Ja ik Jouw dochter heet toch Ziva? De jongste? Ik liep tegelijk zwanger met jou Ik heette toen: Bianca mv 2. Nu inmiddels 4 kids. Daniëlle is van 14-12-2011 . Ik herkende de naam Carulli gelijk
De topics van toen zullen er vast nog wel staan, maar inmiddels zijn we over gegaan op whatsapp haha. Reuze gezellig nog steeds bizar hoe je via een forum een band kan opbouwen met elkaar
Hahaha klopt. Was ik er één van. Eén keer geband geweest voor zoiets achterlijks, sloeg nergens op. Maar goed. Thats the past
Hey Ja klopt. Ah nu weet ik het. We hebben ook nog een tijdje pbtjes verstuurd. Wat leuk dat je nu 4 kids hebt. Gaat alles goed?
Whahaha de eerste keer omdat ik een rel nicht was en de tweede keer had ik een shirtje gemaakt met van die plakkende steentjes en die wilde ik verkopen omdat ik er zelf niets aan had, toen zeiden ze dat ik een winkel had en dat ik die daarmee wilde promoten Was echt te triest voor woorden, je mocht namelijk geen eigen gemaakte spullen verkopen. Kreeg toen een week een ban om de regels te leren Nooit een eigen winkeltje gehad, was het maar zo'n feest
Haha je hebt al 2x een ban gehad? Recalcitrante muts! Maar wel heel goed dat je een hele week op de regels hebt gestudeerd
Shame on me he De eerste ban was wel terecht trouwens toen was ik echt niet leuk Maar goed, we worden ouder, wijzer en je denkt gewoon wat meer na ( soms )
10 jaar en 4 maanden lid Ben echt een tijdje verslaafd geweest aan deze pagina. Vooral het topic: Wat draagt jouw baby/peuter/kleuter vandaag? Met redelijk grote groep zijn we toen verhuisd naar FB waar we nog steeds actief zijn. Erg leuk!
Onder een andere naam ja... van 2006 al. Tussen 2009-2012 wel een "pauze" genomen. Sinds 2013 weer terug.
Ik ben hier sinds 2011 ook onder een andere naam eerst. Maar ik lees meer dan dat ik reageer al reageer ik wel wat vaker de laatste tijd. Dus niet echt lang als ik sommigen lees vanaf 2006..