Wij hebben geen: - Auto - Tablet computer - Laptop Mis het ook niet al zou een auto misschien nog wel handig kunnen zijn. O ja ik vergeet nog 1: We hebben ook geen Kind(eren)
Ik heb geen Ipad, geen telefoon met camera, maar een hele gewone waarmee je alleen maar kan bellen. Ik heb geen rolschaatsen. En... ik heb geen faceboek of twitter.
Wij hebben geen iPad. Al hebben de meiden binnenkort wel allebei een tablet. Maar niet zo'n luxe als een iPad. Ook geen dvd-speler/recorder. Maar wij gebruiken de Xbox en we hebben interactieve tv waarmee we ook kunnen opnemen haha.
Hier geen: Smartphone Vaatwasser Droger Spelcomputer Rijbewijs (man wel) Filmcamera Twitter Werk (man wel)...
Ik heb geen rijbewijs Ook geen tablet/ipad gebruik geen twitter/whats up (of ap wat het ook is) Vaatwasser nog maar sinds 1 jaar maar nooit gemist
ooh die heb ik ook niet! Sterker nog, ik heb geen stoelen in huis. (wel een hele grote u-vorm bank en 2 lange bankjes aan de eettafel...)
Wij hebben geen vaatwasser, eettafel (huis te klein) uhh geen oven, geen dvdrecorder nee, geen tablet, vast wel meer dingetjes, maar kom er maar eens op
Ik heb geen vaatwasser, was alles met de hand af 3x per dag haha. en heb geen auto, financieël niet haalbaar nu. Doe alles op de fiets... maar die is overleden vorige week dus nu een leenfiets tijdelijk tot ik een andere heb. Auto leen ik wel eens van mijn ouders als ik echt een auto nodig heb. went snel als je geen auto hebt meer en beter voor de conditie alles op de fiets doen haha. Hopelijk op den duur wel weer een auto... doe mijn best
heb trouwens ook geen rijbewijs, mijn man wel en heeft ook gewoon een auto maar daar zit ik echt 1 keer in de 2 maanden eens een keer in ofzo.
geen vaatwasser ( staat in de kelder, moet nog ingebouwd worden, maar wil het wel echt gebruiken ) droger heb ik wel, maar gebruik het niet...vind het een onding rijebwijs ..og niet, ben eindelijkkkk mee bezig nu
Wij hebben geen kledingkast. We wonen ondertussen al 4 jaar zo. De ruimte die wij hebben is zo ieniminie dat de gemiddelde mens daar zeker zijn kleren niet in kwijt kan,laat staan 2 volw personen. In febr komt daar verbetering in dan gaan we eindelijk een megakast hebben.
Ik heb net sinds een paar weken een afwasmachine en ik vind het HEERLIJK, had er zo'n hekel aan na die vermoeiende laatste uurtjes van de dag met koken, jengelende kinderen, eten, opruimen dan ook nog afwassen bleggghhhh.... Ook geen wasdroger maar die wil ik niet, ik zou er toch alleen maar handdoeken sokken en ondergoed in gooien, dat vind ik de moeite niet, hang het net zo lief even uit.