Zijn er nog mensen zonder...?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Geen digitale tv..
    Een radio van 20 jaar oud.. / geen home cinema
    Ik heb een gewone mobiel, man heeft wel met internet enzo..
    ^^ bovenstaande ligt echt aan mij, zolang iets nog werkt, vind ik het zonde om te vervangen..

Geen bad, dat komt doordat de badkamer daar te klein dat vind ik echt heel erg jammer (met eczeem, deed ik nog weleens met zout)..

Geen huistelefoon..
    Sierlampen, gewoon 2 plafonnieres, wel zodat het licht meerdere kanten uitgaat en spots in de keuken.. Maar geen wandlampen stalampen, schilderijlampjes, etc.

Verder heb ik behalve van dat bad geen last, ik zit er niet zo mee.. Maar mijn man zit wel met die tvkast al jaren, vooral dat we geen digitale tv hebben.. Dus denk dat dat nog wel gaat veranderen..

Gr.
    Carlien

Enigste wat wij trouwens beide niet kunnen missen zijn onze auto's, allebei afhankelijk van, ook door de afstand tussen familie etc.

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Geen geld.. telt dat ook? :p

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja dat ook;)

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ook wij hebben geen frituurpan. Ik vind ze stinken. En ik hoop dat het ons wat calorien scheelt. :) Als we patat halen hebben we altijd eerst de discussie wie er belt en wie er haalt. Ik denk dat als we er wel 1 hadden, we echt veel vaker patat zouden eten.
    Ik vind dat we aardig wat apparatuur hebben, terwijl we naar mijn idee ook niet meer hebben dan een ander. Ook al vind ik 4 tv's best veel. ik voel me best verwend.
    Het valt me op dat de meesten hier zo tevreden zijn met wat ze wel hebben. Mooi!

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen auto, heel simpel: Auto kopen kost soms nog onder de 1000 pond (vandaag nog 1 voor 750 gezien) MAAR verzekeren daar aan tegen kost bijna 4000 pond per jaar. Vinden we op dit moment toch iets te duur.

6. Summer Breeze

26 dec 2012
    87
    0
    0
    Coördinator in het welzijnswerk.
    Buitenland
    Geen groot huis maar een flatje,
    Geen droger, niet een hoop keukenmachines..
    Geen IPad, laptop werkt prima.
    Ook geen auto, we wonen in een grote stad met prima OV. Zonde van ons geld en slecht voor het milieu..

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je

Eij hebben ook geen "echte" oven maar combi magnetron

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Geen groot huis
    Gaan dit jaar verbouwen en tot die tijd slaapt dochterlief bij ons op de kamer.
    Geen bad
    Ik geen rijbewijs/man wel

9. minon

minon Niet meer actief

Geen wii, nintendo oid. Geen speelgoed met batterijen, geen keukenmachines behalve mn koffiezetapparaat, waterkoker en avent stomer. Geen droger. Geen tv. Werken beide erg veel. Manlief van 7:30 tot 22:00 6 dagen per week en ik twee dagen en daarnaast de administraties van onze eigen bedrijven, huisvrouw en mama. Wat ik wil kijk ik wel via internet terug.
    Geen strijkbout: bloesjes op 30 wassrn en 600 toeren centrifugeren. Blijven ze langer mooi en door het gewicht van het water wat er nog in zit zakken de kreukels erui. Alle randjes, kraagjes en mouwen ed glad trekken en die strijkbout is overbodig.
    Vanwege de zaak zijn we hier wel uitgedost met 2pc's, 2 iphones 2 ipads en 2 laptops. Erg eigenlijk!

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Geen vaatwasser, verder hebben we de hele reutemeteut...
    Al denk ik erover om facebook te verwijderen

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @geen bed: herkenbaar! Wij ook niet toen we pas gingen samenwonen. Vervelend als je zo 's nachts naast de matras rolt hé, en pijnlijk 's morgens. Wij hadden enkel 1-pers matrassen en ook met een groot laken errond, lag ik meestal "in het gootje". Intussen hebben we wel een (2-pers) bed hoor.

12. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Geen strijkijzer en geen strijkplank. Ik haat strijken en vind het niet nodig!
    Geen huistelefoon.
    Geen radio of home cinema set. Dat mis ik wel trouwens.
    Geen frituurpan.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb geen

geen dvd speler
    geen smartphone met alle functies heb een normale nokia
    geen ping en watsapp ofzo (staan mensen dus ook heel raar te kijken tegenwoordig:))
    geen droger
    geen tv op de slaapkamers wel beneden en nee geen breedbeeld hd met ingebouwde blabla maar een oud model maatje gigantisch en gigantisch zwaar (volgens mij verkopen ze die dingen niet eens meer) voelt in elk geval als een breedbeeld :D
    geen dressoir
    geen vitrinekastjes of wat voor kastjes dan ook
    geen frituurpan
    geen tostie-apparaat
    geen espressomachine

nou dat was het kon beter opschrijven wat we wél hebben geloof ik :D maar ik mis het allemaal niet heel eerlijk gezegd;)

14. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Geen koffiezetapparaat
    Geen vaatwasser (overbodige luxe maar damn wat zou ik die graag hebben :p)
    Geen frituurpan, frituur alles in olie in de normale pan
    Heel lang geen bed haha, nu wel
    Geen grote stamppotpan
    Geen vitrine/buffetkast
    Geen prijzenkast :p
    En geen zin (heb nu nachtdienst haha)

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb geen facebook of hyves allemaal mee gestopt :)

16. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, heb heel veel wel maar heb geen bad (vind ik erg jammer zeker nu de kleine groter wordt) en geen ipad, die mis ik ook niet. Voor de rest genoeg dingen die ik niet gebruik maar wel heb, wii, playstation, strijkplank + bout en mijn broodrooster.

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Geen vaatwasser, geen droger, geen ipad of tablet haha.

En had 3 maanden lang wél een wasmachine, maar niet aangesloten (nieuw huis) en moest toen met de hand wassen voor 3 kids en 2 volwassenen. 2 x een wasje weggebracht naar een vriendin, wilde niet tot last zijn en toen die mooie dag aanbrak dat mn wasmachine aangesloten werd, heb ik nog net niet door het hele huis gedanst.

Respect voor de mama's die met de hand wassen voor hele gezinnen, ik doe het ze niet na!

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Wij hebben geen auto, geen fiets, geen droger. Tot voor kort hadden we geen vaatwasser ma nu in ons nieuwe huisje wel. Waarom, nja niet genoeg geld

19. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    We hebben geen televisie aansluiting. De tv staat er wel en ook een dvd spelen, zodat we zo nu en dan een filmpje kunnen kijken.
    We zouden gaan wisselen van abonnement en we hadden daarom een tijdje geen tv. We misten het niet en hebben toen besloten om geen aansluiting meet te nemen. Nu dochter 5 jaar is denk ik dat we binnenkort weer een abbo gaan nemen, zodat zij tv kan kijken. Anders mist ze, naar mijn mening, veel dingen die op school worden besproken. Nu misschien nog niet veel, maar dat gaat wel komen. En ik wil dat ze mee kan praten op school.

En we hebben geen droger. Wel gehad, maar die ging stuk. En nu hebben we hem niet nodig omdat we een vide hebben waar het wasgoed snel droogt. We hebben namelijk een houtkachel en boven op de vide is het vaak erg warm.

Verder geen smartphone of dure telefoon en geen vaste telefoonaanlsuiting. En geen frituurpan. Verder kan ik zo even niets bedenken

20. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel grappig, ik dacht even "volgens mij hebben we alles wel, want ik mis niets", maar na alleen deze pagina te hebben gelezen, besef ik dat we heel veel dingen NIET hebben.
    In elk geval geen:
    -Bad
    -Wasdroger
    -Vaatwasser
    -Smartphone
    -Home cinema set
    -Fituurpan

En vast nog talloze andere dingen.... maar eigenlijk mis ik deze dingen dus ook niet.

Deel Deze Pagina