren zwanger hier?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Maytje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    rustig hier!

@laura wat sneu van de jeuk zeg, hopelijk verergert het niet. Mijne had het ook vorig jaar, maar nu nog niet echt.. we wachten af. Het waait wel veel meer waar ze nu staan, dat scheelt wel

@misselijk nee niet gelukkig, ook niet heel erg geweest dus wel fijn

Vandaag een lekkere buitenrit gemaakt, maar merk nu dat baarmoeder erg op mn blaas begint te drukken, rijd dus niet fijn, zal dus wel wat minder gaan worden nu t rijden. misschien af en toe nog ff stappen maar verder nee.
    naja anderzijds, ook een beetje pas op de plaats natuurlijk, ook niet verkeerd.

2. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    wat leuk paarden gekken.

Ik heb een haflinger. april 2 geworden, staat lekker in de opfok te genieten. Het is de bedoeling om hem volgend jaar april naar huis te halen, maar misschien als er ergens eerder een fijne stal vrij komt in de buurt dat hij eerder komt. Eerst nu nog genieten van mijn zwangerschap, ben in september uitgerekend. Heb nog een dochter die in februari 2 is geworden. Al met al gaat dat dus lekker druk worden wanneer paard naar huis komt.
    Heb wel het geluk met een zusje die even gek ermee is en ik er volledig mee kan vertrouwen, dus zei gaat hem ook een aantal dagen doen.
    Momenteel doe ik dus eigelijk vrij weinig ermee, ga eens in de 2 weken een kroel en een peen brengen. Verder ga ik even het risico nog niet nemen met hem, het is nogal een etterbak.
    Maar kan niet wachten tot het zo ver is. Mijn vorige paard heb ik verkocht vlak voor ik zwanger werd van mijn dochter, daarna wel wat paarden voor andere gereden, maar al met al is het toch al weer even geleden eer is dalijk met me paard aan de slag kan.

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Maytje: Inderdaad maar even wat rustiger aan doen dan! Maar ach, het is voor een goed doel. Rijden kan straks wel weer...

@ Pris, Welkom :) Leuk, een jong paardje! Idd maar niet teveel risico nemen. Wij hebben voornamelijk opfok (een paar pensionstallingsgasten) en ik denk er ook wel iets meer om hoor. Maar goed, ik zal wel eens moeten met zoveel paarden... Maar dat vind ik niet erg, kan toch niet zonder.

Ik heb trouwens net ook een haflingerentertje gekocht :)

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Topic loopt een beetje dood! Jammer!

Deel Deze Pagina