Op het moment ben ik echt enorm verkouden, van de week ook ziek geweest. Toen toch maar een test gedaan. Weet niet met welk doel (bleef toch al thuis) maar wilde weten of het om corona ging. Test was negatief. Nou was hij wel een paar maanden over datum, maar dat lijkt mij voor zo'n test niet erg.
Mijn moeder testte van de week positief op Corona. Milde griep klachten (paar dagen verhoging) en vermoeidheidsklachten. Ik heb nu diezelfde klachten al een paar dagen dus zal ook wel covid zijn. Toen ik koorts had bleef ik in bed en thuis. Maar nu eigenlijk behalve moeheid geen klachten meer dus ik ga gewoon de deur uit.
Zh moet jij als bezoeker gewoon testen als je klachten heb. Toevallig mijn zoon 3 weken geleden een operatie gehad en daar een mail over gehad. En als jij stront verkouden bent is een mondmasker geen succes. Laat lekker ieder doen waar hij/zei zich goed bij voelt.
Bij goede verkoudheid ook getest en dan gaat bij ons alles in overleg. Maar ook voor corona ging dit in overleg. Alles voor de ouderen.
Als patient wordt je inderdaad getest bij klachten. Niet als bezoeker en ook niet als medewerker. Gewoon je verstand gebruiken. Ben je ziek en wil je op bezoek komen kom dan niet… Indien ziek blijf je thuis als medewerker indien je verkouden bent en goed genoeg voelt kom je werken MET mondmasker op. Testen en dan snotverkouden zonder mondmasker werken MAG niet… Ik snap niet je vijandige toon. Geef alleen aan dat testen niet meer hoeft en wat de regels zijn voor een medewerker in het ziekenhuis. Geef ook niet aan wat een ander moet doen…
Ik ook. Ik krabbel na een week op Naja anti stoffen weer op peil, sla ik de corona prik over en zet ik alleen de griepprik.
Mijn man kreeg donderdagavond klachten. Vrijdag koorts die ondanks de paracetamol niet zakte maar juist steeg. Zaterdagochtend een test gedaan en positief... 1e keer corona. Begin zelf sinds vandaag klachten te krijgen, spierpijn, hoofdpijn, verkouden, keelpijn en hoesten. Vanmorgen getest maar negatief.
Hier een flinke griep sinds donderdagnacht. Collega appte afgelopen woensdag positief testte op corona. Omdat ik nog een test in huis had ook maar getest en ja hoor. Kan me niet heugen eerder zo ziek te hebben gevoeld van griep. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren. Heb trouwens al eens eerder corona gehad een jaar of 2 a 3 terug toen het zo heerste.
Hier ook positief op corona. Gelukkig tot nu toe niet echt ziek. Heb wel een zere keel en ben verkouden.
Er zijn zelfs nog mensen die het 'officieel' melden heb ik gemerkt. Iemand op het werk de dag na kantoordag op de app dat hij ziek thuisgekomen was van werk en positief getest had. En inclusief de discussie erna over wie er naast wie zat. Die laatste wel op lacherig toon " gelukkig hebben we niet gezoend gisteren" "Oh maar jullie zaten wel heel dicht bij elkaar " Was een beetje de goede oude tijd Collega was niet heel ziek. Was twee dagen later gewoon weer aan het werk.
Hier vanmiddag positief getest. En ik heb er niets tegen om te testen, hoewel ik niet test bij iedere nies. Ben nu gewoon echt flink ziek en dan controleer ik het graag. Wij hebben een aantal kwetsbare mensen in de omgeving. (mensen met kanker+behandeling, zoon met longproblemen) en dan vind ik het voor mezelf gewoon een prettiger idee om te weten hoe of wat. Nu zou ik toch niet bij mensen langsgaan als ik zo ziek ben als nu. (hoge koorts, rillingen, hoofdpijn en veel slijm)
Mn collega vandaag. Liep vanmorgen al niet fit rond en voelde zich op een gegeven moment zo beroerd, dat we haar naar huis hebben gestuurd. Blijkt ze Covid te hebben. Ze hoefde niet te testen, deed ze gewoon uit nieuwschierigheid. Maar nu ben ik benieuwd... ik heb het nog steeds niet gehad en nog steeds overtuigd dat ik't nooit ga krijgen
Niet perse corona gerelateerd. Maar bij jongste in de klas waren een hoop zieken. Kinderen werd ook gevraagd extra goed de handen te wassen.
Nou ik heb dus corona. Dit weekend hadden we een verjaardag en maandag testten 3 mensen positief. Ik werd maandag al een beetje ziek en test nu knalpositief. Ben ook erg beroerd, heel grieperig en alles doet me zeer.