Sinds 2006 lid ten tijde van mijn 1e of 2 e miskraam. Niet heel actief maar lees de lounge toch altijd nog wel regelmatig
Ik ben ook al lid sinds 2007, we waren toen bezig om zwanger te worden van de 1e Heb heel veel gepost in het begin, laatste tijd lees ik vooral mee en post zo nu en dan wat
Afgelopen vrijdag mij na bijna 2 jaar mij weer aangemeld. Onder mijn aller eerste naam hier. Was van af 2009 hier. En denk wel dat ik onder deze naam herkend gaat worden.
Jaaaaaa sinds 2008 lid ivm kinderwens en medische molen. Veel actief geweest in oa lounge, (verlengde) wachtbankjes topics en oktobermama’s. Ik herken best wat namen, leuk Omdat ik met een aantal meiden van hier contact heb via fb en whatsapp en door de drukte van m’n gezin had ik totaal geen tijd meer voor zp. Nu wij sinds augustus vorig jaar weer in de mmm terecht zijn gekomen heb ik dit forum toch echt nodig hihi
Hee , dat is een bekende . Ik hier ook al rond 2005 lid geworden altijd onder de zelfde naam nu. Heb een tijd lang bij de walvismama ~s meegeschreven.
Lid sinds 2009 en een keer van naam veranderd. Ben meestal een stille meelezer .. Ook een hele poos niet op zp gezeten, maar af en toe lees ik weer eens mee.
Hier ook een stille meelezer sinds 2009. Af en toe post ik wat maar ik ben altijd veel te bang geweest voor woeste reacties! Ik heb verschillende mama forums (stil) gevolgd. Wat me altijd opvalt is dat er altijd een paar mensen zijn die alle mogelijke problemen hebben (en HG, en dreigende vroeggeboorte en dit en dat). Niet dat het absoluut niet kan, maar bij sommigen heb ik wel eens het gevoel gehad dat ze de symptomen van anderen gewoon rustig overnamen voor meer aandacht. Een gewone zwangerschap was bijna een uitzondering! Ik kijk ook graag op het engelse mumsnet, maar daar zijn juist de ´lounge´-achtige pagina´s heel leuk & druk en de mamaforums rustig terwijl hier net het omgekeerde (tegenwoordig) geldt. Ik vind ZP pagina een fijne plaats om snel wat goed advies te krijgen. Gelukkig zijn er altijd mensen die de moeite doen om te antwoorden!
Ik zit hier nu sinds 2011, altijd onder dezelfde naam. Eerst heel actief, toen bijna niet meer en sinds kort weer redelijk actief. Meelezen doe ik vaak wel. Ik zit vaak op het Mama en gezin-subforum of bij baby, peuter en kleuter, schookinderen en voeding. In de lounge kom ik af en toe.
Lid sinds 2007. Ben niet actief meer. Lees zo nu en dan wel in de lounge (zoals nu dus ). Leuk je te zien @pnirmal. Hoe gaat het met je kindjes?