Hoii Ik maak cupcakes en heb t recept uit een boekje. Nu staat er voor de topping: 85gr vloeibare boter 150 gr poedersuiker 4dl melk! 100 gr hazelnootpasta 1/2 thl vanille aroma Maar als ik alles door elkaar meng krijg ik geen mooie creme maar chocolade melk?? wat doe ik verkeerd? is mn boter te vloeibaar? of is het gewoon veel te veel melk? Graag jullie reacties
Ik maak hem altijd met 50 ml water.. Hier het recept: Een cupcakemix + de ingrediënten die je nodig hebt voor het beslag 150 gram roomboter 50 ml water 250 gram poedersuiker 2 theelepels vanille-extract witte chocolade (hoeveelheid naar smaak) Nutella (hoeveelheid naar smaak) Nutella icing topping 85 gr boter 150 gram poedersuiker 40 ml melk halve theelepel vanillearoma 100 gram Nutella
En de melk lijkt me ook overbodig, als je gewoon roomboter (wel zacht laten worden) mengt met poedersuiker en er een schep nutella doorheen doet heb je al genoeg.
het lijkt me dat de melk dan gewoon veel te veel is, jij hebt het over 400ml melk en milujem over 40 in bijna hetzelfde recept.
Ja dat stond in het boekje, ik heb nu boter zacht laten worden, nutella erdoor en poedersuiker en het is gelukt! Dankjullie wel dames we kunnen straks lekker smullen