Zijn er nog mensen zonder...?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Geen frietpan, geen tv in de slaapkamer (en die komt er ook niet, heb ik echt een hekel aan), en dat was het geloof ik..

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

geen vaatwasser,geen keukenmachine,geen frituurpan,geen tv in de slaapkamers,geen Ipod.

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    geen:

-auto
    -fietstassen (te breed, dan passen de andere fietsen niet in de berging :p)
    -ipod
    -droger
    -vaatwasmachine
    -laptop
    -stereo/radio (enkel de speakers van computer)
    -vriezer
    -luieremmer (schijnt ook iets geks te zijn.. hij gaat hier altijd gewoon in prullenbak en twee maal per week de zak richting containers)
    -printer
    -bad (helaas... ik kruip er bij mijn ouders nog wel eens in als ik er blijf eten.. zij lekker spelen met Tygo, ik lekker in een laag schuim :) )
    - en de vreemdste wellicht: geen kledingkast! Die past namelijk niet in mijn hokkie van 40m2. Ik heb een kast met planken (oude boekenkast) waar ik manden van ikea in heb gezet. Bijkomend voordeel is dus wel dat ik niet teveel kleding kan hebben, scheelt winkelen ;)

(edit, ook geen frituurpan hier :p)
    (edit2: OEH! En geen deurbel!!! die heb ik eruit getrokken nadat mensen me lastigvielen dankzij mijn ex. Wie lags wil komen belt maar op mijn mobiel dat ze er zijn, pakketjes haal ik op bij ophaalpunt :p)

4. Milujem

Milujem Niet meer actief

Geen Twitter...

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    geen vaatwasser, zowiezo geen moderne keuken, oja geen digitale tv, gewoon simpel anneloog (dan wel weer een lcd tv)

droger hebben we wel, maar dan gekregen, anders hadden we ook geen droger gehad

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    We hebben geen bad en dat mis ik heel erg
    Geen droger, maar met de derde op komst komt die er wel!

Ik zou niet weten waarom ik een dvdrecorder zou willen hebben?? Is toch een tikkie onhandig en achterhaald? Of mis ik nu echt iets?:)

7. Coortje

Coortje Niet meer actief

oeee als ik dit lees besef ik hoe verwend ik ben

zou echt niet zonder droger,vaatwasser en vriezer kunnen ( heb er zelfs 2 ook 2 koelkasten)

Heb geen tablet maar wel een laptop
    ik heb wel een smart phone maar manlief niet

tv op de slaapkamer
    frituur in de schuur
    een auto, alleen voor de boodschappen enz maar zou niet zonder willen

hmmm wat heb ik dan niet

Stress haha

8. Coortje

Coortje Niet meer actief

o en zonder magnetron/oven lijkt me ook niks! Wij hebben een combi maar ff wat opwarmen ofzo is zo makkelijk

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik zou ook niet weten wat ik met een dvdrecorder moet?

Hier trouwens ook geen bad maar mis het niet, paste trouwens toch ook niet in onze mini badkamer a 3m2.

10. Coortje

Coortje Niet meer actief

wij hebben nog geen interactieve tv! En dat wil ik ooit wel graag! Wij huurde nog altijd ouderwets dvd's maar er zit nu geen videotheek meer hier! Dus ja dan maar interactief he!

11. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Wij hebben geen frietketel.

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    geen:

smartphones, interactieve tv, droger,fiets (wil ik wel hoor, even geen geld voor) tablet, merkkleding, frituurpan

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb toch alles denk ik... Behalve een computer en printer.
    Wel een laptop en iPad, printen doe ik op het werk van manlief

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    wij hebben geen vaatwasser en geen tablet.

15. Bri

Bri Niet meer actief

Ik geloof dat ik alles wel zo'n beetje heb, zelfs een dvdrecorder die ik al jaren niet gebruik.

In mijn studententijd heb ik een paar jaar zonder tv geleefd. Dat ging prima, maar ik heb er een heel raar beeld van de eerste golfoorlog aan overgehouden. Die bombardementen heb ik alleen meegekregen via een klein radiootje.
    En ik heb een paar maanden geen auto gehad, terwijl ik voor m'n werk wel overal naartoe moest. Daar hebben ze heel mooie auto-deel abonnementjes voor (ConnectCar, Greenwheels). Kan ik iedereen aanraden!

Ik heb geen tuin, telt dat misschien? En dus ook geen schuur. De frituur staat hier gewoon in de keuken.
    O ja, wij hebben geen aardgas. Doen alles op elektra en stadsverwarming.

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow wat heerlijk :)!

Voor de mensen die net als mij geen rijbewijs hebben,krijgen jullie daar vak commetaar op? Ik dus wel,krijg er soms zo'n sik van.Heb ooit wel les gehad maar ow wat was ik slecht,nu jaren later mis ik em eigenlijk niet,echt geld voor een auto of auto te rijden heb ik ook niet dus vin dt wel prima.Maar die gezichten soms als ik zeg geen rijbewijs te hebben pffff!!

17. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

-Geen vaatwasser (komt binnenkort verandering in)
    -Geen droger (mis het niet)
    -Geen smartphone (ga ik wel volgende week bestellen)
    -Geen bad (mis het ook niet)
    -Geen kabel (wel een tv, maar omdat er zoveeeel troep op tv komt, hebben we zo'n kastje waar we alleen de programma's opzetten die we willen zien)
    -Geen Tablet

18. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    # geen bad
    #geen tablet
    #geen droger
    #geen smartphone

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hebben geen droger (missen we ook niet) geen printer, geen frituur. dat laatste ter zelfbescherming :D

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja heel vaak, vooral van mn moeder. Maar goed, eerst hadden we er geen geld voor en nu geen oppas (al hoop ik dit jaar toch wel kunnen te beginnen met wat hulp van moeders om me heen ;) )

Deel Deze Pagina