Geen tablet, iphone, staafmixer (dankzij dochterlief ) geen ligbad. Maar het belangrijkste ik heb geen klagen
Ik: - Geen rijbewijs Vriend: - Geen smartphone - Geen email - Geen social media - Geen PC of laptop - Geen verstand ook van al het boven staande Wij: - Geen auto (geldkwestie) - Geen vriezer of magnetron (ruimte gebrek) - Geen tablet (overbodig) - Geen digitale tv/ on demand (niet mogelijk op ons adres) - Geen harddisk- of DVD recorder (geld kwestie) - Geen eettafel (ruimte gebrek) - Geen vaste telefoon (hebben allebei mobiel) - Geen tuinset (moeten nog wennen dat we een tuin hebben/kwam er afgelopen zomer niet van) - Geen bed (laatst gesneuveld en nog geen nieuwe aan kunnen schaffen [liggen met matras op de grond] ) Pff, als ik het zo opschrijf lijkt het nog best veel. Maar het valt wel mee. Het enige wat ik echt mis is een vriezer...!!
ik heb geen: Ipad, Ipod, Tablet Droger Vaatwasser En waarom? heb het niet nodig, kan heel goed zonder
Tot 3 weken geleden had ik geen vaatwasser.. Maar manlief was het afwassen zat dus die staat er nu dus wel. Geen bad Geen radio/cd speler Geen rijbewijs Geen printer Geen fotocamera Geen ruimte
Waar ik tot voor kort woonde had ik geen droger of afwasmachine.meestal was het weer mooi daar dus droger miste ik niet,afwasmachine wel.geen iPad of tablet maar dat vind ik gewoon luxe.verder geen luxe huis, geen tuin, geen auto.wel tv, dvd, laptop, inductie koken, geen magnetron, wel oven, maar n heel eenvoudig en oud huisje van 60 vierkante meter.ik miste t niet echt allemaal! Nu woon ik tijdelijk bij m'n ouders en daar is n droger, afwasmachine, iPad haha!drie tv's en n tuin!heel fijn en luxe maar het aller mooiste in m'n leven is m'n zoontje dichtbij me en weer vrije keuzes maken in m'n leven!
Zo he wat al veel reacties! Leuk! Vooral die van de cavia. Onvoorstelbaar, die zijn echt onmisbaar haha
Geen droger. Zou er wel eentje willen hebben maar we hebben er geen plek voor (ook niet bovenop de wasmachine). Ook geen tablet of dvd recorder, geen bad of keukenmachine. We willen best een iPad ofzo hebben maar tis momenteel te duur. Mijn vriend heeft geen smartphone en ik geen rijbewijs. Oh en we hebben geen vriezer en dat mis ik wel heel erg.
Ik heb wel een mobiel maar dat ding is ondertussen al 15 jaar oud haha.Het 1ste model Nokia.Ik kan bellen en sms'en en meer heb ik niet nodig.Veel te ingewikkeld allemaal. Ik heb geen facebook of Hyves en twitteren doe ik ook niet en we hebben geen plasma tv.
Geen rijbewijs. Geen vaatwasser,maar wil er nog wel een. En nog een hoop meer wat veel andere mensen wel hebben wat ik niet heb. Ik heb het niet zo breed,dus daar heb ik allemaal geen geld voor. Moet ook eerlijk zeggen dat ik t totaal geen probleem vind.
Geen dvd recorder i pad geen vaatwasser geen strijkplank geen strijkijzer( beide zijn tijdens mijn verhuizing weg gegooid en heb ik nog niet vervangen strijkplank en ijzer dus haha) Geen keukenmachines/snij hak enz. Voor de rest wel laptop mobiel met moderne dingen. O ja geen rijbewijs. Wel voor de brommer haha!
Wij hebben geen tv, we kijken altijd bewust programma's op onze laptop Geen magnetron, een luxe combi-oven voldoet ook Geen auto, te duur, en zonder redden we het ook prima Oh ja, ook geen strijkplank en ijzer Wij hebben trouwens weer wel een platenspeler