Geen vaatwasser, geen luxe tv, geen spelcomputer, geen printer/scanner, geen verwarming in de badkamer (dus berekoud maar o zo gezond), geen bad, geen wc boven (haha), geen design in huis maar niet met een specifieke reden.
De 4e is in aantocht.... Maar nummer 2 en 3 zijn nu nog te klein... Breken meer dingen dat dat ze schoonboenen en afdrogen
oh ja heerlijk die ijskoude badkamer haha, we hebben hier ook al niet zo'n perfecte straal dus als ik de 2 oudste samen even snel wil douchen is het altijd ruzie omdat er 1 in de kou moet staan
geen vaatwasser en geen ipad vind het niet nodig de afwas is zo gedaan en heb extra ruimte in me keuken
Ik heb geen -magnetron -droger -keukenmachines/mixers -bad -dvd speler/recorder -2de auto (ik geloof dat iedereen hier in de buurt 2 auto's heeft) -rijbewijs, maar daar wordt nu hard aan gewerkt . (Ook dan komt er geen 2de auto trouwens.)
Wij hebben geen vaatwasser, zoveel is dat beetje vaat niet vinden wij. En vaak ook wel even gezellig samen de boel afwassen, lekker kletsen enz. Wij hebben geen droger. Zou niet weten waar ik die moest laten en denk dat ik 'm ook bijna niet zou gebruiken als we er wel eentje hadden. Wij hebben geen auto. Hebben alle twee geen rijbewijs (wel mee bezig) dus ook niet nodig.
Ik heb geen droger, geen dvdspeler en toch ben ik heel gelukkig! Al pet ik wel zeggen dat we dvd's kijken via de PS2
Geen salontafel Geen spelcomputer Geen woonkamerstoelen maar 1 grote hoekbank Geen mooie vloer Geen tupperwarebakjes Geen gordijnen beneden
Bedankt voor dit topic. Doet me beseffen dat ik alles heb en niets tekort kom. Ik heb alles wat in dit topic als ontbrekend wordt genoemd. (behalve het kind, maar die is onderweg) Ondanks dat het over het algemeen pure luxe is, zou ik geen van al die zaken nog willen missen hoor! (kunnen is een ander verhaal..)
Wel tv, n flatscreen maar kijk ook zelden of nooit...eigenlijk zou ik n tv niet missen want je kan ook met pc of iPad kijken...
dvd recorder heb ik ook niet ook geen ligbad ook geen keukenmachine trouwens oh en geen vloerverwarming!