Jippieeee! De bonnen zijn hier weer op de mat gevallen! Wie nog meer? Zo maar weer even truus.nl checken
Jaah! Hier ook weer, met 1 luierbon! Staan wel leuke dingen in maar dit keer geen proefmonsters erbij. Zal ook even op truus en wehkamp kijken.
Op truus.nl wel luiers in aanbieding, maar niet beter dan de doorsnee aanbieding. Vind truus.nl tegenvallen... wel veel wasmiddel, maar that's it.. de vorige keer was bij truus.nl korting op korting waardoor iedereen hele dozen vol bestelden voor maar 4 euro ofzo. Was echt een gekkenhuis, maar ik had echt superveellll voor niks!
Lekker in het leven (LIHL) bonnen komen één keer in de zoveel tijd uit..om de paar maanden? En je krijgt dan een bonnenboekje thuis gestuurd met heel veel kortingsbonnen die je in kan wisselen in winkels of bij online winkels. Bijv. 50% op Ariel wasmiddel, dreft, maandverband, wasverzachters, tandpasta, etc. Nu sla ik Truus.nl over.. knip de bonnen uit en lever ze wel in bij het boodschappen doen. Scheelt me toch verzendkosten!!
Ik heb ze ook binnen en ook 2 bonnen voor de luiers. de ene is voor 10 euro korting bij aankoop voor 3 pakken pampers en de andere is voor 10 euro korting bij aankoop van 2 pakken pampers simply dry ... Als iemand interesse heeft dan kun je me pben, ik geef er 1 pp weg, zo kan ik twee mensen blij maken Ik koop namelijk toch niets van pampers Geef wel even aan welke je van de twee wilt hebben.
Stel dat de ariel in de aanbieding is bij AH kan je dan wel die bon gebruiken? Of alleen als je de volledige prijs betaald? Want bij truus staat dat de korting alleen bij verkoop prijs er af gaat maar dat is ook niet zo want hij gaat er bij alle bedragen wel af.....
heb ze ook gisteren gehad en had nog niet gezien dat ze ook bij ah in te leveren zijn, waar ik wel heel blij mee ben want ik moest elke keer naar de jumbo .. (of etos voor luiers) dus thanks voor de opmerking haha ga ze meteen even doorpluizen