Als we toch nostalgisch bezig zijn. Is er een topic dat je is bijgebleven of waar je nog wel eens aan terugdenkt? Ik dacht laatst nog aan het topic van @Springboon. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met haar en haar gezin gaat.
Er was hier een keer een vrouw die in Dubai (?) zat en haar man had de paspoorten verstopt. Ze mocht toen niet weg maar had haar paspoort gevonden. Toen was het heel spannend of ze op tijd weg kon komen of niet, maar ik weet helaas niet hoe het is afgelopen. Volgens mij liet ze daarna nooit meer wat horen. Weet ook niet of het echt was of niet maar denk er nog wel eens aan.
Dacht ook laatst nog aan @Springboon. Ik geloof dat het écht niet goed ging met haar oudste en sindsdien is ze niet meer op het forum. Hoop heel erg dat het goed gaat met haar en haar dochters.
Dat topic van iemand die de prostitutie in wilde gaan. De berichten van Philou over hetgeen haar is overkomen jaren geleden. Het topic van Adje over haar pleegdochter.
Klopt, een lid hier die daar (schoon?)familie had wonen had haar toen aangeboden om te helpen maar ze accepteerde dit niet, alleen daarom al vond ik het echt een vaag verhaal.
Ach ja dat is waar. Haar dochter zat in een heel zwaar medisch traject. En toen was het opeens stil....
Ja het topic van @Adje blijft mij idd ook bij. En er is ooit een topic geweest van iemand (hopelijk een troll), die bewust zwanger was geworden, bleek een tweeling te zijn en toen besloot ze dat het toch niet de juiste timing was en liet het weghalen. 2 maanden later ofzo zei ze dat ze toch weer ging proberen zwanger te worden.
Oh en wat luchtiger; het topic van het lid dat heel graag zwanger wilde raken, maar een vriend had die (nog) geen kinderwens had. Volgens TS was hij gewoon bang en zou hij vast blij zijn als ze “onverwacht” zwanger bleek. Ze had daarom haar spiraal er zelf maar uitgetrokken en bewaard, zodat ze die in haar bed neer zou kunnen leggen zodra ze zwanger was. Haar vriend moest ‘m dan vinden zodat ze kon zeggen “goh, wat gek, eruit gevallen”. Was een heerlijk popcorntopic. TS was ook, naar eigen zeggen, heel rijk en had oa een Porsche
Dat topic op een avond van een vrouw die zelfmoord pleegde door teveel pillen te nemen. Een paar meiden hier hadden toen heel snel en goed gehandeld. En hulp was op tijd gekomen. Echt heftig was dat.
Ja, die was echt hilarisch. Eeuwig zonde dat ‘t topic verwijderd is, ipv simpelweg een slotje heeft gekregen
Oh ja dat weet ik nog! Volgens mij had @Ysabella toen via pb haar gegevens gekregen en de politie gebeld.
Ik weet niet meer wie het waren. Ik ging 's avonds voor het slapen nog even rondneuzen en toen las ik het. Gelukkig waren ze toen al aan het pb-en. Maar heeft echt lang geduurd voor ik toen sliep. Moest toch echt eerst weten of het goed af zou lopen.